Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* KOLMOSTEN VKO 26 *

22.06.2009 |

Hania: Paljon onnea plussasta:)!

Ihanaa, et plussiakin välillä tähänkin pinoon tulee!

ON: Tätiä ei vielä näy, mut kovasti kyl tuntuu siltä, et kohta tulee:(. Piina ja toivo vaihtunut menkkojen odotteluun ja epätoivoon:(.

Mikäs muiden piinailijoiden tilanne? Kisu?

Senny kp 28/25-27

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SENNY pahoittelu menkoista. Toivottavasti tämä aurinkoinen sää lämmittää edes vähän myös mieltäsi.

ELINANA: älä luovu toivosta! Minusta ihan tuntuisi, että gynen arvelu pitää paikkansa ja tuntemuksesi oli ovisoireita ja raskaus on vaan alummassa kun ensin ajattelit. Kun plussankin teit vasta, niin se puhuisi saman puolesta! Tyttösiittiöthän on pitkäikäisiä ja elää hyvikin sen kaksi päivää, joten ajoituskin täsmäisi. Koita nauttia matkasta, se voi olla perheen nuorimmaisenne ensimmäinen :)

2POJ@NÄITI: Kuulostaa ihan siltä, että nyt tärppäsi!!!! Peukut pystyssä ja tsemppiä tähän pariin viikkoon.

Plussa- ja vauvatuulia kaikille!

Vierailija
22/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ihmetys, olipa sinullakin kurja juttu. Varmasti ikävää lähteä matkalle epätietoisuudessa. Toivotaan, että huomisessa verikokeessa selviää jo jotain!

MuikeaMustikka kp 16/28, yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan harmi Senny! Voin vain kuvitella miltä susta tuntuu.. On se kurjaa kun sitä viimeiseen asti toivoo parasta ja sitten kuitenkin käy niin että menkat taas alkaa. Toivon sulle onnea uuteen yritykseen!

Elinana; älä vielä hellitä! Helppo tietenkin sanoa että ota rauhallisesti ja odota, mutta jos siellä kuitenkin olisi elämää. Nyt vaan koitat olla stressaamatta ja nautit kauniista kesästä!

Mulla ei ole menkat vielä alkaneet, nyt on sellainen olo että tänään ne alkaa ihan aikataulun mukaan. Plaah.. Mulla on lievä PCO joten ajattelin pudottaa pari kiloa pois, silläkin voisi edistää raskaaksi tuloa kuulemma. Nyt vaan jäätelön syönti pannaan vähäksi aikaa. Onko innokkaita painonpudotusprojektiin?

Eilen meillä oli vieraana parin vuoden ikäinen muksu joka oli aivan ihana! Tuntui että oli niin pieni verrattuna meidän 3 ja 4-vuotiaisiin. Olisi se niin ihana kun ensi kesänä lapsia olisin kolme.

Vierailija
24/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa, virtuaaliset kaverini! Tuli noin puolentoista viikon tauko palstailuun, syynä lomamatka sekä surulliset uutiset lähipiiristä. Ystäväni on sairastunut erittäin vakavasti. Olin niin surullinen siitä, että tädin saapuminen tuntui toisarvoiselta.

Nyt mennään siis jo kp10. Rintojen kivistys ja muut raskausoireet hävisivät parin kolmen päivän vuodon jälkeen. Kommentti lekurilta oli, että raskaushormoni lienee käynyt koholla. En mennyt tarkempiin tutkimuksiin, mutta kaipa se olisi hyvä käydä gynelläkin jossain vaiheessa.

Lueskelin palstaa ja huomasin, että täällä oli ollut todella vilkasta juhannuksen molemmin puolin - iloja ja suruja. Jotenkin pitäisi paremmin osata elää tässä hetkessä ja iloita siitä mitä on, eikä antaa ajatusten aina huidella "to-be" osastolla.

Surullisena,

iiris-74, kp10/n30

Vierailija
25/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä Hania! =)

Toivon todella, että tärppäisi, kohta tulee jo kaksi vuotta yritystä täyteen, eikä kauan jaksa enää. Aikaisemmin olin ehkä vähän epävarma tämän kolmannen suhteen, mutta tämän kuukauden aikana tunne on vahvistunut, että kyllä minä vielä yhden *todella* haluan. Ja onhan tässä ikääkin jo 35v. Varmaan ensi vuonna en enää jatka yrittämistä. Mutta katsotaan nyt. Jos ovulaatio pysy ensi kierrossa vielä samassa kp:ssä, niin silloin onnistuu puuhailla silloin. Siitä eteenpäin ei tiedä. Joten vaikeaksi menee syksyllä.

