Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset ei tajua, miten naurunalaiseksi tekevät itsensä facebookissa

Vierailija
22.06.2009 |

tilapäivityksillään!

Miten jotku voikin olla niin idiootteja, että laittavat sinne niiin tyhmiä asioita ja juttuja, että ihan tunnen myötähäpeää!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympin mainitsemaan tyyliin?

Vierailija
22/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos he kertovat niitä muille, niin sehän on siinä vaiheesa ihan sama, mistä he ovat sen kuulleet, eikös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan niin paljon toisia ihmisiä, etten ajattelisi kenestäkään pilkallisesti.

Vierailija
24/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan niin paljon toisia ihmisiä, etten ajattelisi kenestäkään pilkallisesti.

Vierailija
25/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista elämänsä tuhlausta!

mä laitan joka päivä jotain statukseen, ihan just sitä mitä haluan. on mullakin noloja tuttuja, jotka floodaa seinät täyteen seksiquizeja. mutta so what, oma on häpeänsä. ja jos ottaa tarpeeksi päähän, voi säätää asetuksista että tilapäivitykset näkyy ylimpänä. tai sitten voi olla olematta sellaisen kaveri, jonka jutut ei kiinnosta.

Vierailija
26/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysäähän pipoasi vähän. Niin me höpsöjen tilapäivitysten kirjoittajatkin olemme tehneet.

Aurinkoista ja HUUMORINTAJUISTA kesää sinullekin! :)

Vierailija
27/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysäähän pipoasi vähän. Niin me höpsöjen tilapäivitysten kirjoittajatkin olemme tehneet. Aurinkoista ja HUUMORINTAJUISTA kesää sinullekin! :)

Vierailija
28/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysäähän pipoasi vähän. Niin me höpsöjen tilapäivitysten kirjoittajatkin olemme tehneet. Aurinkoista ja HUUMORINTAJUISTA kesää sinullekin! :)

Säälittää vaan, kun jotku ihmiset laittaa aivan tosissaan näitä asioita sinne päivityksiinsä... Ai mistä tiedän että on tosissaan? Tiedänpä vaan..

Mut hienoa jos kaikki teidän kamut laittaa aina kaiken huumorimielellä sinne!

ap

Vierailija
29/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne aina kaikki tuoreet valokuvansa. Nyt oli napsahtanut etusivulle about 100 valokuvaa heidän lomamatkastaan. Muutenkin leveilee statuksissaan monta kertaa päivässä tyyliin "Mikko ottaa kohta maasturin alleen ja karauttaa rantaan purjeveneelleen, kun kelit suosii. Vähän sitten samppakaljaa naamariin ja illaksi pihalle grillaamaan.

Vierailija
30/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei mitään muuta keksi niin siellä lukee "väsyttää..." sit parin tunnin päästä "Mikähän lie kun vieläkin väsyttää" jne... menis nukkumaan jos väsyttää eikä istuis koneella! Siis ihan väkisin pitää sitä tilaa päivittää!!

Vierailija
31/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne aina kaikki tuoreet valokuvansa. Nyt oli napsahtanut etusivulle about 100 valokuvaa heidän lomamatkastaan. Muutenkin leveilee statuksissaan monta kertaa päivässä tyyliin "Mikko ottaa kohta maasturin alleen ja karauttaa rantaan purjeveneelleen, kun kelit suosii. Vähän sitten samppakaljaa naamariin ja illaksi pihalle grillaamaan.

Saa kai sitä omasta elämästään kertoa. Jos siihen kuuluu kakkavaipat ja kahvit, niin sitten kuuluu. Jos kuuluu maasturit ja shamppanjat, niin mikäpäs siinäkään sitten. Pitäisikö sinne sitten valehdella? Toivottavasti mun FB-ystävät ei arvostele mua tuolla tavalla.

Vierailija
32/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka ois vaan toi "väsyttää"tietääpähän mitä sillekin tyypille tänään kuuluu.

