Kertokaa mitä tämä on!?!
Tein äsken raskaustestin. Se oli nega. Olen sangen hämmästynyt.
Pongasin nimittäin kolme viikkoa sitten ovulaation. Tunnen kyllä kroppani ja sen merkit. Ja kas, samana iltana kävi hassusti ja kondomi puhkesi. Olin silloin ihan että no voi paskat, kunnes unohdin koko jutun.
Noin puolitoista viikkoa sitten aloin ihmetellä, kun imetys tekee niin kipeää. En vielä tuolloin muistanut koko kondomiepisodia, mutta muutaman päivän kuluttua, kun rupesin katsomaan kalenterista että koskas niiden kuukautisten nyt pitikään alkaa, tajuntaani jysähti selitys "hassuille yhteensattumille": hiusten äkillinen rasvoittuminen, finnien "ryöpsähtäminen", rintojen arkuus ja turvotus, väsymys. Olin ihan varma että raskaanahan tässä ollaan...
Nyt siis todellakin ovulaatiosta on kolme viikkoa, edellisistä kuukautisista lähes kuusi. Testi oli nega ja ajatukset sekaisin. En toki toivonut raskautta, mutta ei se nyt katastrofikaan olisi... Olin aivan varma (lapsia neljä + yksi keskenmeno) että olen raskaana! Mutta, jos näin on, niin olisihan sen testin pitänyt näyttää jo täysin selvästi, jos ajatellaan että kuukautisten olis pitäny alkaa jo viikko sitten... Yritin soittaa neuvolaan ja kysellä heidän mielipidettä, mutta ovat vasta huomenna paikalla...
Villejä veikkauksia?
Kommentit (5)
Lapsia kuitenkin neljä ja nuorimmainenkin tulee juuri vuoden ikään... TÄLLAISET mun rinnat on olleet vain kahdesti aikaisemmin: molempien poikien odotuksen alussa!
Ei kai siinä muu auta kun odottaa. Ehkäpä voisit tehdä viikon päästä uuden testin, jos eivät ole vieläkään alkaneet.
että testi olisi ollut viallinen. Tai sitten oli liian epätarkka?
hormonit on sekaisin imetyksen vuoksi.
hormooni toimintaasi :)