Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitsin kiva, kun labran puhelintunnilla kukaan ei vastaa puhelimeen!!

Vierailija
08.04.2009 |

Ei ne labrasta saa edes antaa tuloksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että soittajia on ehkä muitakin kuin minä, mutta jos koko tunnin takoo uudelleen ja uudelleen numeroon, niin eikö luulis joskus tärppäävän jo?? ja kun ei kuulu mitään jonotusääntä edes vaan hälyttää niin kauan kunnes loppuu. Ihanku siellä ei olis ketään.

Minne hittoon nyt sit soitetaan.. ihan vaan tarttis tietää, että onko lapsella virtsatulehdus vai ei.. perkele.

Vierailija
2/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli missään labrassa ei saisi antaa tuloksia suoraan potilaille. Koska laboratoriohoitaja voi kertoa vain tuloksen muttei välttämättä sitä mitä tulos yksiselitteisesti tarkoittaa (vaan se on lääkärin heiniä). Ei laboratoriohoitajan tehtävä ole tehdä diagnoosia ja pelkkä tuloksen kertominen ilman muuta lisätietoa ei ole yleensä järkevää. Sitä paitsi joudut kuitenkin olla erikseen yhteydessä lääkäriin, joka määrää lääkekuurin.

Mutta tympeää se on, olipa mikä tahansa instanssi, jossei vastata soittotunnin aikana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli missään labrassa ei saisi antaa tuloksia suoraan potilaille. Koska laboratoriohoitaja voi kertoa vain tuloksen muttei välttämättä sitä mitä tulos yksiselitteisesti tarkoittaa (vaan se on lääkärin heiniä). Ei laboratoriohoitajan tehtävä ole tehdä diagnoosia ja pelkkä tuloksen kertominen ilman muuta lisätietoa ei ole yleensä järkevää. Sitä paitsi joudut kuitenkin olla erikseen yhteydessä lääkäriin, joka määrää lääkekuurin.

Mutta tympeää se on, olipa mikä tahansa instanssi, jossei vastata soittotunnin aikana

Mä en oikeesti tienny, ettei labrasta anneta tuloksia, kun mulle jäi sellanen mielikuva kun sen näytteen vastaanottaneen hoitajan kanssa puhuin ja kysyin, että koska voi soittaa.. se vaan sano, että puolen päivän jälkeen. Ja kun heillä on puhelintunti (mitä varten sitten?) just 12-13, niin mä aattelin.. Voi helvetti, tuhlasin tunnin elämästäni ihan turhaan!!! Ilmeisesti aukko sivistyksessä..

Mutta soitin keskukseen ja sieltä yhdistivät päivystykseen (jonka olen taas kuvitellut olevan ihan akuutteja tilanteita varten eikä tulosten soittamista varten..) josta sitten kuulin haluamani tiedon ihan hoitsulta vaan, ei lääkäriltä. Ei ollu sticksissä virtsistä, viljelyt kesken vielä.

ap

Vierailija
4/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ollut tautia.

Vierailija
5/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim rasituskokeisiin ym

lähes koko ikäni olen työskennellyt tk.ssa tai muussa hoitolaitoksessa ja voin kertoa,että se puhelin voi soida kauemminkin kuin sen tunnin ihan jatkuvasti. Vastaanotossa yleensä lähes taukoamatta koko päivän. Lääkärin vastuualueella on 2000-3000 potilasta,joten voit miettiä,että jollakin muulla voi olla asiaa lekurille