Sain kasvoihin auringosta punaisia läikkiä, mistä kyse? Iho on herkkä, mutta...
Iho on siis herkkä, mutta ei se ennen on auringosta punaläikikkääksi tullut. Kasvot ei ole vieläkään rauhoittuneet eilisestä auringosta oleilusta. Kyse ei ole siis palamisesta sillä ääriviivat on ihan selvät ja ihan kuin iho olisi vähän turvoksissakin..
Kommentit (6)
mulla tulee myös käsivarsiin tosi kutiavaa ihottumaa auringosta. siihen ei auta kuin altistus. kun kesä on vähän pidemmällä, iho on sitten tottunut aurinkoon ja menee pois.
Mä olen muutenkin kuin kalkkilaivan kapteeni ja kesäisin näytän edes vähän terveemmältä. Eikö ole jotain ihmerasvaa joka auttaisi että voisin edes hieman ottaa väriä kasvoille? Itseruskettavista kasvoni tulevat vain kellertäviksi.
ap
Mutta sinun pitää ensin saada nyt tullut ihottuma pois. Sitten vain Piz Puin kehiin ja lisäät auringossa oloaikaa pikku hiljaa.
Ja siellä sanottiin ihon kutisevan. Onneksi mulla kasvot ei kutise, mutta poskipäät kuumottaa. Auttaisikohan joku rauhoittava naamio, pitää kokeilla. Olin eilen vain puoli tuntia auringossa, kun lueskelin päivän lehdet kotiterassilla. Kurjaa pitää kasvot varjossa tällaisella helleviikolla kun kerrankin aurinko paistaa :(.
ap
Oon miettinyt voisko reaktio mun kohdalla liittyä jotenkin siihen että iho reagoi jotenkin hien ja auringon yhteisvaikutukseen?
tai varjosta kasvosi lippiksellä, leveälierisellä hatulla tms.