Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi näitä koiranvihaajia

Vierailija
22.06.2009 |

oikaisen usein viereisen talon pihasta koska se varjoisa ja meillä vanha koira. En anna koiran pissiä talon pihaan.

Vnaha pappa oli tänään alhaalla "asutko näissä taloissa" en asu, sanoin. "älä perkele kulje koirasi kanssa tästä" hyvää kesää sinullekin, sanoin.

Ihan sääliksi käy. eikö silläkään muuta tekemistä ole, kuin kytätä pihan poikki käveleviä. Taidanpa taas huomenna oikaista pihan poikki.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut että jos ihminen ei siedä lapsia tai koiria tai eläimiä ylipäätään, minä en pidä heistä.

Tuli se sitten ilmi vaikka myöhemmin tutustuessa.

Todella tyhjää eräiden elämä ei voi muuta sanoa.

Vierailija
2/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaaja nro 2, mutta käänteisesti. On muka huomannut, että kaikki itsekkäiksi ja ääliöiksi paljastuneet on AINA koiraihmisiä. Voi teitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kutsutaan pihapoliiseiksi. Mun esikoisen ensimmäinen päiväkoti oli paikassa minne mä kuljin aina yhden kerrostalon asfaltoidun tien poikki. Kerran yksi nainen tuli huutamaan, siis todellakin huusi että kun me ei asuta siinä pihassa, niin meidän ei myöskään tartte siellä kävellä.

Mä vastasin sille että, "haista vittu" ja poikkasin senkin jälkeen sen pihan poikki.

Vierailija
4/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sai purkaa sinuun pahn olonsa. EI ihminen joka puuttuu tuollaisiin asioihin hyvin voi.

Kerrostalon pihat yhteisiä, ei niitä omista pihapoliisit.

Meitä vastapäätä asuu pappa jolla kiikari(muka lentokoneita ja tähtiä katselee) ja jos näkee jonkun pudottavan tupakannatsan pihalla, odottaa sitä niin kauan että se tulee pihalla ja nostaa metelin.

Että näitähän todella riittää

Vierailija
5/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi en ole törmännyt tuollaisiin, huvittavia

Tosin teitä asianosaisia tuskin naurattaa..

Vierailija
6/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tottele. Sen minä olen tullut huomaamaan, niin kiihkomielisiä ovat, että varokaa vain.

Minä myös oikaisin ja oikaisen edelleen vaikka uhkauksia latelee, viereisen talon pihan poikki.

Äijä oli kerran sen näköinen että tarttuu kiinni suuttu niin kovasti kun en totellut häntä. Se olisi ollut vikatikki, kun olisin hakenut ukkoni siihen, ois äänen sävy muuttunu.

Vierailija
7/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN asian sanotaan. Jos huutaa ja mekastaa, herää vastareaktio, änskillään tekee mitä kielletään.

Mutta jos ystävällisesti huomauttaa, lopputulos parempi. Ainakin minun tapauksessa.

Vierailija
8/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

* asuin rivitalossa jossa toinen pääty oli ihan kadun vieressä. Päivittäin kyseistä katua käveli kymmeniä kertoja ohi koira+taluttaja! Jostain syystä talon päädyssä oli aina koiran virtsaa/ulosteita, ja tämä oli hyvin ikävää, sillä vaikka yksi pissa ei paljon haise niin isompi määrä tuoksahtaa + oli inhottavaa mennä varastoon jonne oli kulku talon päädystä (erityisesti keväällä kun lumet sulivat ja kaikki talven ulosteet paljastuivat...)

Ongelma saatii jonkin verran kuriin kun seinään kiinnitettiin kolme isoa koirankieltokylttiä.

* jos asuu sellaisessa talossa jonka läpi väki oikaisee bussipysäkille tmv. niin se väkimäärä saattaa olla todella iso...! Ei kannata ajatella niin subjektiivisesti että MINÄ tästä voin oikaista, vaan miettiä että on osa isompaa kokonaisuutta --> on 100. ihminen tänään joka tarpoo pihan poikki.

Kaikkia ei ylimääräinen trafiikki haittaa, mutta joitakin haittaa. Usein ehkä 1. kerroksessa asuvia joita häiritsee jatkuva kansanvirta ikkunan alla, samoin "melu" mitä läpikulusta aiheutuu haittaa enemmän 1. kerroksessa asuvaa kun 6. asuvaa.

Vierailija
9/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sun on siitä oikaista. Kulje tietä pitkin niin kuin muutkin.

Ei toki asukkaan olisi asiaa tarvinnut huutaa,mutta olihan hän myös oikeassa.

Muiden kuin talon asukkaiden tai taloyhtiössä vierailevien ei tarvi siellä kuljeskella oli sitten koira taikka ei.

Vierailija
10/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nyt miten vaan toisten pihojen kautta kuljeta, jos ei olla talon väkeä!

Ei se siihen koiraan edes liity, tuskin se koira siitä kulkisi, jos ei ihminen vie sitä toisten pihaan! Jokainen tajuaa, ettei sillä koiralla ole osaa, eikä arpaa siinä kulkemisessa.

Vierailija
11/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku yleinen kulkuväylä, jolla ulkoilutetaan koiria ja heitellään tumppeja. Kulkuväylä menee vähän matkan päässä, mutta kun ei millään tervejalkainen ihminen jaksa sinne asti mennä, vaan tarttee oikaista.

Vierailija
12/12 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse sitten okt:sta tai kt:sta niin kunnioitan sitä.

Ei tulisi pieneen likaiseen mieleenikään lähteä oikomaan toisten pihojen poikki.

Jotain häpyä sentään...