Halaus sinulle Iiris! Surullisia uutisia olet saanut.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! =)

Ja hyvää viikonloppua! Nautitaan lämmöstä ja auringosta. :)

Kp 16/n.28

Vierailija
26/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin kirjotitaa jo eilen, että näin tiistai yönä, että olin synnyttämässä. Kolmas poika syntyi ja painoi 6,4 kg ja oli 71 cm pitkä, heh. Aika iso nääs. Ja syntymäajankin muistan: unessa vauva syntyi 13.3. Oliskohan joku ennen..?

Nimittäin laskettuaikani tulisi nyt olemaan 18.3. jos nyt tärppää. Huih. :)

Ja sain prolaktiiniarvon, mutta en muistanut sitä tänne kirjoittaa kun joka päivä on muka niin kiire. Se oli kesäkuun alussa 408 ja maksimi viitearvo on 500. Uups! joten onkohan tuo nyt sitten normaali?

Kesäisin terkuin 2poj@näiti

Vierailija
27/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Kisulle muuten kuuluu? Häntä ei ole näkynyt vähään aikaan. Onkohan haamuplussa vahvistunut?

Minulla alkoi loma. Olen niin onnellinen! Parin kuukauden ajan on työ väsyttänyt ja kypsyttänyt. Ihanaa, että nyt saa olla rauhassa perheen kanssa. Ei tiedä, vaikka uusi tulokaskin uskaltaisi ilmoitella saapumisestaan, kun äiti on rennompi ;)

Kaikin puoli tämä kierto on ollut meillä rennompi kuin edellinen. Jos ei vielä tärppää, niin toivon voivani jatkaa iisillä linjalla. En millään jaksaisi stressata, toivoa ja pettyä. Saapa nähdä.

MuikeaMustikka kp 17/28

Vierailija
28/35 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin pinoudun pitkästä aikaa. Ja iso HÖH Eewokki, Senny ja kaikki pahuksen tädin saavuttamat.

Onnea Adalmina ja Hania, Elinalle IIISO peukku!

Onpas nyt tullut lunta tupaan monelle...viitiikö etes omaa aloittaa...joo, meille tulikin hieman muutoksi lomasuunnitelmiin. Sunnuntaina alkoivat tuskaiset alavatsakivut. Lähdin heti terveyskeskukseen, josta lähettivät edelleen lähimpään yliopistolliseen. Kivut aivan valtavat, epäilin itse heti kohdunulkoista...ja HCG-koholla, ultrassa vasemmalla vatsaontelossa epämääräistä hyytymää yms., kohtu turvonnut, mutta tyhjä. Siitä sitten leikkauspöydälle. Ainoa ajatus mulla oli koko sunnuntain, että kun vaan selviän tästä hengissä, mulla on kaksi pientä lasta, aivan sama, mitä muuten tapahtuu, kunhan vain olen vielä hengissä (niin kovat olivat kivut ja hartiapistos hengityskatkoksineen). Selvisin, enkeleitä oli taas lähellä. Hieman epäselvä tilanne oli vielä ma aamuna, kun eivät olleetkaan löytäneet alkiota, vain puhjenneen keltarauhasen ja ison verihyytymän. Epäili, olisiko ollutkin ihan normaali raskaus aluillaan. No, nythän se keltarauhanen on poksahtanut, joten eipä kait voi jatkua raskaus. Vuotoa odotellessa. HCG arvoja seurataan, kunnes ovat sen 0-5. Yhdet normaalit kuukautiset pitäisi odottaa ennen uutta raskautta. Raskausoireita mulle tuli juhannuksen tienoilla, metallinmaku, etova olo, kahvi ei maistu...ja ne jatkuvat vieläkin, liekö psykosomaattista. Näin se elämä heittää. Nyt täytyy ottaa rauhallisemmin. Niin siis mitään vuotoa ei ole ollut, eivät koskeneet kohtuun. Eivätkä onneksi joutuneet leikkamaan munatorvea vasemmalta, vaikka sekin ensin oli uhan alla. Menkat pitäis kierron mukaan alkaa ensi viikolla. Että ehkä sitten odotan vielä sen jälkeen yhdet menkat. Kyllä me sitten taas.

Vaan onneksi on kesä ja loma vielä edessä. Jemppistä kaikille ja kaikesta huolimatta LYKKYÄ PYTTYYN rouvat!

Minnis kp en muista

Vierailija
29/35 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi Minnis!!! Halaus sinulle ja voimia! Saman v. 2003 kokeneena tiedän milta sinusta tuntuu (no, sillä erotuksella että minulle se oli eka kokemus raskaudesta, eli ei ollut lapsia).

Mutta tsemppiä sinulle ikävässä tilanteessa, niinkin voi käydä et sitten heti tärppää kun saa tuon jälkeen yrittää. Meille kävi niin, ja vaikka (säästävä) leikkaus munatorveen jouduttiin tekemään ja sen aukiolo jäi arvoitukseksi, on kaksi lasta (ja kolmas raskaus siis nyt ihan juuri) saatu silti onnistumaan alulle. Minulla oli keskenmennyt ja siis kohdunulkoinen alku munatorvessa, jossa hyytymää josta myöhemmässä selvittelyssä löytyi istukkarakennetta.

