Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden naisen kosketusta on ikävä!

Vierailija
19.12.2008 |

Eli 11 vuotta olen ollut uskollisena miehenä parisuhteessa ja en tosiaan ole pettämisen tielle lähtenyt, enkä lähde. Kuitenkin muistaa vielä hämärästi nuoruudesta, kun tutustui uusiin tyttöihin ja lopulta kun päästiin asiaan, vaatteet riisuttiin intohimon vallassa, suudeltiin kiihkeästi ja naitiin nuoruuden innolla!!:)

Eli voisiko sanoa, että on ikävä sitä uutuuden viehätystä, kun naista suuteli ensimmäistä kertaa, rintaliivien hakaset avasi hapuillen jännityksen ja uutuuden viehätyksen vallassa, rinnat näki paljaana ensimmäisen kerran, suuteli ja imi nännejä kuin tutkimsmatkailija konsanaan ja lopulta sai kovan kyrvän työntää itselle uuteen kosteaan pilluun jne..

Enkä siis tarkoita, että joka ilta pitäisi olla uusi nainen, vaan kun suhde on ihan aluillaan ja sitä on tosissaan odottanut, että pääsee rakastelemaan!! Muistatko vielä sen?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-23?

Vierailija
2/54 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ollut 11 vuotta suhteessa, niin:

20 - 11 = 9

23 - 11 = 12

=> olisin siis 9-12v. asti ollut suhteessa saman naisen kanssa..öö, aika varhaiskypsä olisin ollut kyllä!

Ehkä kirjoitin tekstini väärin, koska pointti ei selvästikään auennut. Kokeillaan toisinpäin. Jos olet 11 vuotta sängyssä saman naisen kanssa, niin siinä ei juurikaan ole uutuudenviehätystä, eli kaipaa sitä kun kaikki oli uutta ja ihmeellistä suhteessa! Aukesiko nyt? Aapista mulla ei enää ole, josta antaa esimerkkejä!:)

terv. Alkup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanoisin ap että että nyt ollaan asian ytimessä. Mikään, MIKÄÄN ei voita sitä tunnetta kun olet uuden, HYVÄn naisen kanssa pääsemässä pykälään ja työnnät ensi kertaa sisään. Se on varmaan se sama tunne minkä Veikka Gustafson tuntee kun on kiivennyt sinn e vuorensa huipulle.

Vierailija
4/54 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en omaa, 10 v. rinnallani kulkenutta miestäni kenenkään vaihtaisi, niin kieltämättä samoja ajatuksia pyörii mielessä...

Tekisi mieli pyöräyttää muita miehiä vain siitä ilosta, että saisi kokea uutuudenviehätystä ja säpinää. Oman rakkaan kanssa kaikki on tuttua, turvallista ja tylsää.

Vierailija
5/54 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun naisia , jonka kanssa on yhdyntään asti edetty on ollut kokonaista yksi (1) ja siitä ekasta kerrastakin on jo yli 10 vuotta?

Kun siis omaa poikaani tulevaisuudessa valistan niin ensimmäinen neuvo on että älä nyt ainakaan siihen ensimmäiseen akkaan jämähdä. Vittu että elämä on vaikeata kun seksi vaimon kanssa on tyyliin "lauantaina, saunan jälkeen, ilman esileikkejä, pimeässä, peiton alla". Kun seksi on tällaista niin tekee mieli panna kolmea neljästä vastaantulevaa 18-50v. naista.

Ja sitten joku vielä kertoo miten hienoa on kun mies ei ole mikään "kaalimaan vartija" ja että on syntiä ajatella seksiä muiden kuin oman puolison kanssa. Haistakaa itte!

Vierailija
6/54 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lukee näitä kommentteja.Jo monesti olen esittänyt sen omakohtaisestikin koetun asian,että n. 10 vuoden yhdessäolon jälkeen VIIMEISTÄÄN aletaan katselemaan ympärille.

Kaksi miestä on edelleenkin aina silloin tällöin mielessä.Kummankin liitto on kestänyt 10-12 vuotta.Huomasin hämmästyksekseni molempien aikanaan kiinnostuvan,uskon että viipyilevät katseet ja kosketukset tulivat aivan tahattomasti. Ehkä,jos aika ja paikka olisi otollinen,niin ....