Ja ne tyhmät jutut vasta hauskoja onki:DD

Mua ei ainakaan hävetä itteni eikä toisten puolesta.

Miks ihmeessä ootte lähteny mukaan koko touhuun jos se niin paljo ärsyttää. Poistakaa itsenne sieltä hyvänen aika..

Vierailija
33/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairainta on kun oma läheinen siellä kaikenmaailman ulkopuolisille ja puolitutuille välittää tietoija mielensterveyshäiriöistään! Oikeasti sairas ei varmaan sellaisilla leveilisi... Mutta kun huomiota pitää saada, niin nää huomionhakuset ei tajua tekevänsä itelleen hallaa!

(PS. itsekin mt-taustaa, joten siitä ei kommentissa kyse)

Vierailija
34/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On ihan märkänä." (todellisuudessa tarkoitti että oli juuri tullut sateesta sisälle).

Vierailija
35/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mulla olisi jotain sellaisia ongelmia niin varmaan poistuisin koko facebookista. En kovin usein tosin käykään siellä.

Vierailija
36/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei elämä ole noin vakavaa. Haittaako sinua sitten yleisestikin työpaikalla, harrastuksissa, puistossa jos ihmiset kertoo toisilleen kuulumisiaan ja mitä mielessä on pyörinyt tämän päivän? Ehkä ap:n kannattaisi pistää facebook kaverit kovempan syyniin, eikä huolia sinne ihan ketä sattuu ja sitten kauhistella kun puolitutut kertoo facebookissa kuulumisiansa. Mulla siellä on ainakin ihan oikeesti vaan omat kaverit ja niiden juttuja on kiva lukea.

ps. tää Nico-Petteri kirjoittelija voisi hakeutua hoitoon....eihn ketään voi noin paljon toisten lasten nimet häiritä, että pilkkaa jossain vauvalehden keskustelupalstalla nimeä vuosi toisensa jälkeen? Pikkasen säälittävää.

Vierailija
37/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon sukulaisia fb-kavereina. Jotkut ihan iäkkäitä tätejäkin. Enpä olis kehdannu kieltäytyä rupeemasta niiden kaveriks. Välillä meinaa vähän ottaa päähän ne niiden jutut siellä. Ja yks serkku joka kehuu kaikissa statuksissaan miten mahtavaa ja täydellistä hänen elämänsä on. Jotkut luulee osaavansa vieraita kieliä, kirjoittelevat sinne mitä sattuu, kielitieteilijän sydäntä riipoo se kielen raiskaaminen. Mutta kuulkaa ihmiset, tiesittekö että sieltä voi ihmisiä blokata niin ettei näe niiden päivityksiä eikä mitään? Mä oon joutunut muutaman blokkaamaan. Mut et siinäpä ratkaisu tähän "ongelmaan".

Vierailija
38/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liuta jotain Etelä-Euroopan karvakintaita kavereina ja sitä ollaan sitten niin kansainvälistä, että statukset pitää vääntää ehdottomasti englanniksi ja kyllä naurattaa, kun joka lauseessa on vähintään viisi virhettä. BUUUUAAHHH.

Vierailija
39/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä saa valittua kenelle jakaa omia tietojaan esim. niitä päivityksiä en haluaisi kaikille kavereille.

Vierailija
40/55 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liuta jotain Etelä-Euroopan karvakintaita kavereina ja sitä ollaan sitten niin kansainvälistä, että statukset pitää vääntää ehdottomasti englanniksi ja kyllä naurattaa, kun joka lauseessa on vähintään viisi virhettä. BUUUUAAHHH.

Ai, vain sellaisilla, joilla on taydellinen kielitaito, saa olla ulkomaalaisia ystavia? Mita valia, onko tekstissa virheita vai ei, kunhan asia tulee selvaksi? Mun monella suomenkielisella kaverilla on suomeksi kirjoittamassaan statuksessa useasti virheita... iik!