Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteessa seksi on parhaimmillaan kun suhdetta on takana 4v 2 kuukautta

Vierailija
22.06.2009 |

Siihen saakka seksi paranee ja sen jälkeen huononee. Vain yksi pari kahdestakymmenestä on sitä mieltä, että 15 vuoden suhteen jälkeen seksi on yhtä kuumaa kuin suhteen alkuaikoina.

Tutkimuksessa on haastateltu 1500 pariskuntaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö 15 vuotta pelkkää vaniljajäätelöä, niin kai sitä alkaa tehdä mieli kokeilla muutakin.

Vierailija
2/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli parasta alussa... Tuossa vaiheessa oli mennyt jo kauan huonosti ja taisi olla melkein huonoimmillaan seksielämä. Nyt melkein 5 vuoden kohdalla on pikkasen parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä meillä ainakin on vaan parantunut ajan mittaan. Vai tuntuuko vaam siltä, kun nykyisin niin harvoin saa...

15-v yhteiseloa + kaksi pientä lasta

Vierailija
4/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä oli jatkunut jo 8 kk, että meillä ei tainnut olla seksiä silloin lainkaan. Mutta nyt on vähän useammin - ja ihan hyvää sellaista

Vierailija
5/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä takana 15 vuotta, ja parasta ehkä koskaan.

Ymmärrämme keskittyä toisen toiveisiin enemmän, ja toki kertoa omamme. Mukavaa aikaa.

Vierailija
6/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin on taas nyt pirteämpää, mutta olemme jo 19 v vanhempiakin kuin silloin....

Vierailija
7/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin "pentu" vielä, ettei pidä paikkaansa. Parhaat orgasmit ja muutenkin täysillä heittäytymisen olen oppinut vasta vähän vanhempana. Nyt olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta yhdessä, enkä todellakaan vaihtaisi nykyistä seksielämääni siihen mitä se oli 16 vuotta sitten =). Olen siis se inhottava tilastopoikkeama ;-)

Vierailija
8/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin "pentu" vielä, ettei pidä paikkaansa. Parhaat orgasmit ja muutenkin täysillä heittäytymisen olen oppinut vasta vähän vanhempana. Nyt olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta yhdessä, enkä todellakaan vaihtaisi nykyistä seksielämääni siihen mitä se oli 16 vuotta sitten =). Olen siis se inhottava tilastopoikkeama ;-)