Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Vantaan henkkamaukka huomenna auki?
20.06.2009 |
Ja alkaako alet?
Onkohan Ikeassa sakkia kuin Saipan pelissä vai onko kaikki vielä mökeillään.
Huomenna olisi tarkoitus lähteä nuuhkimaan pk-seudun raikasta ilmaa ;-)
Kommentit (2)
Alet on tehty jo n. puolivälissä tätä viikkoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Perinteisesti on ollut ruuhkaa. Nyt tosin koko Jumbo oli täynnä porukkaa jo perjantaina (??). En tiedä, miten se rajoittaa huomista ryysistä.