Paras ripsiväri! Gallup!
Mikä on paras ripsiväri mitä olet käyttänyt? Ja hinta?
Itselläni Diorin diorshow black out. Saa upeat ja todella tuuheat ripset ja supermustat!
Hinta 36 e, mutta sisältää ainetta lähes puolet enemmän kuin moni muu..
Kommentit (15)
äänestän minäkin! Mä tarvitsen vedenkestävän ripsarin, ja toisaalta tämä lähtee pois iltaisin vaikka pelkällä vedellä. :)
harja on jotenkin liian tönkkö ja lisäksi vielä suurempana pahana ripsari alkaa karista jo muutaman tunnin jälkeen. Todellakaan en suosittele!
Juurikin sen takia että on veden kestävä ja lähtee silti pelkällä vedellä pois. Ite en oo muuta käyttänny sen jälkeen ku Kanebo tuli, eli joku 10v. sitte.
Ihan paras. Kestää, ei leviä, mutta lähtee niin ihanan helposti pois!
Sensitive eyes mascara (tms on sen nimi), tuuheuttaa, ei karise ja on luonnollisen näköinen ja ainoa jota tähän mennessä kokeilluista silmäni kestävät ja ei ole kalliskaan, n. 10 e
Kertokaa mulle, missä ripsarissa ois iso harja ja taivuttava pitäis olla kans!
Black Out:ia kokeilin jossain vaiheessa, mutta palasin takaisin vanhaan, on mielestäni parempaa.
Kestää parhaiten meikeläisen menossa
maybellinen full'n'soft. sellainen missä oli tosi paksu, erotteleva harja. harmi vaan ettei sitä tehdä enää.
Se harja on niin suuri, että se sotkee kamalasti, lisäksi se on hirveän voimakkaasti hajustettu, eli herkimmillä kyllä silmät vuotaa. Eli tuohon hintaan nähden ei mikään hyvä.
Mielestäni paras ripsiväri vuodesta toiseen on Lancomen Hypnose. :)
monia vuosien saatossa ja aina löytyy jotain vikaa:) Jos teistä jollakin on ehdottaa kriteerini täyttävä tuote, ehdottakaa! Eli ripsivärin pitäisi olla paakkuntumaton ja karisematon, nopeasti kuivuva ja mielellään pidentävä. Harjaosa ei saisi olla kovin massiivinen, sillä ripseni ovat luonnostaan lyhyehköt ja hennot! Nyt käytössä juuri tuo Lancomen Hypnose.
Markettimaskaroiden paras harja, (mulla suht paksut, normimittaiset ripset), eikä leviä/karise, vaikka luomeni ovat "rasvoittuvaa laatua:("
Hinta taitaa olla kympin ja viidentoista euron välillä.
Olen kokeillut Kaneboa, Lancomea, useita Dioreita, YSL:ää työni puolesta, mutta voiton vie ehdottomasti marketin ripsari (hintaa 12-16 €, ostopaikasta riippuen). Tähän tietysti vaikuttaa se, mitä ripsariltaan haluaa, minä halua pituutta, kaarevuutta ja erotellut ripset. Ei saa karista ja pitää lähteä suht helposti pois ja olla pieni harja.