Ainakin pystyn jo erittäin kiihottuneena kuvittelemaan suudelmat,kosketukset,yhdynnänkin.Olenhan saanut tuntea jo oikeankin käsiensä kosketuksen.Mielessäni olen käynyt läpi jo kymmeniä kertoja mahdollisen hitaan,ihanan kiihkeän rakastelun.

Ooh,pää halkeaa kun ajatteleekin asiaa!

Tiedän että mahdoton on todennäköisempää,mutta kaikki toivo ei kuitenkaan ole mennyttä.Kumpikin on edelleen jollakin lailla osa elämääni.Rohkeus ei vain vielä riitä olla aloitteentekijä,mutta ehkä jonakin päivänä kun en tunne tekeväni itsestäni aivan täysääliötä, voin päästä tuntemaan sen aloittajan tarkoittaman uskomattoman tunteen....

Jään odottamaan.

Vierailija
7/54 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksi että vaikka kaatojen lukumäärä varmasti vaivaa jossain vaiheessa elämää jos niitä on vaan se yksi niin voin lohduttaa että tilanne on aivan sama vaikka niitä olisi muutamia kymmeniä niinkuin itselläni. Kun tietää minkälaisia eroja on naisissa petipuuhissa niin sitä vaan ajattelee kotona niitä kaikkia mitkä puuttuu siitä omasta vaimosta ja vierasta tekee koko ajan mieli. eri syystä tietysti eli ei siksi että niitä kokemuksia pitäisi saada määrällisesti lisää mutta kun tietää miten hyvääkin tavaraa tuolla kaduilla kävelee. Tmä ON yhtä helvettiä. Ja niin joo meikäläiselläkin viimeiset 10vuotta se yksi ja sama ja aina samaa pakkonaimista puoliveltolla puolikuivaan jne. Kumpikaan ei varmaan oikeasti haluta toistamme.

4

Vierailija
8/54 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakkoluuloton, melko estoton ja hyvä nainen sängyssä . ;-) Tämän olen saanut kuulla entisiltä poikaystäviltäni, joista viimeistä edellinen oli varsinainen ori... Sekstaisilimme jopa useita kertoja päivässä. Silti ex-mieheni (se, jonka kanssa erehdyin naimsiin) ei halunnut minua... Seksi loppui kuin seinään lasten synnyttyä hänen haluttomuutensa takia ja nyt olen ollut puolitoista vuotta ilman SEKSIÄ. Voi hittolainen.

Vierailija
9/54 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuimme toistemme henkisiin ominaisuuksiin enemmän kuin fyysisiin. Edelleen olen sitä mieltä, että mies on henkisesti minulle erittäin hyvä kumppani ja rakastan häntä. Mutta seksi ei ole huippua, ei se koskaan ole ollut. Olemme joskus puhuneetkin, että ehkemme täysin sovi yhteen sillä alueella. Myös seksihalumme ovat erilaiset, minä olen halukkaampi kuin mies.

Mutta kaikkea ei voi saada, ystävät hyvät. Vaikka välillä harmittaa, turhauttaa ja muut miehet himottavat, niin en silti tästä elämästäni luopuisi. Jos lähtisin hakemaan vipinää kammariin muualta, niin saattaisin menettää sen mikä on tärkeintä, eli mieheni ihmisenä.

Keskinkertainen seksi yhdistettynä hyvään kumppanuuteen on minusta loppupelissä ihan ok yhdistelmä.

5

Vierailija
10/54 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa kuin sinä 6. Ja aina olen naiseni tyydyttänyt, nyt loppu.Virasta kehiin.