Mutta toivoa siis ulkoisenkin jäljeen on...!!

Vierailija
30/35 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tietenkin siis minnille kirjoitin, anteeksi kiireeni!

Vierailija
31/35 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vihdoin kotona reissusta...

Kiitoksia kovasti naiset onnitteluista, onnea tulen tarvitesemaan sitten taas seuraavassa kierrossa, sillä ei jaksanut pikkuinen pysyä matkassa :(. Muutaman päivän ennätin raskautumisesta nauttia, ennen kuin vuoto alkoi. Väsymys, hajuherkkyys ja vessassa juokseminen ennättivät alkaa ja säikähdys oli suuri, kun yksi aamu WC-paperiin ilmestyikin punaista. Kyllä olin surullinen, vaikka olinkin jotenkin varautunut, enkä vielä oikein täysillä ollut uskaltanut 'iloita onnistumisesta'. PMS oireet tulivatkin sitten vuodon kanssa yhtäaikaa: päänsärky, finnit ja raivopäisyys :(. Ei ollut vielä ainakaan tätä vauvaa meille tarkoitettu.

Sori omanapainen viesti, vie aikaa ennenkuin kerkeää ajatuksella lukuisat viestit lukea. Täällä onkin ollut varsin aktiivista kirjoittelua :).

Plussatuulia toivova,

Kisu kp 6

Vierailija
32/35 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnis ja Kisu, osanottoni. Ikäviä kokemuksia, ja Minniksen tapauksessa myös pelottavia. Miksi ihmeessä tästä maailman luonnollisemmasta asiasta on tehty näin hemmetin vaikeaa ja vaarallista?

Nyt aurinko paistaa. Ajattelin lähteä lasten kanssa rannalle tänään. Töitä enää neljä päivää ja sitten alkaa neljän viikon loma. Ihanaa! Toivon, että rentoutuminen auttaa tässä projektissa. Eilen illalla ainakin oli jo lomatunnelmat ja oikein mukavia pupuhetkiä :-)

iiris-74, kp12, yk2

Vierailija
33/35 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MuikeaMustikka kp 19/28

Vierailija
34/35 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, nyt kun kerkesin pinon lukee niin ompas paljon viikon aikanan ennättänyt tosiaan tapahtua!

Adalmiina onnea kovasti! Ihanaa että joku edes saa noita plussia :). Saiskohan niitä jostain lisää?!?! ;)

2poj@näiti tiedän tunteen, et tekis mieli luovuttaa, mut kun sekin on niin vaikeaa... Mullakin nyt kaksi ystävää raskaana ja kyllä se on itselle tosi raskasta. En oikein vielä tiedä miten siitä selviää... Toinen ystävä tietää yrityksestämme ja ymmärtää, että mulla vähän paha mieli :(

Senny osanotot!!!

Elinana, mikä on tilanne? Toivottavasti kaikki järjestyy! Entäs minnis? Joko olet toipunut? Onneksi ei sulle käynyt vakavammin. Mitkäs on sun kp:t ja tuliko täti?

Iiris hyvää lomaa ja rentouttavaa plussan metsästystä.

Minä täällä ihmettelen vuodon jatkumista ja munasarjan kipuilua. Mitenkähän pitkään se kipuilee ja onkohan normaalia?

kisu kp 7

Vierailija
35/35 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mä haluisin sen vauvan. Ja ihan typerää itsesäälisössöä, onhan kaikki kuitenkin hyvin ja kääntynyt parhain päin ja toipunutkin olen ihan jees, mutta nythän mä vasta näenkin vauvamahoja ja I-H-A-N joka paikassa. Ja mua ärsyttää nää raskausoireet (nyt olen jo ihan sata saletti, että ovat psykosomaattisia tai sitten johtuvat suuresta määrästä erinäisiä pillereitä, joita olen joutunut nappailemaan=särkylääkkeet ja antibiootti). HCG-arvoja en ole vielä tältä viikolta päässyt mittauttamaan. No niin, kiitos ja anteeksi tästäkin avautumisesta.

Kisu: Eli ihan voiton puolella ollaan, kp on 26 tai 27 ja ei näy tätiä. Tulis nyt äkkiä, niin pääsis tästä olotilasta eteen päin. Se on jotenkin sitten piste I:n päälle ja lopullista ja tässä tapauksessa konkreettista, kun täti tulee.

Sentään helpottaa, kun on vielä koko kesäloma edessä ja viime viikolta säästyi kokonainen viikko lomaa syksyksi.

Jemppistä ja nyt lisää plussia kehiin!!!! *ajattelee ihan otsat rypyssä positiivista*

minnis