G: paras jäätelö?
Kommentit (26)
paketeista: aino maitosuklaa ja ingman creamy vohveli-kinuski
ostin Ben & Jerry's jäätelöitä viime viikolla, kun moni on niitä hehkuttanut, mutta minusta ne olivat tosi ällömakeita. Ainot on hyviä minusta, samoin Magnum White.
Mä olen täydellinen jäätelöfani.
Parhaita seuraavat:
Mövenpick rommirusina, mielellään kermavaahdolla vielä
Ben & Jerrys Cookie Dough
Gelato di Maranello Pannacotta
Annosjäätelöistä tykkäsin kovasti siitä Valion uudesta Classic pienempi Valkosuklaa-salmiakki.
Jos diettijäätelö pitää taas valita, niin sitten ehdottomasti GB:n Twister suklaa-vanilja-toffee tai Solero.
Aino ihana maitosuklaa
Totally black
Papagallo lakritsi
pommac mehujää
Lapsena suosikkejani olivat Super Toffee sekä vissiin Magnumin joku puikko, jossa oli joku "sydän" sisällä. Maku siinä oli erikoinen, aivan ihana! Sitä mainostettiin vähän hippimäisesti tms.
Nykyään pidän minttujäätelöstä, mutta vain halppismerkki Bravo osaa tehdä sitä (suklaa-minttu). Mangomelonituutti on ihana, samoin Pappagallon mangosorbetti (todella mehevää, ei maistu perussorbetille ollenkaan!). Ainon Ihana Maitosuklaa on loistavaa mässättävää suklaanhimoon mutta oikeastaan ainoa jäätelö jota voin syödä ilman että maha menee sekaisin on Ben & Jerrysin Chocolate Fudge Brownie.
Oiskohan ollut Valion. Saa siis irtojäätelönä kojuista :)
Magnum egohan se olikin, teininä söin sitä:
http://televisiereclame.blogspot.com/2007/09/magnum-ego.html
Toivottavasti sitä saa vielä. Ollaan taas tulossa myöhemmin kesällä Suomeen ja pitäis viikossa syödä vuoden kiintiö täyteen ;)
ehdoton suosikki on Valion kolme suklaata.
Classic Kermatoffeelle! Sairaaaan hyvää :)
paketeista ihan perusmaut, mansikka, kuningatar, suklaa. Vaniljajäde mansikkahillolla.
Minttupuffet
Pingviinituutit, melkein kaikki maut
ja uutena supersuosikkina Oma-jäätelöt, eli ne mansikka ja päärynä, missä ei ole väriaineita tms. Ovat todella hyviä, muita en oikein enää ostakaan
Kouvolan Caminiton itsetehty Dulce de leche-jäätelö on ihan törkeän hyvää. niiden salmiakkikin on ihan uniikkimaku! Maistuu ihan apteekin salmiakille, nam!
Ben & Jerry : Jerrys Cookie Dough
tämä on hyvää. Meidän lähikaupassa oli kerran vain tätä jäljellä ja tosi ennakkoluuloisesti sitä ostin. Enpä ole sen jälkeen muuta Ben & Jerryä ostanutkaan.
oli aikoinaan, mövenpickin pecan nuts kick with scotch whisky. sitä sai vielä joskus 2001-2002. nyt löysin lidlistä melkein saman makuisen wallnut pakettijäätelön. se on mun uus suosikki.
Tästä näkee, että makuka on niin monia, mun mielestä Crema di Mascarpone on ihan kamalaa :)
ja hyvänä jaetulla kakkossijalla tulee suklaanougat tai melkein mikä tahansa lakritsijäätelö.
on harhaanjohtava. Löytyy väriaineita, esim. karmiini E120, joka voi aiheuttaa allergisia oireita. :(
tai geishatuutti.