Miten pian miehenne saa seksiä synnytyksen jälkeen ja millaista?
Olen nainen ja kohta menossa synnyttämään, en siis mikään pervo. Kyselen vaan, jotta tiedän monenko päivän päästä synnytyksestä kunnon av-vaimo huomioi miestään myös seksuaalisesti.
Kommentit (25)
varsinaista yhdyntää ei vonut ajatellakaan kuin n. 3kk synnytyksen jälkeen. Epparihaavan arpi oli kipeä ja tulihan siinä synnytyksessä repeämäkin. Minusta olisi kyllä järkkyä, jos mies olisi heti vonkaamassa ja vaatimassa- jotenkin tosi kypsymättömän oloista.
Aina kahden viikon jälkeen olen ollut valmis pukille.
Siispä mies on saanut rintojen väliin.
ja just sita ennen onnistui seksi, kun tiesin etta sita kysytaan. harvakseen on ollu seksia sen jalkeen. toukokuusa yritettiin, mut miehella ei seisonu, huhtikuussa oli seksia kerran ja sita ennen oli lokakuussa kerran. lapsi on nyt 6v
kyllä minä sain yhtä lailla. Toisella kertaa 2,5kk, toisella 1 kk.
esikoisen jälkeen paskajäykkää pelkoseksiä 4 kk synnytyksen jälkeen. Tuolloin jo periaatteessa itsekin halusin, tai ainakin halusin haluta. Eka vuosi meni tosi nihkeästi, kunnes mulla todettiin alapään haavautumista aiheuttava sairaus, jonka synnytys oli ilmeisesti laukaissut! Se kun saatiin kuntoon, alkoi taas seksielämäkin kukoistaa.
Kuopuksen jälkeen molemmat saatiin hyvää seksiä 1,5 kk synnytyksestä ja siitä eteenpäin seksielämä on muuttunut koko ajan paremmaksi. Vanhat traumat välillä kummittelee, ja unohdan, että seksi onkin kivaa eikä tee kipeää. :/
ekan jälkeen halusin rakastella yhdeksäntenä päivänä synnytyksestä, ja se oli ehkä elämäni ihanin kerta. Toisen jälkeen (oli pienempi vauva ja helpompi synnytys) toivoin innoissani samaa ihanuuskokemusta ja kinusin miehen hommiin jo neljäntenä päivänä. Ihanuus ei kuitenkaan toistunut, vaan tuloksena oli ns. patonki messuhallissa -tunnelma. Parin kuukauden kuluttua tokasta synnytyksestä alkoi olla taas tiiviimpi tunnelma, onneksi.
Noin pikaisiin yhdyntöihin pääsimme, koska minä olen itse yleensäkin kohtuullisen halukas eivätkä "äitiyshormonit" ole halujani mitenkään vähentäneet, repeämiset paranivat nopeasti, huolehdimme tietysti hygieniasta, kumia käytimme ja jälkivuotoni oli molemmilla kerroilla suhteellisen niukkaa.
5 lasta on keillä ja ekan synnytyksen jälkeen meni 2 viikkoo.tokalla 1 viikko ja muitten lapsien kohdalla 5 päivänä synnytyksestä.
mulla ollu synnytykset helppoja ja kipuja ei ole ollut synnytyksien jälkeen.
jälkivuotoa oli ekan synnytyksen jälkeen 2 viikkoa ja muitten kohdalla päivän vuoti kunnolla ja sit pientä tiputtelua.
jotku kestää parantuu kauvemmin jotku taas pystyvät heti.
pieni kipu vaan parantaa seksiä.
mulla ei siis ollu mitään leikkaus haavoja missään synnytyksessä.sit ois voinu ollu toinen asia harrastaa seksiä.
onhan sitä joku ollut raskaana jo kuukauden päästä kun on synnyttänyt joten ei se mahdottumuuskaan ole harrastaa seksiä heti synnytyksen jälkeen.en kuitenkaan kehota heti harrastamaan seksi kun muutkin siihen on pystynyt vaan harrastat seksiä synnytyksen jälkeen kun itse sitä haluat ja pystyt siihen.miehesi kyllä pärjää ilman sinuakin.
tai sit tosissaan rintojen väliin.
jälkivuotoa mulla ei myöskään ole koskaan tullut sen pidempään. Näin on ollut kaikkien neljän synnytyksen jälkeen.
