Uuden naisen kosketusta on ikävä!
Eli 11 vuotta olen ollut uskollisena miehenä parisuhteessa ja en tosiaan ole pettämisen tielle lähtenyt, enkä lähde. Kuitenkin muistaa vielä hämärästi nuoruudesta, kun tutustui uusiin tyttöihin ja lopulta kun päästiin asiaan, vaatteet riisuttiin intohimon vallassa, suudeltiin kiihkeästi ja naitiin nuoruuden innolla!!:)
Eli voisiko sanoa, että on ikävä sitä uutuuden viehätystä, kun naista suuteli ensimmäistä kertaa, rintaliivien hakaset avasi hapuillen jännityksen ja uutuuden viehätyksen vallassa, rinnat näki paljaana ensimmäisen kerran, suuteli ja imi nännejä kuin tutkimsmatkailija konsanaan ja lopulta sai kovan kyrvän työntää itselle uuteen kosteaan pilluun jne..
Enkä siis tarkoita, että joka ilta pitäisi olla uusi nainen, vaan kun suhde on ihan aluillaan ja sitä on tosissaan odottanut, että pääsee rakastelemaan!! Muistatko vielä sen?
Kommentit (54)
ja varmaan meille monelle ajoittain mielessä pyörivä aihe. Minkäs teet tosiaan, kun kaikkea ei voi saada... Mutta se tunne tosiaan kun on ihan kuumana uuteen partneriin, tutustutaan toisten vartaloihin ja haluihin/mieltymyksiin. Toki totta sekin että kaikesta katoaa ajan kanssa uutuudenviehätys, mitä sitten kuuluu tehdä?
ei kai niitä vaihtoehtoja loputtomasti ole. Pitää joko olla sen yhden ja saman kanssa vuosikymmenet, ja kärsiä siitä että joutuu olemaan sen yhden ja saman kanssa. Voi myös pettää, ja mahdollisesti kärsiä tunnontuskista, tai sitten sopia vapaasta suhteesta, jossa kumpikin saa välillä touhuta muidenkin kanssa. Ja viimeiseksi voi olla sitoutumatta kehenkään koskaan sen vakavammin. Näistä pitää sitten vaan valita joku.
että pitkässäkin suhteessa voi olla erittäin hyvä seksielämä. Meillä näin.
15 vuotta yhdessä, ja aina löytyy uutta opittavaa
ovat vaatimattomampia ja mielikuvitus ei ala harhailemaan aina kun vastaan tulee hemaiseva nainen. Jatkavat vain laput ohimolla kuten ravihevonen.
ja pysyvät onnellisinä pitkässä liitossa ilman vilkuiluja. Tai sitten ovat löytäneet mahtavan kumppanin, sekin on mahdollista.
ja pysyvät onnellisinä pitkässä liitossa ilman vilkuiluja. Tai sitten ovat löytäneet mahtavan kumppanin, sekin on mahdollista.
mutta kumppanista riippumatta kamppailevat jatkuvasti oman vaihtelunhalunsa ja säpinänkaipuunsa kanssa.
Mutta kuten jo todettiin, niin kaikkea ei voi saada. Mieluummin hoidan suhdetta hyvään kumppaniini kuin sekoilen jotain, joka voi pahimmassa tapauksessa viedä minulta tämän kalleimman.
Itse antauduin mukaan "leikkiin" ja nautin täysin rinnoin.
Iho muistaa kosketukset, kouraisut ja suudelmat vielä viikkoja ja ne ovat omia muistojani.
Hän tekee minulle kaiken sen mistä osaan vain uneksia, katua en osaa.
Voi tulla päivä että kadun tai sitten ei. Ihmisenä se on avannut silmäni huomaamaan että elämässä on myös harmaan sävyjä (tai vaaleanpunaisia ja hieman hikisiä).
En tiedä mihin tämä johtaa, johtaako minnekään. Matka jatkuu...
t. 27
^ei väliä että se mahtava kumppani nappaa siipeensä jos asia tulee joskus julki? "sinullakin on oikeus onneen" paskapuheet sille sitten naamaan ?
