Sinä mies, jonka nainen painaa yli 100 kg
Oletko tyytyväinen seksielämäänne?
Onnistuuko seksi ongelmitta fyysisesti, entä henkisesti?
Haluaisitko naisesi olevan normaalipainoinen?
Kommentit (62)
Seksiä on liian harvoin, mutta ei siinä varsinaisesti ole mitään ongemia, mutta tuskinpa tämä painosta johtuu. Enkä kyllä tiedä painaako hän yli vai alle 100kg, mutta aika lähellä se varmaan on.
Hei! Olen 164cm ja painan lasten saannin jälkeen 102kg :( Ei, en ole tyytyväinen itseeni. Se tietenkin heijastuu seksiin. Vaikka puoliso miten väittää kauniiksi, seksikkääksi niin en itse pysty näkemään niin itseäni. Siksi laihdutan. Oikeasti, vihaan sitä plösöä mikä nyt olen.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:31"]
Paljonko näiden satakiloisten naisten miehet painaa? Mikä on heidän naisihanteensa? Nää jutut kiinnostais mua ainakin vastauksissa.
Ja sanottakoon vielä, että tuo aijaa-kuva oli kyllä melkoinen kaunotar satakiloiseksi. Lyhyemmässä varressa sata kiloa näyttää paljon lihavammalta. Satakiloinen ei kuitenkaan ole vielä mikään superlihava. Yleensä ihmiset arvioi toisten painon alakanttiin, jos puhutaan hoikan näköisistä ihmisistä. Yllättävän harva aikuinen nainen painaa esim. vain jotain 50-60 kiloa.
[/quote]
Meidän 16 vuotias on 170cm ja painaa 60kg ja on minusta tosi hoikka.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:48"] Millaiseksi te oikein kuvittelette satakiloisen naisen? Kyllä, olen isokokoinen enkä ole alasti mitenkään kaunis, jos nyt vaatteet päälläkään voi ulkonäköä kehua. Olen kuitenkin kohtuullisen notkea, eikä mikään asento ole fyysisesti ongelmallinen. [/quote] Minun on ainakin vaikea hahmottaa miltä noin painava nainen näyttää. Myönnän. Olisiko sinulla jotain referenssikuvaa satakiloisesta naisesta? [/quote] http://aijaa.com/Nx4zcX tuossa
[/quote]
Jos toi on yli 100 kiloinen, niin mittaa täytyy olla likemmäs parimetriä.
[/quote]
180cm
Mä olen painanut n. 95-108kg ollessani parissakin suhteessa. Toisessa tapauksessa koin, että painosta oli haittaa. Ei siksi, että miestä olisi haitannut mun ulkomuoto vaan että emme oikein sopineet fyysisesti yhteen. Siis jos olisin ollut hoikempi, hommat olisivat mahdollisesti toimineet paremmin. Toisen kanssa ei ollut mitään ongelmaa, kaikki sujui paremmin kuin hyvin ja seksi oli nautinnollista eikä tuntunut siltä, että mistään olisi tarvinnut tinkiä. Tai no kerran mies yritti nostaa mua johonkin ja siitä ei oikein tullut mitään ;) itse olen kuitenkin tyytyväisempi itseeni hoikempana ja koen saavani seksistä enempi irti, kun en niin mieti painoani ja mitä mies siitä ajattelee. Vaikka ongelma ei painoni ole tuntunut olevan miehille, koska seksiä riitti ja sain kuulla ja kokea olevani haluttava just sellaisena kuin olin.
Minkä kokoiselta tämä nainen näyttää?
Päällä ei pysy, takaa ei yllä ja alle ei uskalla mennä...
Mä olen paljon läskimpi kun te jotka kuvanne laitoitte. Ja painan 80kg ja pituutta yli 170.
Minäkin oon yli 100kg (no pituuttakin on kyllä se melkein 180 cm) ja vaikka nyt en niin tyytyväinen kroppaani ole ja tiedän olevani liian lihava, niin en minä sitä yleensä sängyssä häpeä. Kaikki asennot käy ja valot saa olla päällä jne. Miehen ansiota tietysti se osin, kun osoittaa että haluaa eikä ole ikinä moittinut. (Yksinkertaisena pitäisinkin miestä, joka kesken kaiken järkyttyisi naisensa painosta ja siitä miltä naisen maha näyttää jossain asennossa tms...)
Ainoastaan raskaana ollessa jotkut asennot on vaan liian raskaita löystyneille nivelille, alkaa lantio sattua, joskus polvetkin. Niin ei ehkä kävisi jos olisi vähemmän painoa. Olen surullinen sellaisten paljon hoikempien naisten puolesta, joilla on kuitenkin rajoittavia komplekseja ulkonäöstään tai huonoja kokemuksia jopa moittimisesta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:58"]Popcornit esiin!
[/quote]
:D:D
mieheni nai silmät kiinni, että siitä voi päätellä jo riittävästi
Miten nainen voi päästä edes lähelle sataa kiloa? Luulisi kellojen soivan viimeistään 80kg tietämillä. Tuollainen ylipaino on kuitenkin selkeä terveysriski.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:48"] Millaiseksi te oikein kuvittelette satakiloisen naisen? Kyllä, olen isokokoinen enkä ole alasti mitenkään kaunis, jos nyt vaatteet päälläkään voi ulkonäköä kehua. Olen kuitenkin kohtuullisen notkea, eikä mikään asento ole fyysisesti ongelmallinen.
Minun on ainakin vaikea hahmottaa miltä noin painava nainen näyttää. Myönnän. Olisiko sinulla jotain referenssikuvaa satakiloisesta naisesta? http://aijaa.com/Nx4zcX tuossa
Tuossako on yli 100 kg??
Ei uskoisi. Tietysti pituutta täytyy olla melkoisesti - joku perus 160 cm nainen näyttäisi aika eriltä satakiloisena.
Täältä näkee 160/100 kg naisia. Erilaisia kaikki, tietenkin kun jakautuu eri alueille.
http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=160&age=any&weight=100&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=
Ihan sopusuhtaisen näköisiä naisia, eikä mitään superläskejä! Tiedän itsekin, että moni 90-100-kiloinen 160 cm pitkä nainen on ihan hyvännäköinen. Ehkä sitten, kun paino alkaa olla yli 120 kiloa, niin nainennäyttää muodottomalta möhkäleeltä. Tietysti paljon vaikuttaa, miten kilot ovat jakautuneet. Pelkkää painoa ei kuitenkaan itäisi tuijottaa niin paljon!
Ei liity aiheeseen suoraan,mutta luin täältä hämmentävää juttua...lähetyssaarnaajaasennosta"mies levittää jalat ja nostaa ne olkapäilleen.Eiköhän sitä itse levitä jalat,minä ainakin,silloin kun vielä harrastin seksiä,nostin jalat itse miehen olkapäille,ei sitä mies tehnyt.Tämähän tuntui kuin jotkut masai-naiset puhuisi.
"Turhaan, aivan turhaan, minä yöllä kampean sua viereltäin...."
Vierailija kirjoitti:
Täällä 101kg nainen. Voin kertoa, ettei seksissä ole mitään ongelmia. Ainakaan fyysisesti ja henkisestikään ei taida olla mitään ongelmia, kun mies on päivittäin kimpussani. :)
Harhoissa on varmasti mukava elää.
Siitä vain katsomaan Chris Powellin ohjelmaa Liviltä. Näette +100 kg naisia ja mitä niiden sisältä kuoriutuu.