Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku oikeasti vaatteita miehelleen?

Vierailija
22.06.2009 |

Ihmettelin kun tuolla ale-ketjussa jotkut sanoivat ostaneensa ja katselleensa miehelleen vaatteita. Mä tiedän suunnilleen mistä mun mies vois tykätä, mutta monesti menis ihan vikaan. Ja vaatteita täytyy myös sovittaa! Kuka mies ees mukisematta antaa naisensa ostaa vaatteita sille miehelle?!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukon vaatettanut.

Käy itse ostamassa verkkarit tms urheilu vaatetta..

Mutta ostan usein t-paitaa, takkia, housuja tms.

Jopa kenkiäkin olen ostanut :D

Tiedän koon ja palautus oikeus on olemassa jos sattuukin olemaan väärää kokoa.

Vierailija
22/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään siitä, mies ei.

mun mies antaa mukisematta ostaa vaatteet itselleen, koska meillä on samanlainen maku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä miehensä koon yleensä tietää :) Sitä paitsi, monessa paikassa on vaihto-oikeus.

Vierailija
24/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihanaa, kun ei tarvitsisi käydä kaupassa vaatteita katselemassa. Se on yksi hirveimpiä hommia minkä tiedän. Se vaatteiden sopivuus vaan on se ongelma :-(

Noin 25-vuotiaaksi asti mun äiti osti=(toi sovitettavaksi) mulle vaatteita (oli vaatekaupassa töissä). Tiesi tosi hyvin mun "tyylin" ja kokonumeron myös. Oli ihanaa luxusta! Ei tarvinnut koskaan vaatekaupoissa käydä.

Vierailija
25/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vaatteita saa vaimoiltaan ja äideiltään? V: On.

Ja eikö se nyt oo vähän niin, että jos ne reppanat eivät niitä uusia vaatteita saisi edes vaimoiltaan ja äideiltään, niin TODELLA harvoin ostaisivat ikinä mitään uutta? V: Kyllä on.

Vierailija
26/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kyllä välillä ihan itse varaa ajan esim. Stockan pukeutumispalveluun ja ostaa uusia vaatteita kerralla enemmän, yhteensopivan kokonaisuuden, uuden puvun tms.

Mieheni on kiireissä työssä eikä muutenkaan yhtään pidä vaatekaupoissa pyörimisestä, viettää mieluummin vapaa-ajan sitten perheen parissa. Minulla taas on lyhyehköt työpäivät, ja pidän shoppailusta, eli ihan luonnollista, että katselen vaatteita miehelleni. Jos hän ei jotain kelpuuta, se toki palautetaan tai vaihdetaan. Tiedän kuitenkin miehen maun hyvin, en osta mitään mistä en arvele hänen pitävä.

Vierailija
27/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijänsä hyvää tulotasoa. Hohhoijakkaa, kotiäityis- ja -rouvuus paistaa niin läpi.

Vierailija
28/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin tuossa vain, että mieheni ei taatusti ole kenenkään mielestä "ressukka" noin yleisesti ottaen. Ei pärjäisi työnkään puolesta missään vanhoissa rytkyissä, ja osaa niitä itsekin ostaa.

p.s. on minulla itsellänikin korkea koulutus ja jopa suht' hyväpalkkainen vakityö, vaikka olin välillä vuosia kotona lasten kanssa - harmittaako :)

Vierailija
29/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kulkisi alasti ja avojaloin.

Vierailija
30/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä paitoja jos joskus sattuu vaatekauppoja kierrellessään näkemään jotain kivaa. Harrastaa tuota paljon enemmän kuin minä :)

Yleensä olen tykännyt ja useimmiten on myös sopivia. Väärän kokoiset ym voi tosiaan vaihtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan