Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada 5kg pois 5 viikossa?

Vierailija
20.06.2009 |

Eli olisi tulossa juhlat 5 viikon päästä, ja siihen pitäisi saada 5 kg pois! Kuinka sen teen? Onko ketään, joka olisi asiassa onnistunut normaalipainoisena? Eli mulla ei ole ylipainoa, eikä sittenkään vielä mene alipainoon, vaikka sen 5kg pois saisin, mutta mahtuisin siihen kivoimpaan juhlamekkoon!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollisuuksien rajoissa on, mutta jos olet tosiaan hoikka, niin todella vähän saat syödä ja liikkua paljon. Myös hormonaalinen kierto voi vaikuttaa, että miten onnistut. Periaatteessa rasvaa voit kai polttaa tyyliin 0,5 kg per viikko, mut lisäksi voinet saada nesteitä.

Vierailija
2/6 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppaa vain hetkellisesti juhlia varten, niin huijaaminen lienee ihan OK.

Juoksulenkki matalalla sykkeellä. Mahdollisimman pitkiä lenkkejä, eli mielellään yli tunnibn pituisia. Tietysti pitää huomioida, että liian rajusti ei saa aloittaa.

Googlaa sairaaladietti tai kaalisoppadietti => tällä tavalla saa kuonat ja nesteet kropasta irti muutamissa viikoissa. Tosi rankka tuo dietti kuitenkin on, eli turha koittaa sitä, jos ei ole tahdonvoimaa yhtään, sitä se nimittäin vaatii. Sillä saa kuitenkin "kätevästi" 3-6 kg painosta pois parissa viikossa. Tästä kuitenkin osa on nestettä, joka siis palautuu varsin nopeasti.

Arvaan että yhdistettynä ensin 1-2 vk lenkkeilyö noin 30+ km viikossa jonka jälkeen 2 vk kaalisoppadiettiä ja viimeinen viikko taas lenkkiä, niin 5 kg putoaa.

Oleellista on taas jättää kaikki lihottava pois, eli rehuja ja proteiinia, joka pitää melko hyvin näläntunteen pois. Lenkille pitää lähteä "hieman nälkäisenä", jolloin näläntunne katoaa ja edesauttaa syömisen karsimista.

Annosten pinentäminen ja veden sekä rehujen syöminen ennen varsionaista ruokailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa putosi tuon avulla 3,7 kiloa

Vierailija
4/6 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pudottanut 4.5 kg lisäämällä liikuntaa ihan sairaasti elämään. Lisäski kiintetysjumppaa kannattaa ehdottomasti harkita. Vaikkei paino kovasti putoa, kroppa kiinteytyy ja näin vyötärö hoikistuu ihan selkeästi. Mä syön tällä hetkellä ihan normisti, en ole juuri tuokailutottumuksia muuttanut, mutta liikuntaa harrastan näin:

-aamulla 5 km lenkki koiran kanssa työntäen vaunuja (reipas kävely)

-Klo. 12 aikaan 5km reipas kävellenkki vaunuja työntäen.

Klo. 15 pihapuuhastelua ( eli hyötyliikuntaa tunnin verran)

klo. 18 lenkki reilu 5km koiran ja vaunujen kanssa. Kotona siten samantien kuntopyörään ½ tunniksi.

klo. 20 puoli tuntia stepperissä ( mulla sellainen missä käsillekkin kahvat, eli kädetkin liikkuu, en muista virallista nimitystä)

Tuon jälkeen kiinteytysjumppaohjelman mukaan liikeet ja venyttely. Näin lähtyenyt mulla 5 kiloa viikossa ja kroppa kiinteytynyt kiitettävästi:)

Vierailija
5/6 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudottanut nyt 5kg 2 viikossa pv-pisteillä ja hieman liikkumalla ja treenaaamalla. Olen ihan normaalipainoinen,mutta en ollut tyytyväinen, BMI nyt 21,9. Vielä jos saisi 3kg pois niin olisi ihan ok.

Vierailija
6/6 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt tosi vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi