Sinä mies, jonka nainen painaa yli 100 kg
Oletko tyytyväinen seksielämäänne?
Onnistuuko seksi ongelmitta fyysisesti, entä henkisesti?
Haluaisitko naisesi olevan normaalipainoinen?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:57"]
Oletko tyytyväinen seksielämäänne?
[/quote]
Tiedät varmasti vastauksen noista jokaiseen.
Täällä 101kg nainen. Voin kertoa, ettei seksissä ole mitään ongelmia. Ainakaan fyysisesti ja henkisestikään ei taida olla mitään ongelmia, kun mies on päivittäin kimpussani. :)
En ole tainnut ihan noin massiivisen naisen kanssa olla koskaan.
Yksi paksu tyttö oli aikanaan... en punninnut, mutta arvioisin hänen painaneen jotain 80 kg tietämillä. Ei valittamista. Oltiin nuoria ja siinä iässä hieman rehevämpikin nainen "pysyy kasassa". Itseasiassa minua kiihotti se, miten hän meinasi pursua ulos tiukoista vaatteista. Ja se kaikenpuolinen pehmeys oli mahtavaa; en malttanut olla puristelematta häntä eri paikoista.
Haha, hauskoja aikoja.
1) En, ei sinäänsä kyllä liity painoon.
2) Onnistuu ja onnistuu.
3) Haluaisin. Tosin hän on karvan yli 180 cm pitkä, niin tuo reilu satku ei tee hänestä vielä mitään lyllertävää sotanorsua mikä ehkä oli enemmän se lähtökohta mitä AP ajatteli?
1. Kyllä suurelta osin
2. Hyvin onnistuu
3. Vaikka olen tilanteeseeni tyytyväinen, olisi kuitenkin normaalipainoinen tyttöystävä monessa mielessä kivempi: paremmalta näyttäisi, useammat asennot mahdollisia, nainen jaksaisi paremmin, itse jaksaisin esim. kantaa sänkyyn mitä olen aina haaveillut tekeväni naiselle.
Tuon painoisia naisia on aika vähän...
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:13"]
Tuon painoisia naisia on aika vähän...
[/quote]
No eikä ole...
Satakiloinen tekee sängyssä kaiken. Sen jälkeen kun kerran olin sellaisen kanssa niin en enää ole hyväksynyt 70-kiloisten selityksiä että: "en voi tehdä sitä ja sitä koska olen niin lihava".
Enempi naiselle oli ongelma, kuvitteli kai litistävänsä minut jos olisi päällä. Takaapäin ihan normiseksiä.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:17"]
Satakiloinen tekee sängyssä kaiken. Sen jälkeen kun kerran olin sellaisen kanssa niin en enää ole hyväksynyt 70-kiloisten selityksiä että: "en voi tehdä sitä ja sitä koska olen niin lihava".
[/quote]
Mitenkäs se ilmenee ettet hyväksy selitystä? Menet lakkoon :]...?
Mulla oli aikoinaan noin satakiloinen tyttöystävä. Seksi oli ihan hyvää, painohan ei liity mitenkään siihen, että sopivatko miehen ja naisen värkki keskenään yhteen. Sitten kun oli kasvoiltaan kaunis nainen kyseessä, niin kyllä siinä mielellään laittoi menemään. Sen kuitenkin sanon, että takaapäin ei siitä hommasta tullut mitään..siinä kohtaa ylipaino on oikeasti iso este. Myöhemmin tuli harrastettua seksiä todella laihan naisen kanssa ja seksi oli kaikinpuolin huonoa.
Outoa koko seurustelukuviossa oli se, että sain muilta miehiltä aika vihamielisiä kommentteja. Tehtiin aika suoraan selväksi, ettei pitäisi kenenkään noin lihavaa ottaa.
Olisinko toivonut että silloinen tyttöystävä ei olisi ollut niin lihava? Joka toinen hetki katselin samanikäisiä nuoria naisia kadulla ja totesin, että seuraavan tyttöystävän tärkein kriteeri on normaalipainoisuus. Pätee tämä sääntö edelleen, lihavat ovat out minun osaltani. Niitä toisen ihmisen epämiellyttävän näköisiä makkaroita joutui kuitenkin katselemaan koko ajan. Suhteen aikana minulle selvisi myös mistä ne makkarat olivat tulleet. Jos kyseiselle exälle olisi antanut 20 kg karkkia, hän olisi pistänyt ne poskeensa saman tien. Varsinkin karkkien ja suklaiden kanssa herkuttelu oli sairaalloista.
Silmät kiinni ja muuta kuvitellen, kyllähän todella iso osa seksistä puuttuu jos toinen ei näytä ollenkaan siltä miltä naisen toivoisi näyttävän ja miltä suuri osa naisista näyttää. Menepä itse sänkyyn mitäänsanomattoman ja vähän vastenmielisenkin tossukan kanssa joka koko ajan kysyy tuntuuko tää hyvältä, teenks mä kaiken oikein. Yksinkertaisesti tuollainen seksi tuntuu melko turhalta. Himo puuttuu.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:57"]Oletko tyytyväinen seksielämäänne?
[/quote]
Olen se 105kg nainen mutta vastaan :
- en ole tyytyväinen, tuskin miehenikään
- polviin sattuu kontillaan ollessa, muuten ei fyysisesti haittaa. Henkisesti kyllä, koska en pidä itsestäni tämän kokoisena, häpeilen enkä osaa täysin vapautuneesti olla
- varmaan mies haluaisi minun olevan hoikempi vaikka ei sitä sanokaan. Itse ainakin haluaisin.
Olen ollut hoikempi ja seksielämä paljon parempaa ollut tuolloin.
Melkonen matami jos painaa yli 100 kg :O
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:36"]Melkonen matami jos painaa yli 100 kg :O
[/quote]
Mulla mitat 114-85-120 ja pituutta 180cm. Näytän kyllä ihan hyvältä vaatteet päällä.
Minä vastaan itse, olen 105 kg.
Mies ei ole valittanut, itselle on hieman ongelma välillä, mietin liikaa, miltä näytän eri asennoissa. Kyseessä melko tuore suhde, joten varmaan ajan kanssa helpottaa...
En kovin mielelläni ole päällä, mutta mies tykkää hukuttaa naamansa tisseihini, joten ei ongelmaa. Joskus sanon miehelle, että nolottaa ja hän ihmettelee, miksi. Joskus myös sanon hänelle, että en kestä, että hän katsoo mutta en sitäkään, että ei katso (koska pelkään, että hän ajattelee jotakuta paremman näköistä). Tuo aiheuttaa miehelle hämmennystä, eikä ihme.
Myös 69 sujuu niin että olen päällä, toivottavasti en huomaamattani lösötä välillä koko painollani päällä...
Takaapäin, miksi olisi ongelma? Miehen lempiasentoja. Eniten itseäni mietityttää lähetyssaarnaajan versio, jossa mies levittää jalkani äärimmilleen sivuille tai nostaa ne olkapäilleen. Silloin mietin, miltä mahani koko komeudessaan näyttää... Mutta eipä ole mitään huonoa kommenttia tullut.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:36"]
Melkonen matami jos painaa yli 100 kg :O
[/quote]
Katopas, joku pystyyn nostettu sika alapeukutti :) Juu, kyllähän sitä näin teoreettisesti ajatellessa turilasta naidessa oksettaisi jo niin reilusti, ettei hommelista mitään tulisi. Normaalipainoisia ja itsestään huolehtivia kiitos.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:57"]Oletko tyytyväinen seksielämäänne?
[/quote]
Ihan ok mutta meni viikko ennen kuin sain sisälle niin oli tiukka.
Ongelmia seksin suhteen ei ollut.
En ajatellut että tahtoisin itse hänen laihtuvan, mutta kun huomasin miten raskas asia paino oli hänelle, niin vähän säälin.
Naiseni ei ollut mitenkään huomattavan ylipainoinen, hänen painoaan en koskaan saanut tietää, mutta oli kyllä ylisata kiloa olen 186 senttiä itse. Nainen oli sentin pari pidempi, Alussa painoin itse noin 110 kiloa ja aina kuin laihduin naista selvästi vitutti.
Ero tuli kun jätin juomisen ja oikeastaan pelkästään sillä oma painoni putosi reiluun 80 kiloon.
Ehkä seitsemän vuotta olimme yhdessä ja oikeastaan ainoa asia jota en voi moittia oli juurikin seksi
Popcornit esiin!