Ilmeisesti ero tulossa... miten menee lapsi?
Mulle alkaa riittään miehen kiukutteli ja pahantuulisuus. Ei huomioi mua mitenkään ja yritän pitää kulissia yllä vaikka sydän on särkynyt ja mieli on maassa. Lapsi 1v, minä opiskelen ja nyt kesälomalla, mies on vakkarityössä epäsäännöllisillä työajoilla.
Miehellä on ihme ärsytyslistoja, siis asioita jotka ärsyttää minussa. Esim. en osaa laittaa autonavaimia avainkoukkuun vaan ne lojuvat jossain taskun tai kassin pohjalla. En ilmeisesti siivoa tarpeeksi vaikka siivoankin lähes 95% meidän kodista. Vaatteet, tiskit, imuroinnit ja vessan pesut mun harteilla.
Meillä on ihme riita siitä kumman pitää olla lapsen kanssa ja kumpi tekee mitä.
Mies pelaa kaiken lapsen nukkuma-ajan xboksia.
Miten menee erossa (asutaan avoliitossa), saanhan lapsen itselleni ja mies tapaamisoikeiuden?
En haluaisi hajoittaa lasta enempää, joutuu kuuntelemaan meidän riitoja ja miehen alentavaa käytöstä mua kohtaan...
pelottaa, itkettää ja surettaa... yhdessä 12v
Kommentit (6)
etkä isompaa. Mä en kattelis tuollaista peliaddiktiä päivääkään, muka iso mies...
perheneuvolan numeron... mutta jotenkin tuntuu, että nyt on hypätty rajan yli...
ite olen tosi masentunut, mutta sitähän ei voi myöntää, enkä myönnäkkään jos pelkona, että menetän lapsen
ap
ja lupasin, että lapseni ei joudu kokemaan samaa... kuulla äidin ja isän riitelyitä ja vihaa...
en ymmärrä miksi mies ei voi lopettaa... koko ajan pahalla päällä, koko ajan vihainen... on itsekin vihjannut olevansa masentunut, mutta ei kyllä ole aikomustakaan hänellä hakea apua siihen. Hoitaa itse työkseen masentuneita...
ap
Järjestäkää itsellenne yhteistä aikaa. Jotakin kivaa teidän kesken on ollut, kun olette 12 v olleet yhdessä. Varatkaa hotellihuone ja hellitelkää toisianne. Lapsi hoitoon.
Jutelkaa, ja yrittäkää huomioida toisianne myös jatkossa. Lapsi on iso shokki parisuhteelle ja toipuminen kesti noin 2 vuotta, ja sitten oltiin taas onnellisia.
hänellä on siis tylsää minun kanssa... äskön kun lapsi oli päiväunilla ja meillä oli "xboksi ja telkkari kielto" niin pyöritteli peukkuja ja vaivaisesti sai syötyä ruuan kanssani keittiössä... sen jälkeen tuli nettiin pelaileen jotain pelejä...
Lapsi sitten heräsi ja miehen (meidän) piti lähteä kylään klo 15. No lapsi oli huomaamatta kakannut matolle, josta alkoi kauhea sota. Mies alkoi pestä mattoa suihkussa (mikä ei tietenkään onnistunut, eikä ollut mielestäni järkevää!) yritin sanoa, että laitetaan matto sivuun ja mennään pesemään jossain vaiheessa ihan rantaan... ja kaamea valitus mieheltä... lapselle välipalaa ja hän on jo myöhässä ja raivoa raivoa raivoa...
ilmeisesti oli mun syy nyt että myöhästyi kyläpaikasta, en halununut lähteä enää mukaan sen ryöpytyksen jälkeen...
soitan huomenna tuonne perheneuvolaan... toivottavasti saadaan aika..
ap
Ihan ensimmäiseksi kokeilkaa nyt ulkopuolista apua tilanteeseen. Parisuhdeterapiaan vaan tai vaikka yhteys perheneuvolaan.
Tuossa teillä ei ole mitään sellaisia ongelmia, joita ei voisi korjata. Kannattaa myös selvittää, ettei kummallakaan ole masennusta tms.