Mutta meillä mä olen ollut se halukkaampi osapuoli heti synnytyksen jälkeen, mies olis kyllä kiltisti odotellut kauemminkin. Eikä se myöskään mitään suuseksiä tai käsihoitojakaan ole kinunnut, osaahan tuo iso mies itsekin itsensä hoidella :)
Mutta ap:lle, ei todellaakaan ole mitään velvollisuuksia mihinkään suuntaan. Itsekäs mies sulla!
Ihan itse halusin antaa. Noin kuukauden päästä oltiin ihan yhdynnässä. Kyllä itsekin halusin. Eli mies ei kyllä painostanut yhtään, eikä muistaakseni ehdotellutkaan. Ihan luonnollisesti tilanteet ajautui seksiin.
Kun se siltä tuntuu, voi seksiin ryhtyä. Eli toki miehelle voi antaa sitä sun tätä heti kun haluaa, mutta ymmärrän vallan hyvin sen, ettei halua ketään alapäätä sorkkimaan viikkoihin synnytyksen jälkeen:-/. Itse kattelin peilistä jonkun lapsen syntymän jälkeen alapäätäni, ja olin oksentaa:-(. Yhdyntä sattui leikkaushaavan ja tikkien takia, lisäksi koko persus tuntui muuttuneen ihan vieraaksi. Ei vain tuntunut hyvältä!!! En epäile, etteivätkö jotkut olisi heti synnytyksen jälkeen valmiita seksiin: on suvussakin niitä, joilla lasten ikäero on 10 kk;-D!! Itseäni ällöttää, kun ajattelen vertavuotavaa kohtua ja raapiutunutta synnytyskanavaa..ei tarvi tulla kenenkään koskemaan>:-/!!!! Sattuu, ärsyttää, oksettaa!!!!
Haavoja on pillun ulkopuolella, mutta niitä on myös sisällä. Ihmettelen, mikä mies silloin ehdoin tahdoin haluaa paikkoja sorkkia ja satuttaa!
kolmas päivä synnytyksestä enkä ole ikinä käynyt näin kuumana mieheeni... vähän on viel vuotoa ja yks tikki joten harkitsen tässä vielä etenemistä... suuseksiä mies saikin synnytyksessäkin, rauhallisemmalla hetkellä. me kun yritettiin typykkää saada ulos synnärillä neljä päivää, jo alko tylsistyttämäänki välillä
joten seksiä taisin saada vasta vuoden päästä synnytyksestä.
Kuopuksen synnytyksen jälkeen meillä oli seksiä 12 päivän kuluttua. Eipä se nyt kummoista ollut, vähän sellaista kokeilua vaikka haluja olisi ollut muille jakaa =D
Meillä oli seksiä sektion jälkeen n. vkon päästä, omat halut hyrräsi kovaa ja meilläkin mies oli varautunut pitkään "ilman oloon" ett' ihan musta lähti tuo..
Tosin leikkaushaava oli äärettömän kipeä vielä ja ihan vaan hellästi ja rauhallisesti touhuiltiin :) mutta mulla ei onneksi hormonit sekoittaneet mitenkään haluja, tosi paljon haluttanut myös imetyksen aikana :)
eli kun minä olin yöllä odottelemassa synnytyksen käynnistymistä, oli mies jo saanut seksiä...
yritettiin yhdyntää 6 kk synnytyksen jälkeen. Ei oikein onnistunut kun (isoihin) arpiin sattui ihan kamalasti. Uusi yritys tuosta 2 kk eteenpäin, meni jotenkuten. Siitä sitten pikkuhiljaa normaaliksi, vuosi taisi olla synnytyksestä kun alkoi sujua kunnolla.
Muuta seksiä ei mies saanut, jos ei omaa kättä käyttänyt.
Olen mielestöni täysin palautunut synnytyksestä. Painoakin jopa vähemmän kuin ennen raskautta.
Tän viikkoa olen jo vihjaillut, että voitas vähän... Saa nähdä koska mies innostuu ja koska löydetään aikaa...
Meillä mies sai suuseksiä n. viikko sektion jälkeen. Ja on nyt parin viikon aikana saanut sitä useamminkin.
Sovimme yhdessä, että yhdyntää koitetaan sitten, kun en enää tarvitse särkylääkkeitä. Sillä särkylääkkeiden aikana on riskinä, ettei itse tunne kipua jos innostuukin liian kovaan menoon.
Minulle on suuseksiä luvassa sitten, kun jälkivuoto on kokonaan loppunut, nyt vielä joka toinen päivä vähän tiputtelee.