Vierailija
11/54 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkuuteen jne. No, 10 vuoden aikana on tapahtunut yksi synnytys, joka vei kiinteyden, tissit ja tiukan pillun. Ja vapauden harrastaa seksiä mihin aikaan tahansa. Henkinen yhteys meillä ei ole kovin vahva enää. Seksi on ollut aina se voima, josta on ammennettu muutakin. Seksiä on kerran-pari viikossa. Fyysisen orgasmin saan, mutta en henkistä. Itsetunto ja itsevarmuus kokevat usein kolauksia, kun mulkku lerpahtaa kesken panon ja seksistä on aina liian suuret odotukset. Mälli lentää ikäänkuin varkain. Huipennus puuttuu. On vaikea unohtaa ensimmäisiä kiihkeitä vuosia ja koko vartta puristavaa pillua. Ei minussa ole itsekkyyttä erota. Sama olisi edessä toisenkin naisen kanssa. Hetken hurmaan ei tätä maailmaa perusteta eikä muutakaan kunnioitettavaa.

Vierailija
12/54 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinussa itsessäsikö ei ole tapahtunut fyysisiä muutoksia 10 vuodessa? Kaljuuntumista, kalun lerpahtamista, vatsan kasvamista, tms.?

Vierailija
13/54 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalukin seisoo todella kovana aina runkatessa ja usein myös rakastelussa. Ts. ei ole potenssiongelmia vielä. Lerpahdus johtuu siitä, että pillu ei ole tarpeeksi tiukka enää ja löysää, läskiä ja selluliittia on joka puolella.

En oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Miten minun mahani vaikuttaisi siihen, että pillu ei ole enää tiukka enkä kiihotu enää vaimon ulkomuodosta yhtä paljon?

Tarkoitatko, että minun pitäisi olla yhtä kiihottunut kuin 10 vuotta sitten, koska olen itsekin lässähtänyt(jota en ole, harrastan aktiivisesti mm. kuntosalia)?

-12

Ja sinussa itsessäsikö ei ole tapahtunut fyysisiä muutoksia 10 vuodessa? Kaljuuntumista, kalun lerpahtamista, vatsan kasvamista, tms.?

Vierailija
14/54 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalukin seisoo todella kovana aina runkatessa ja usein myös rakastelussa. Ts. ei ole potenssiongelmia vielä. Lerpahdus johtuu siitä, että pillu ei ole tarpeeksi tiukka enää ja löysää, läskiä ja selluliittia on joka puolella.

En oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Miten minun mahani vaikuttaisi siihen, että pillu ei ole enää tiukka enkä kiihotu enää vaimon ulkomuodosta yhtä paljon?

Tarkoitatko, että minun pitäisi olla yhtä kiihottunut kuin 10 vuotta sitten, koska olen itsekin lässähtänyt(jota en ole, harrastan aktiivisesti mm. kuntosalia)?

Moni teistä pitää itseään samanlaisena orina kuin kaksvitosena. Silti kun katselen omaa laajaa tuttavapiiriäni, moni mies on TODELLA ukottunut ja keski-ikäisen näköinen. Kroppa voi olla timmi ja raskausarveton (niin, miestenhän ei tarvitse synnyttää), mutta päälaki paistaa kuutamona, naama on veltostunut ja pukeutumistyyli on vaihtunut nuorekkaasta pappamalliin jo alle nelikymppisenä.

Joten se siitä harhakuvitelmasta, numero 12.

Vierailija
15/54 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin väistämttähän sille huonosti käy kun ihminen rupsahtaa ja rapistuu. voi siinä sitten miettiä että jos aina vaihtaa naista kun se rupsahtaa niin onko hieman yksinäinen elämä tulossa. ja itsekin vanhenee... mitä jos loukkaantuisit vakavasti liikenneonnettomuudessa tai saisit happoa naamalle? naisystävä sanoisi hyvästi kun ei enää paneta. no kukin elämänsä valitsee...

sitä piti tulla sanomaan että on toki mahdollista löytää kumppani jonka kanssa on kiihkeää myös sen 10 vuoden jälkeen. ainakin meillä suhde aaltoilee, ollaan kuin nuoret kanit ja rakastutaan toisiimme uudestaan. en tiedä miksi se on meillä näin ja miksi toisilla toisin. mutta niin se vaan menee. ja olen kiitollinen siitä ja kiimassa mieheeni...

vanha vaimo

Vierailija
16/54 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan oltu 8 vuotta yhdessä, kaksi lasta. Nyt vasta tuntuu, että olemme alkaneet saada uutta potkua seksiin. Ei seksin tarvitse latistua. Kunhan vaan puhuu muuttuvista tarpeistaan, kokeileen uutta ym., niin omakin mies haluttaa ihan kuin ennenkin.

