Blue village nausicaa beach, onko kukaan käynyt?
Kommentit (14)
Pieni parveke oli siellä rantaan päin, mutta parveelta näkyi lähinnä uimaan käveleviä ihmisiä(talo siinä välissä, mikä nyt erityisesti ei haitannutkaan. Ainakin lasten kanssa oli rauhalline paikka. Jos merinäkymä niin taitaa olla iltaisin meluisaa kun on iltaohjelmaa siellä meren puolella. Meitä oli siis 4-henkinen perhe (yksi lapsi alle 2v) ja all inclusivella n. 4000e
ja pitääkös siellä vielä laittaa vessapaperit roskikseen, eli wc-käynnin jälkeen ei siis saa laittaa pönttöön, JÄIKS!
Pienen kävymatkan päässä oleva toinen, Rossos supermarket on isompi ja vähän halvempi. Protaraksen keskustassa ei mitään ihmeempiä kauppoja. Matkalaukku ja esim vöitä ostettiin, ne oli aika halpoja.
Pienen kävymatkan päässä oleva toinen, Rossos supermarket on isompi ja vähän halvempi. Protaraksen keskustassa ei mitään ihmeempiä kauppoja. Matkalaukku ja esim vöitä ostettiin, ne oli aika halpoja.
Vieläkö se hotelli on pystyssä?! :D
Mä olen ollut siellä vuonna 1989 :) Hyvät muistot kyllä jäi!
Vieläkö se hotelli on pystyssä?! :D
Mä olen ollut siellä vuonna 1989 :) Hyvät muistot kyllä jäi!
:D siellä se pari vuotta sitten ainakin oli :D
Se ei ole oikea kaupunki vaan sulkeutuu, kun turistit syksyllä lähtevät. En menisi enää ikinä. En tajua, miten eksyin sinne kerran.
Lasten kanssa ok paikka matkata. Ilman lapsia valitsisin paikan eri perustein;)
Käytiin kesällä 2007. Siistiä, ystävällistä, rauhallista, hyvä ruoka....
Vietin siellä viikon 5 vuotta sitten! Sopii lapsiperheillekin...
ja hyvä ruoka oli. pöydät notkui herkkuja ja jälkkäreitäkin oli joka makuun, njams... Huippuhelppoa lasten kanssa. Nälkään me oltas muuten kuoltu kun kauppoihin oli matkaa ja hikistä hommaa helteessä lasten kanssa talsia :D
Onko Paikka kehittynyt 2009 jälkeen. Olisi lähdettävä käymään. Toivottavasti sieltä löytyy hyviä patikka reittejä luonnossa.
Entä huoneisto parvekkeella, mihin päin on?