Kyllä mun mielestä sitoutuminen parisuhteeseen tarkoittaa juuri sitä että sitten ollaan vaan kahdestaan alasti eikä muitten kanssa. Näin minä ainakin olen sitoutunut muijaani. Oikein itkettää nää palstalla pyörivät "muija ei anna toosaa, laittakaa sähköpostia kivan merkeissä" tuhkamunat muutenkin. Ylämäessä ja Alamäessä sanoi mulle pappi, joskus sitä on oltu ilman ja se on sitte ollu niitä ylämäkiä, sitte vaan on laitettu kädet perseeseen kiinni ja työnnetty jonkun aikaa.
Mistä tiedät, onko siittämiskykyisiä?
Oikein itkettää nää palstalla pyörivät "muija ei anna toosaa, laittakaa sähköpostia kivan merkeissä" tuhkamunat muutenkin.
on kyllä hurjat jutut ja kovat provot! Välillä niin karskitkin, että silmät meinaa palaa! :)
Mutta sitoutua kyllä osaat, siitä hatunnosto.
Ottaisin tuhat kertaa melummin huumorillasi varustetun uskollisen miehen, kuin kaikki etiketit ja pöytätavat taitavan lipevän petturin.
hyvä kommentti; meillä on yhdessäoloa myös 15 vuotta; uutta on löytynyt - kun on halunnut etsiä.
Meillä oli kyllä välillä "hiljaisempaa" - vaimon valaaksisyöntivaiheen takia.
jota ennen sai. Ja voitte uskoa, että etsitty on!
hyvä kommentti; meillä on yhdessäoloa myös 15 vuotta; uutta on löytynyt - kun on halunnut etsiä.
Meillä oli kyllä välillä "hiljaisempaa" - vaimon valaaksisyöntivaiheen takia.
Muijan kanssa oltu teinistä lähtien yhdessä ja saatu kolme kaunista lastakin aikaan.
Seksielämä on edelleen kivaa vaikkei ihan nuoruusiän hurjasteluihin voi lasten takia useinkaan ryhtyä. Pienten lasten perheessä on vain myönnettävä tosiasiat; muutama vuosi menee nyt vähemmällä paneskelulla. Myös laatu voi kärsiä kun aikaa on rajallisesti ja väsymyskin painaa.. Eukko on edelleen törkeän sexy eikä ole valastanut itseään raskauksien varjolla vaan kuntoilee ja pitää roppansa ja päänsä kunnossa ulkoilemalla. Itsehän olen toki luonnostani upea..
Voi tosiaan olla että olen helvetin onnekas mutta olen tehnyt oman osani myös. Todella moni hyvä kaveri pilannut suhteensa pettämisillä vaikkei olisi jäänyt kiinnikään. Houkutuksia ja tilaisuuksia vieraaseen on vuosien varrella ollut lukuisasti mutta en ole langennut ja helvetin tyhmää se olisikin ollut kun kotona odottaa todellinen lady joka oletettavasti on ymmärtänyt ettei tee pahaa uskollisuudelle jos mies saa seksiä heti ravintolareissulta saapuessaan. Eli joko muija on loistava taktikko tai olen helvetin seksikäs laskuhumalassa kello viisi aamulla..
kertonut toiveistasi miehellesi. Meillä on osattu tehdä erilailla, ettei oo ihan aina tietoinen, mitä toinen tekee. Sanoppa miehellesi, että tekeekin vähän erilailla asioita, Jos ei osaa, niin kysyy tai ottaa selvää. Nimim; kiihkeää 17 vuoden jälkeenkin. (M38)
ja varmaan meille monelle ajoittain mielessä pyörivä aihe. Minkäs teet tosiaan, kun kaikkea ei voi saada... Mutta se tunne tosiaan kun on ihan kuumana uuteen partneriin, tutustutaan toisten vartaloihin ja haluihin/mieltymyksiin. Toki totta sekin että kaikesta katoaa ajan kanssa uutuudenviehätys, mitä sitten kuuluu tehdä?