rv 8+0, tänään ei ole kuvottanut ollenkaan :(
Nälkä vaan. Tähän asti on rv 5 saakka oksettanut joka päivä. Annoin tulla oikein kunnon nälän, mutta silti ei alkanut kuvottamaan.
Voi köhnä.
Kommentit (5)
ja välillä mullakin ollut päiviä kun ei okseta ollenkaan. itse vaan kaikissa kolmessa raskaudessa hihkunut innosta kun olo viimein paranee, enkä ajatellut sen heti tarkoittavan keskenmenoa. ihme järjenjuoksu sulla.
-2
Alko muistaakseni vkl 6 ja kesti puoltaoista viikkoo. Ja sitten vaan loppu. Ja kaikki meni hyvin. Onko sulla aikasenpia huonoja kokemuksia vai miksi olet niin huolissasi?
Esikoista odottaessani olin huonovointinen ja oksentelin rv 13 saakka. Toista odottaessani ei kestänyt niin kauan, muttei mielestäni ihan näin aikaisin loppunut.
Kolmas raskaus oli kohdunulkopuolinen. Se on saanut minut varpailleen. Henki meinasi lähteä ja kai kärsin siitä vielä jonkin verran, ihan sen stressin takia minkä se laukaisi. Ekstrasta on aikaa vasta 6kk.
Kai sitä vaan toivoo, että kaikki menisi mahdollisimman hyvin. Niin kauan kun on pahoinvointia, tietää raskauden jatkuvan. Tai jotain.
Rv7+0 olin ultrassa ja siellä syke bongattiin.
Ei ole kuvottanut -> ei raskausoireita -> mahdollisesti menossa kesken.
T: Ap