Vierailija
17/54 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täytyy myöntää, että en pidä sellaisia pillifarkkuja, jotka ovat muotia ja Sturm und drangin pojilla. Ne eivät yksinkertaisesti mahdu treenattuihin jalkoihin. Kuten ei myöskään paidat mallia "tikkukäsi". Olen 90-luvun nuori. Miksi pukeutuisin kuten 70-luvulla? Tänään ollaan pantu jo 2 kertaa. Ihan hyvältä tuntui ja kalu oli todella iso ja kova. Yleensä ei ole näin. Ymmärsinkö oikein, että minun pitäisi alkaa muistuttamaan paappaikäistä jo kolmekymppisenä? Vai mitä vihjaat?

-12

Moni teistä pitää itseään samanlaisena orina kuin kaksvitosena. Silti kun katselen omaa laajaa tuttavapiiriäni, moni mies on TODELLA ukottunut ja keski-ikäisen näköinen. Kroppa voi olla timmi ja raskausarveton (niin, miestenhän ei tarvitse synnyttää), mutta päälaki paistaa kuutamona, naama on veltostunut ja pukeutumistyyli on vaihtunut nuorekkaasta pappamalliin jo alle nelikymppisenä.

Joten se siitä harhakuvitelmasta, numero 12.

Vierailija
18/54 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kolmekymppinen mies tekee Vauva-lehden Seksipalstalla vakuuttelemassa, kuinka kalu on kova ja "ollaan pantu jo kaks kertaa"?! Eikös heteromiehille ole ihan omatkin sivut...

Vierailija
19/54 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin väistämttähän sille huonosti käy kun ihminen rupsahtaa ja rapistuu. voi siinä sitten miettiä että jos aina vaihtaa naista kun se rupsahtaa niin onko hieman yksinäinen elämä tulossa. ja itsekin vanhenee... mitä jos loukkaantuisit vakavasti liikenneonnettomuudessa tai saisit happoa naamalle? naisystävä sanoisi hyvästi kun ei enää paneta. no kukin elämänsä valitsee...

sitä piti tulla sanomaan että on toki mahdollista löytää kumppani jonka kanssa on kiihkeää myös sen 10 vuoden jälkeen. ainakin meillä suhde aaltoilee, ollaan kuin nuoret kanit ja rakastutaan toisiimme uudestaan. en tiedä miksi se on meillä näin ja miksi toisilla toisin. mutta niin se vaan menee. ja olen kiitollinen siitä ja kiimassa mieheeni...

vanha vaimo

Eli allekirjoitan minäkin tämän. Kliseeltähän se kuulostaa, mutta jos kerran löytää ihmisen, johon saa voimakkaan henkisen yhteyden, siitä ihmisestä kannattaa pitää kiinni. Uskomaton onnenpotku, joka ei ilmeisesti kohtaa kaikkia koskaan. Olen ollut yhdessä mieheni kanssa kymmenisen vuotta ja rakastan häntä edelleen koko sydämestäni. Enemmän kuin ketään muuta. Seksi on oikein hyvää, mutta rakkaus tuo seksiin sen syvyyden, joka tekee siitä taivaallista.

Vierailija
20/54 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheellisten seksielämästä ja -ongelmista? En ole vielä tätä parempaa löytänyt.

Minkäikäinen pitäisi olla? 20v? 40v? Tuo ei ollut mitään vakuuttelua, vaan toteamus, että potenssia löytyy, mutta todellakaan innostus ei ole enää samalla tasolla kuin aiemmin.

Mitä ihmettä kolmekymppinen mies tekee Vauva-lehden Seksipalstalla vakuuttelemassa, kuinka kalu on kova ja "ollaan pantu jo kaks kertaa"?! Eikös heteromiehille ole ihan omatkin sivut...