Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisitkö yllätyshäät?

Vierailija
24.06.2009 |

Jotkut kuulemma esim. kutsuvat ihmiset tupareihin, grillijuhliin, synttäreille tai ristiäisiin, mutta menevätkin siinä samalla sitten yllättäen naimisiin.

Pitäisitkö sinä tällaiset häät? Miksi / miksi et?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "toivomme kovasti, että pääsette osallistumaan juhlaamme" tai että pidetään grillijuhlat, joihin ehdottomasti haluatte mukaan kaikki rakkaat ystävänne. Mutta en siis paljastaisi mistä oikeasti on kyse.

Toki yllätyshääparin täytyy varautua siihen, että kaikki eivät vain tule. Mutta ei kaikki aina pääse tavallisiinkaan häihin.

Vierailija
22/23 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan karsee idea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään tietää, mihin olen menossa ja nii nedelleen. Lisäksi mulla on lapsi, joka käyttäytyy huonosti, jos en ole osannut etukäteen ohjeistaa, miten käyttäydytään - hän ei siis osaa muuttaa suunnitelmaa tilanteen mukaan, vaikka on jo koululainen. Niin että yllätä meidät ja yllätyt taatusti itsekin, muttet välttämättä positiivisesti.

Jos haluat pitää grillihäät joissa ei ole lahjoja ja kaikki on pukeutuneet tavallisesti niin mikset voi sanoa sitä kutsuttavillesi? "Tulkaa meille grillijuhliin kun me on menty naimisiin - älkää tuoko turhaan mitän lahjoja ja kannattaa varmaan pukeutua ihan ulkoiluvaatteisiin."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme