10 vuoden kinuamisen jälkeen sanoin vihdoin mitä haluan...
...ja mies veti herneet nenään.
ois taas ollu paree olla hiljaa ja sanoo et kaikki käy!
son kuulkaa niin että on paree olla vaan hiljaa ja purkaa itteensä sitte seksipalstoilla ja kirjotella eroottisia novelleja nettiin. säilyypähän sopu kotona.
arvakkaa hävettääkö jonkun asteisesti, ku vihdoin uskaltaa puhua omista haluistaan ja toinen pitää ihan outona ja suuttuu!
eipähän tarvii kauaa miettiä äijänkään miksi oon niin ujo ja itteeni häpeevä sängys.
Kommentit (8)
sanoin et kimppa ois kiva, vaikka joku toinen pariskunta (en osaa päättää kumpi ois kivempi n vai m...)
oon sitte outo ja pervo ja kummallinen ku ei oma äijä riitä ja ja
Mutta en siitä miestäni pervoksi syyttäisi. On se itsellänikin joskus käynyt mielessä, mutta en haluaisi toteuttaa tätä ajatusta.
Ehkä miehesi pelkää että sinä intoudut toisesta miehestä niin että omasi huomaakin olevansa sivusta katsoja joka vain yrittää välillä väliin? Kokeile kysyä onko miehellä itsellään jotain fantasiaa jonka haluaisi toteuttaa? Josko sinäkin syttyisit siitä, saisitte vaihtelua seksiin.
Oli mieheltäsi pahasti tehty haukkua sinua kun paljastit fantasiasi, mutta älä sinäkään lähde painostamaan häntä tekemään sellaista mikä ei kiinnosta tai on hänestä jopa epämiellyttävää ja loukkaavaa.
mäkin loukkaannuin lähinnä siitä miehen reaktiosta, enkä siitä ettei se halua tuota fantasiaa toteuttaa. kyllä mä sen jo 99 varmasti tiesinkin ettei sitä kiinnosta tommonen, mutta ois sen asiansa voinu kyllä pikkusen toisella lailla esittää.
varsinkin kun ongelmana on se etten koe voivani puhua hälle seksiasioista...
ei oo aikomustakaan pakottaa häntä mihinkään mitä ei halua. avioliittohan on kompromisseja, mutta sais olla kyllä kompromissia niinkin päin että vois toisen kans puhua edes asiasta jota itellä tekee tosi kovaa mieli.
oon koittanu kysellä miehen fantasioita, mutta miehet ei kuulemma fantasioi mistään.
joskus ajattelee kuulemma että toi paikka vois olla kiva seksiin tai että tommonen asento vois olla hauska.
mutta mitään "tarinallista/elokuvamaista" fantasiointia ei miehet kuulemma harrasta (?)
itelläni pyörii useinkin filmi päässä seksin aikana, varsinkin kun ei niitä ikinä pääse toteuttamaan...
oikeen vi....aa miehenä tuo sun miehes reaktio. Asiat voi todellakin ilmaista muillakin tavoin.
Tsemppiä...
Pahoittelut miessukupuolen puolesta. Olisiko voinut olla suojareaktio, jos joku sen kaveri on kännipäissään heittänyt jotain että "sullakin niin naitavannäköinen rouva". Tai radiomainoksen tyyliin "lähre sinä järvelle törttöilemähän niin minä nain sun komian lesken".
Mut hyvä kun puhuit, märehtiköön aikansa. Joko se sekoaa tai jalostuu seuraavalle tasolle seksuaalisuudessaan ja teidän suhteen osalta ja tajuaa itsekkin saavansa vierasta.
Itsekin menin tekemään ison virheen ja sanoin suoraan mitä halusin seksin suhteen. Sänkyhommat menivät pelleilyksi, mies syyllisti taitavasti minua siitäkin. Nyt sitten masturboin yksikseni ja haaveilen.
Minäkin syyllistän puolisoa kun se kertoi mitä sängyssä halusi: ei halua mitään, on haluton. Sänkyhommat menivät pelleilyksi, muija näyttelee suurimman osan laukeamisistaan ja halveeraa mua kuvittelemalla etten huomaa.
Nyt sitten masturboin yksikseni ja haaveilen.
Vaikea muuten arvioida, onko miehesi vetänyt aiheesta melonit nenään. Todennäköisesti ei.