Mitä tehdä anopin kanssa joka puuttuu JOKA asiaan.
Anoppi haluaa hoitaa lastamme ja olemme suostuneet tähän n.1krt/3kk. Tällöin kirjoitan hänelle lapsen mukana ohjeistavat "säännöt" esim. iltapuuro n.19 jne. Viime viikolla anoppi sitten kilahti täysin, kun ei saanut hakea tyttöä yökylään kesken päivän. Seuraavana päivänä lapselle oli meidän järjestämää hjelmaa, joten emme suostuneet. Anoppi raivosi naama punaisena ja haukkui minut itsekkääksi äidiksi minuuttiaikatauluineni yms. Itse hermostuin, mutta yritin lastani ajatellen unihtaa koko jutun. Nyt tänään näin taas anoppia ja aloitti saman tuuban jauhamisen, en tee kuulemma mitään oikein, koska en tee joka asiaa kuetn hän on 30 vuotta sitten tehnyt. Haukkui myös sukuni, kun sanoin etteivät he puutu lastenkasvatukseeni. Anoppi räyhäsi reilun vartin, vaikka meiheni ja appiukko puolustivat minua. Mitä ihmettä teen nyt?? En todellakaan voi hyväksyä tuollasita käytöstä, etenkään kun ei omasta mielestään ole tehnyt mitään väärää. Hermot menee! Miten saisin anopin uskomaan, ettei minua kohdella noin eikä varpailleni astuta lastani koskevissa asioissa, vaan päätökset häntä koskien teemme minä ja mieheni.