Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku oikeasti vaatteita miehelleen?

Vierailija
22.06.2009 |

Ihmettelin kun tuolla ale-ketjussa jotkut sanoivat ostaneensa ja katselleensa miehelleen vaatteita. Mä tiedän suunnilleen mistä mun mies vois tykätä, mutta monesti menis ihan vikaan. Ja vaatteita täytyy myös sovittaa! Kuka mies ees mukisematta antaa naisensa ostaa vaatteita sille miehelle?!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies harvemmin valittaa. Ostan paitapuseroita töihin, vapaa-ajan vaatteita. Mies ostaa lähinnä vain farkkunsa, shortsina ja pukunsa ite. Meillä on sama maku. Ja tiedän mikä koko lempparibrändeistä hänelle sopii. Why not?

Vierailija
2/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet ukolleni! Tai ainakin kaupassa esittelen et toi ois hyvä sulle! Ei se muuten koskaan ostais mitään ;) Sille on aika se ja sama mitä päälleen pistää...tosin vaatevarasto on nykyään ihan ok, koska olen jo 13 v. sitä täydentänyt... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen kyllä mieheni vartalon. Samoin paitoja yms, jopa takin kerran

Vierailija
4/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostan itse poikaystävälle, saa sellasen lookin ku ite haluan!:D vaattet voi aina palauttaa/vaihtaa, mut ei meillä oo ikinä tullu valittamista.

Vierailija
5/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet miehelleni. Miehelläni ei ole rahaa eikä sen puoleen makuakaan vaatteiden suhteen.

Vierailija
6/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostan Stockalta jotain kotiin sovitettavaksi, jos tarvitaan jotain eikä mies itse ehdi/halua lähteä. Minä kun taas tykkään kierrellä ja valkata.

Ei mies käytä sellaisia vaatteita, mistä ei pidä. Mutta näin 10v yhdessä elämisen aikana olen oppinut tuntemaan maun aika hyvin. Toisaalta mies ostaa usein ihan samoja juttuja, joten minusta kiva etsiä jotain, mikä sopii tyyliin mutta vähän uutta jujua.

En minäkään haluaisi miestä, jonka tyyliin määrittelee vaimo.

Vierailija
7/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostan itse poikaystävälle, saa sellasen lookin ku ite haluan!:D vaattet voi aina palauttaa/vaihtaa, mut ei meillä oo ikinä tullu valittamista.

toivottavasti tää oli vitsi. mitä jos sun poikaystäväs alkais päättää sun vaatteista?

Vierailija
8/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluais mun pukeutuvan paljon seksikkäämmin ja kyllä sen mieleipide tiettyosaltaan vaikuttaa mun valintoihin.

Vierailija
9/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta t-paitaa kummempaa en osaa miehelle ostaa. Kaipa siinäkin harjaantuisi, mutta kun mäkään en tykkää kaupoissa hengata, me yleensä mennään yhdessä kaupoille ja ostetaan miehelle iso läjä vaatteita. Mä kerron mielipiteeni ja otan rekistä miehelle sovitettavia, mutta mies menee useimmiten oman päänsä mukaan. Monet mun mielestä rekillä kivat vaatteet näyttää miehen päällä ihan tyhmiltä.

Vierailija
10/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"toivottavasti tää oli vitsi. mitä jos sun poikaystäväs alkais päättää sun vaatteista?"

no toi oli lähinnä vitsi ja kuten sanoin vaatteet voi aina palauttaa/vaihtaa. ja en haluaisi että poikaystäväni päättäisi mun vaatteista, enkä minä päätä poikaystäväni vaatteista. mutta meillä tämä järjestely toimii, kumpikin on tyytyväisiä. minä kun satun olemaan se osapuoli joka tykkää kierrellä ostoskeskuksissa ja juosta alennuksien perässä. ja tottakai poikaystäväni ostaa myös itse vaatteita, en kaikkea valmiiiksi eteen kiikuta.:)

Vierailija
11/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä näen jonkun hyvännäköisen, vaikkapa nyt neuleen ja hintakaan ei ole paha, sekä tiedän että mieskin tykkäisi, niin toki mä sen ostan. Yleensä mun mies kyllä käy itse ostamassa vaatteensa. Se on sellainen ostelija että esim. farkkuja ostaa sitten samalla vaikka viidet kerralla, ei tartte vähään aikaa mennä shoppailemaan. Mua aina naurattaa sen tapa, mutta samapa tuo.

Vierailija
12/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut miehelleni vaatteita jo 10 vuoden ajan. Mies INHOAA shoppailua ja tykkää ostamistani vaatteista.

Vierailija
13/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut viimeiset 8 vuotta. Hyvin on kelvannut. Kalliimmat esim. puvut, farkut tai kengät, käydään yhdessä ostamassa. Minä valitsen, mies sovittaa ja maksaa. Sille itelle meinaan olis ihan sama vaikka kulkis aina verkkareis...

Vierailija
14/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei itse viitsi kaupassa sovittaa vaan ottaa ekan vastaantulevan. Samalla mä voin vähän katsoa sen vaatteiden perään. Tosi harvoin tulee sanomista. Jos ollaan yhdessä kaupassa, niin se kysyy multa kokoaan. Me ollaan molemmat ihan tyytyväisiä tähän järjestelyyn.

Vierailija
15/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen maun, hän on tosi tarkka vaatteistaan. Tiedän myös suosimistaan merkeistä oikean koon. Mulla on enemmän aikaa juosta kaupoilla, joten ihan käytännön takia näin, lisäksi olen hyvä bongaamaan aleja.

Kaikki alaosat mies ostaa itse, mutta t-paitoja, kauluspaitoja, pikeepaitoja, neuleita jne. osaan minäkin ostaa. Ja jos en ole varma, niin otan kamerakännykällä kuvan ja kysyn ;)

Vierailija
16/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 95% mieheni vaatteet ja kohta 10vuotta olen näin tehnyt. Mies on kyllä tarkka siitä että vaatteet ovat muodin mukaiset mutta tahtoo että minä ostan. Joskus harvoin lähtee vaatekauppaan ja silloinkin pyytää minut mukaan, yksin on ostanut kerran yhden kauluspaidan ja krakan kun minä en ehtinyt mukaan.

Vierailija
17/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea muuta paitsi housut, kengät ja takit. Mies inhoaa ostoksilla käymistä, joten hänellä ei sitten joko olisi mitään päälle pantavaa tai sitten hän menee kauppaan ja ostaa vain jotakin kun on pakko, hintaa katsomatta kun ei jaksa vaivautua etsimään mitään, ja sitä ei budjettikaan kestä.

Vierailija
18/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaatteita täytyy myös sovittaa!

Minä inhoan vaatteiden sovittamista, enkä sitä myöskään tee muuta kuin housuja ostaessa. Että ei niitä tarvitse sovittaa.

Itse olen ehkä pari kertaa ostanut miehelleni jotain vaatteita ja nekin ovat olleet vain lahjaksi.

Vierailija
19/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuja, kenkiä ja takkeja kattelen valmiiks, että voin sit ehdottaa kun samaan aikaan kauppaan satutaan. Ihan vaan siks, että tuo rakas tekee monesti niin pitkää päivää, ettei jaksa/ehdi lähtee vaatteita ettimään.

Vierailija
20/30 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai nyt jokainen tietää mitä kokoa UKOONSA on..!! Housut nyt tietty on erikseen...Ihan hyvin kelpas sille 16 vuoden aikana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi