Kerro, joku uusi asia, minkä olet vasta tajunnut/oppinut aikuisiällä. Voi olla nolokin. Itse opin että lintujen syömät kivet ja hiekanjyvät toimittavat linnuilla hampaiden virkaa.
Eli koska linnuilla ei ole hampaita, ne syövät hiekanjyviä ja kiviä ja ne murskaa ruuan vatsalaukussa pienemmäksi samalla tavalla kuin ihminen murskaa ruoan suussaan hampaillaan.
Aika hauska tieto. En oo tuotakaan aiemmin tajunnut.😅
Kommentit (14)
Ei ole oma, mutta kaverin. Hän oppi vasta joskus lähemmäs kolmekymppisenä, että naisella virtsa ei tule emättimestä. Tämä tuli ilmi baarissa, kun hän valitti että kuukautisten aikaan on niin rasittava käydä baarissa kun pissattaa ja tamponi pitää ottaa pois joka kerta, että pissa pääsee ulos. Lähetimme hänet peilin kanssa vessaan katsomaan, että mistä se pissa oikein tulee :D
Että taskulaskimen näytön saa tyhjennettyä siitä C-napista.
Volvo ja Wolksvagen ovat eri merkki.
Vierailija kirjoitti:
Volvo ja Wolksvagen ovat eri merkki.
Ja Volkswagen siis 🤭
Ehti mulla tuo nykyinen auto olla 2 vuotta, kun vahingossa tajusin et lukituksen ovista saa pois myös takakontin kahvasta. Mulla on siis avaimeton käynnistys ja luulin ovien aukeavan vain kun kosken etuovien kahvoihin. No mut nythän kun tulen kaupasta ostoskassen kanssa, voin mennä suoraan takakontille kiertämättä etuoven kahvaan ensin.
Että sähköhammasharja on oikeasti parempi kuin käsikäyttöinen. Että käsin ei vain psyty samaan puhtaustulokseen. Ja että suuhygienia ja hampaiden/ikenien terveys vaikuttaa koko kehoon terveyteen ja monien sairauksien syntyyn.
Oikeus omaan tahtoon. Epävakaa hyväksikäyttäjäisä piti minua itsensä jatkeena. Se että on täysin jonkun toisen ohjattavana siirtyi suhteisiin joista jäi traumoja.
Nyt vanhana olen tästä lukenut ja olen alkanut erillistyä mutta oman huonovointisuuden varjo painaa. Saatana-isän vihakiimainen katse seuraa kaikkialle, vaikka hän on jo kuollut. Fysiologisesti agressio ja kiihotus on aivoissa samankaltaisia reaktioita. Terveet ymmärtää eron mutta pahat ei. Elämä olisi hienoa jos vanhemmat ei vihaisi lapsiaan. Tai sairaat ei lisääntyisi.
Suomalaiset naiset ei voi sietää gaming-tuoleja ja RGB-valoja.
Vierailija kirjoitti:
Opin että minun olisi 18-vuotiaasta asti etsiä miestä tositarkoituksella enkä maata muiden kanssa.
Olisi pitänyt olla jotkut vanhemmat match makerit eikä pelkkään sattuman kauppaan luottaa.
Lisäksi opin että olin pitänyt miehiä ja heidän työtään tai kollektiivisia saavutuksiaan itsestäänselvyyksinä ja pidin itseäni oikeutetuksi kaikkeen ja nöyryys ja kiitollisuus puuttui.
Nyt olen ymmärtänyt, varsinkin kun katson edelleen ylpeitä ja ilkeitä siskojani jotka syyttävät pahaa oloaan miehistä jotka eivät ole heille pahaa tehneet, että ongelmien juuri oli oma asenteeni joka toisaalta oli osin perittyä ja muilta naisilta opittua.
On noloa olla kierrossa olleena, omista valinnoista johtuen pariton, mutta olisi vielä nolompaa jos jatkaisin samaisessa kierrossa.
Jonkinlainen rauha ja ilo löytyy luonnossa olemisessa, etenkin niitä lintuja kuunnellessa mistä Ap puhuu.
olet siis miestä etsivä mies?
Että Otavan tähtikuvio on osa Iso Karhun tähtikuviota.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oma, mutta kaverin. Hän oppi vasta joskus lähemmäs kolmekymppisenä, että naisella virtsa ei tule emättimestä. Tämä tuli ilmi baarissa, kun hän valitti että kuukautisten aikaan on niin rasittava käydä baarissa kun pissattaa ja tamponi pitää ottaa pois joka kerta, että pissa pääsee ulos. Lähetimme hänet peilin kanssa vessaan katsomaan, että mistä se pissa oikein tulee :D
Naista leikkivä mies olet.
Että ibuprofeiini vähentää kuukautisvuodon määrää. Alhainen varastorauta lisää kuukautisvuodon määrää ja että kuukautiskuppi vetää jopa 30 millilitraa.
Opin vasta vähän aikaa sitten, että Canberra on Australian pääkaupunki. Luulin aina, että se on Sydney.
Opin että minun olisi 18-vuotiaasta asti etsiä miestä tositarkoituksella enkä maata muiden kanssa.
Olisi pitänyt olla jotkut vanhemmat match makerit eikä pelkkään sattuman kauppaan luottaa.
Lisäksi opin että olin pitänyt miehiä ja heidän työtään tai kollektiivisia saavutuksiaan itsestäänselvyyksinä ja pidin itseäni oikeutetuksi kaikkeen ja nöyryys ja kiitollisuus puuttui.
Nyt olen ymmärtänyt, varsinkin kun katson edelleen ylpeitä ja ilkeitä siskojani jotka syyttävät pahaa oloaan miehistä jotka eivät ole heille pahaa tehneet, että ongelmien juuri oli oma asenteeni joka toisaalta oli osin perittyä ja muilta naisilta opittua.
On noloa olla kierrossa olleena, omista valinnoista johtuen pariton, mutta olisi vielä nolompaa jos jatkaisin samaisessa kierrossa.
Jonkinlainen rauha ja ilo löytyy luonnossa olemisessa, etenkin niitä lintuja kuunnellessa mistä Ap puhuu.