Petollisesti raskautunut vastailee.
Kommentit (29)
jos ukko siis kävi naiskentelemassa muitakin, ja sitten vielä melkein kostealla munalla tuli sinua pökkimään...
Mahtaa ap itsekunnioituksesi olla pilvissä.
en haluaisi ämmää ja kersaa enää ikinä nähdä. mies
ja oletpa idiootti kun omalle lapsellesi kostaisit muijas teot.
Minulla on siis pco, joka aiheuttaa sen, ettei valmistu yhtään valmista munasolua.
En siis voi hormonihäiriön takia raskautua luomuna.
Mies tiesi sen ja "antoi palaa" ihan urakalla paljaalla.
En kertonut etukäteen että minulla on jemmassa clomeja enkä tietenkään sitä että söin niitä.
Tunnustin vasta n. rv12 asian.
t: ap
jos ukko siis kävi naiskentelemassa muitakin, ja sitten vielä melkein kostealla munalla tuli sinua pökkimään... Mahtaa ap itsekunnioituksesi olla pilvissä.
Jep, hän tuli suoraan sen eukon luota minun kämppääni ja tunnusti tekosensa.
Se oli vain kosto omasta samanlaisesta tempauksestani.
No, tasoissa ollaan ja kyllä... rakastelimme sinä yönä "kostealla munalla"!
joka hylkäisi lapsensa vain sen takia, että lapsen äiti toimii väärin.
Itsekin voi ottaa vähän vastuuta siitä, mitä tekee ja kenen kanssa. Esimerkiksi tuollaiset valehtelevat naiset ja muut irtosuhteet kannattaa jo ihan näistäkin syistä unohtaa.
en haluaisi ämmää ja kersaa enää ikinä nähdä. mies
Lapsi tässä käy sääliksi.
jos ukko siis kävi naiskentelemassa muitakin, ja sitten vielä melkein kostealla munalla tuli sinua pökkimään... Mahtaa ap itsekunnioituksesi olla pilvissä.
Jep, hän tuli suoraan sen eukon luota minun kämppääni ja tunnusti tekosensa. Se oli vain kosto omasta samanlaisesta tempauksestani. No, tasoissa ollaan ja kyllä... rakastelimme sinä yönä "kostealla munalla"! t: ap
Aiomme olla kunnollisessa parisuhteessa.
Olemme perhe, minä, mies, poikani ja tuleva tyttö(?)
Saavathan lesbotkin tehdä isättömiä lapsia ja kohta kai homoparit saavat oikeuden adoptoida.
en haluaisi ämmää ja kersaa enää ikinä nähdä.
mies