Voiko 17-vuotiasta estää harrastamasta seksiä?
Sain tietää, että 17-vuotias tyttäreni on harrastanut seksiä poikaystävänsä kanssa. En voi hyväksyä tätä millään ja lisäksi hän on hankkinut e-pillerit ilman lupaani. Eikö niihin tarvita vanhemman lupa?! Ajattelin laittaa tytön kesäksi arestiin ja suhteen jäähylle, olenko tiukkis? Seksi ei kuulu lapsille mielestäni!
Kommentit (35)
että en itse harrastanut teininä seksiä. Kovasti kiinnosti, mutta olin ujo enkä löytänyt poikaystävää. Nyt kulahtaneena perheenäitinä voi vain haaveilla sellaisista haluista ja vartalosta...
Olin 17 v. lukiolainen. Äiti ei antanut olla yötä pois kotoa. Kuten jo joku aiemmin mainitsikin niin seksiähän ei voi harrastaa kuin öisin. Ratkaisu ei kelvannut minulle, joten muutin poikaystäväni luokse. Tulin myös hyvin nopeasti raskaaksi, ei ollut edes vahinko, hieman provosointia kyllä päätöksessä. Edelleen, 12 v. myöhemmin, olen saman miehen kanssa ja meillä on kolme lasta ja neljättä yritetään. Meinaan kuitenkin toimia melko erilailla omien lasten kanssa noiden seksiasioiden suhteen =), suosittelen sinullekin!
Sain tietää, että 17-vuotias tyttäreni on harrastanut seksiä poikaystävänsä kanssa. En voi hyväksyä tätä millään ja lisäksi hän on hankkinut e-pillerit ilman lupaani. Eikö niihin tarvita vanhemman lupa?! Ajattelin laittaa tytön kesäksi arestiin ja suhteen jäähylle, olenko tiukkis? Seksi ei kuulu lapsille mielestäni!
NO jos tottapuhutaan niin oot iha vitun tiukka ja outo?! ekkö omasta mielestä oo hanki elämä. ja 17 vuotias ei ole mikään lapsi siinä sulle pientä ylseitietoa!:)
<a href="http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805057610455_ul.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805057610455_ul.shtml">http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805057610455_ul.shtml</a>
Kyllä minä tuollaisen lapsen heittäisin ulos kämpästä. Jos voi lapsen hankkia niin sitten voi myös sen elätää. Pitää ottaa vastuu tekemisistään.
mitä oikein sönkkäät, kuka on oikeutettu estämään toisen seksi elämää? jos kuukautiset on alkan se tarkoittaa että voi synnyttää ja jos voi synnyttää nii voi harrastaa seksiä, vai miksi mielestäsi ne hormonit on olemassa?
on sulkea se kellariin ja kahlita käsiraudoilla patteriin. noinhan on muutama "hyvä" vanhempi tehnytkin.
et sinä sille mitään voi. voit kertoa mielipiteesi. annatko tuon asian rikkoa teidän välit?
että tyttö laitetaan hankkimaan pillerit. Pojan ei tarvitse sählätä kondomin kanssa, mutta tyttö altistuu sukupuolitaudeille.
sen ajattelit estää?Vahtimalla 24/7?
kun on huolehtinyt ehkäisystä ja harrastanut seksiä poikaystävänsä eikä esim. satunnaisen baarituttavuuden kanssa.
Siveysvyön toki voit asentaa lapsellesi tai lukita hänet kellariin, se on ainut keino estää seksiä harrastamasta. Tosin sitten päädytte lastensuojelun asiakkaiksi ja tyttäresi pääsee vapaaksi.
Epillerit saadaan jo ihan omasta takaa hankittua 15-vuotiaana. Haluaisitko,että sinusta tulee mieluummin mummi? Vai kenties,haluatko,että tyttösi saa traumoja abortista? 17-vuotias ei todellakaan ole enää mikään lapsi. Taidat olla aika tyhmä.
Ei kai tämä totta voi olla?
Ei kai nykyaikana kukaan voi olla noin ahdasmielinen. Voi härregyyde.
Hanki siveysvyö tytöllesi ja köytä aidantolppaan.
No et voi! Ap oletko itse puutteessa? :)
eikä pidäkään. Miksi pitäisi ?