Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita lihavia paikalla?

Vierailija
23.06.2009 |

Miten kannat kilosi? Haluaisitko laihtua?

Itse olen 163cm ja painan 88kg. Haluaisin laihtua. En vain pääse laihdutuksen alkuun. Sen verran olen syömisiäni pystynyt hillitsemään että en enää ole lihonut puoleen vuoteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan laihtua, 3 viikkoa sitten aloitin laihduttaa, nyt 3,3 kiloa lähtenyt :)) vaan pitkä tie vielä edessä. toki kyllä painon laskeminen kovasti motivoi, on ruokailutavat muuttunu kolmessa viikossa, kunhan vaan pysyy eikä palaudu vanhaan... aika näyttää, kuinka käy!

Vierailija
2/5 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

!62cm ja 80 kg tasan. Imetän ja kuukaudessa onkin synnytyksen jälkeen lähtenyt 14 kg, painoa tuli 7 kg raskauden aikana:). Nyt olen päättänyt laihtua ainakin 10 kiloa, syömällä oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan sinut kilojeni kanssa, mutta olisihan se kiva olla laihempikin.

Sairauteni takia en voi juurikaan liikkua ja vaikka perheen ruokakulttuuri on oikein hyvässä kunnossa (kaikki muut hoikkia ja terveitä), lohtusyömiseni vie siltä minun kohdaltani pohjan.

En kyllä onneksi lihokaan, tämä paino on ollut kuopuksen syntymästä, 5v (ennen 8v esikoista paino oli 72kg joka tuntui ihan hyvältä).

Vierailija
4/5 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ilmoittautua tähän ketjuun. Kuopuksen syntymän jälkeen olen lihonut ihan riittävästi. Syitä lienee monia, mut varmaan suurin se, että syön enemmän kuin kulutan ;-) Kortisonin syönti koko kevään ei kyllä helpottanut yhtään tilannetta, kun nälkä kasvoi kuin heinämiehellä.

Eilen alkoi vähän sen perään katsominen, että mitä suuhun laitan. Aloitetaan laihdutus yhdessä!

164 ja 86 nyt paino, kevään aikana tuli 6 kg lisää

Vierailija
5/5 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

177 cm ja n. 95-97 kg. Tällä hetkellä vielä imetän, mutta laihdutus on jo alullaan. Ennenkin on yritetty vaikka miten, mutta huonoilla tuloksilla. Pisimpään kesti karppaus (oli muuten tehokasta), mutta sekin vain 1 kk. :(

Mun täytyis löytää oma tyylini laihduttaa. Mikä lienee sitten on? Olen ajatellut, että yritän tällä kertaa muuttaa pikku hiljaa elämäntapojani, enkä laita itselleni mitään tavoitteita.

Yritän tässä nyt ensi alkuun hillitä iltasyömisiäni ja vaihtaa epäterveelliset herkut vähän vähemmän epäterveellisiin ja ehkä joskus jopa terveellisiin. Liikuntaa olisi tarkoitus lisätä, tosin se on vaikeaa kun on 2 pientä lasta ja ei vahtia niille. Mutta kävelyä ja vatsalihasliikkeitä näin alkuun. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä