Ällöttää,kun täytyy aina pitää pikkuhousunsuojaa
Kommentit (24)
Niissä on niin terävät reunat, ettei niiden kanssa voi kävellä normaalisti. Miten parkkiintunut nahka on jalkovälissä, jos se hankaus ei haittaa.
Ikää 30v. Pikkuhousut vaan vaihtoon päivittäin.
Nää ei ymmärrä että jos käyttää suojia, vuodot lisääntyy.
En ole vielä ymmärtänyt mihin tarkoitukseen pikkuhousunsuojia käytetään, kuukautissuojat ymmärrän.
Nää ei ymmärrä että jos käyttää suojia, vuodot lisääntyy.
mutta ainakin mulla tulee alhaalta kaikenlaista tavaraa, niin, että on pakko pitää, kun en kestä kulkea, jos housut on yhtään kosteat tai likaset...
hormonikierukan jälkeen menkat hävis ja muu vuoto lisääntyi
Eikä vielä selvinnyt, että miksi tarvii käyttää.
Ei ole tulehdusta, ei lopu eikä vähene, vaikka pitää phs-lakkoa, sitten on vaan farkutkin sotkussa. Luulen, että johtuu hormonikierukasta.
kun osuu aivan sama lause kahdesti ketjuun.
T. 8, joka laittoi tuon vain kerran.
ei taida olla kovin merkittävät kuukautisvuodot, sillä jos valkovuotoa olisi enemmän kuin kunnon kuukautisissa, niin ei ihan kyllä riittäisi pikkuhousunsuojat.
sen verran paljon valkovuotoa että pakko pitää. muuten tuntuu että housut ihan märät (ei ole virtsankarkailua kuitenkaan). muutoin pärjään hyvin ilmankin.
niitä stringsuojia en ymmärrä ollenkaan. niistähän menee osa sitä sidettä perseeseen.
ei taida olla kovin merkittävät kuukautisvuodot, sillä jos valkovuotoa olisi enemmän kuin kunnon kuukautisissa, niin ei ihan kyllä riittäisi pikkuhousunsuojat.
Mutta siis sitä valkovuotoa valuu sitten koko kierron ja runsaasti. Yäk.
En ole vielä ymmärtänyt mihin tarkoitukseen pikkuhousunsuojia käytetään, kuukautissuojat ymmärrän.
mut mä käytän pikkuhousunsuojia ennen ja jälkeen kuukautisten muutaman päivän, kun mua inhottaa jos pikkuhousuun tulee pienikin märkä läntti, silloin se vasta on raivostuttavaa...!
Mitä kuivia korppuja te olette kun ei tarvi koskaan käyttää...?
Ja ap, sinulle jos joudut jatkuvasti käyttämään niin suosittelen Libresse So Slim Thin liners-pikkuhousunsuojia. Ovat erikseenpakattuja ja todella ohuita, aivan huomaamattomia. Paketti maksaa meillä 2,09e ja siinä on 32+8kpl. Meilläpäin niitä löytyy vaan yhdestä tietystä S-Marketista 40km päästä joten ajan sitten sinne muutaman kk välein ja ostan muutaman paketin. :D
Minulla on pienestä pitäen ollut todella runsasta valkovuotoa. Ei tulehduksia tms. enkä käytä kierukkaa. Gynekologin mukaan vuoto on ihan normaalia. Jotkut nyt vaan vuotavat enemmän kuin toiset.
Pakko käyttää päivittäin pikkuhousunsuojia, sillä inhoan sitä tunnetta kun housuissa on tippakin valkovuotoa kun se tuntuu märältä ja kylmältä.
Jos en käyttäisi suojia, joutuisin vaihtamaan pukkuhousuja noin 2 tunnin välein. Töissä on paljon helpompi kantaa taskussa pikkuhousunsuojia kuin vaihtopikkareita ;)
Samaa meinasin ehdottaa kuin edellinen, että hommatkaa ihmeessä kestosuojia, jos on tarvis. Taatusti mukavammat kuin kertikset.
käytän myös valkovuotoon ja ihanaa kesälläkin kun voi olla kotona vaikka ilman alkkareitakin, kun ei mitään vuotoa emättimestä ulos pääse ja tarvii vaan max 12h välein tyhjätä.
käytän myös valkovuotoon ja ihanaa kesälläkin kun voi olla kotona vaikka ilman alkkareitakin, kun ei mitään vuotoa emättimestä ulos pääse ja tarvii vaan max 12h välein tyhjätä.
En tosin viitsi jatkuvasti käyttää, kun ärsyttää limakalvoja. Mutta pikkarit aina ilman märät, enemmän tai vähemmän.
Lisäksi vielä pysyvä lääkitys,joka värjää kaikki eritteet keltaisiksi.(salazopyrin) Eipä tee juuri mieli ostaa valkeita/vaaleita pikkareita. Aika hirveen näkösiä heti kohta. Kun ei oikein pesussakaan lähde. Ja mustista pikkareista väri ikään kuin "palaa" pois. En tiedä mistä se johtuu. Kaikki pikkarit aika karmeen näkösiä pian oston jälkeen, vaikka ovatkin puhtaat.
ettekä osaa ollenkaan sanoa mihin sellaista tarvii, käytättekö aina kondomia ehkäisyyn...?
Ei kai noin nyt noin tiiviisti käsi kädessä kulje.
En ole koskaan käsittänyt noita pikkuhousunsuojia, tai siis toki uskon et joltain voi tulla niin paljon vuotoa mut itseltäni ei ole kyllä tullut. Raskausaikoina tuli reilummin mutta siitäkin selvis vaihtamalla pikkarit 2xpv, joskus oli vähän märät mut ei mua haitannu. Normaalitilassa harvoin tulee juurikaan länttejä housuihin..teininä kyllä muistan sen järkyttäneen.
Ikää 30v. Pikkuhousut vaan vaihtoon päivittäin.