Voiko pettäjään enää KOSKAAN luottaa??
Mies jäi kiinni seuran hausta,muttei kuulemma kerennyt pettämään(mitä kyllä epäilen..)
Miten voi rakentaa uudelleen luottamuksen toista kohtaan..väkisin se hiippii aina mieliin ja alkaa ahdistaa..:(
Kommentit (12)
Annoin anteeksi kun kertoi asiasta niin avoimesti ja sanoi että "oikeasti se ei tuntunut ollenkaan hyvältä vaan pahalta". Uskoin ja pystyin pääsemään tapauksen yli. Erosimme aivan muista syistä vuosia myöhemmin.
että kerran kun tappaa ni tappaa uudestaankin. Tai ryöstää pankin..
Ajattele jos sää teet väärin niin suhun ei koskaan toinen luottaisi?
Kyllä ihminen vaan voi muuttua, tai ainakin muuttaa käyttäytymistään. Jos haluaa, siis.. Se on sitten usein se ihan toinen juttu.
Mieheni petti suhteen alussa 9 vuotta sitten,eikä ole luottamus palannut, eikä tule palaamaan, enkä ole myöskään antanut anteeksi... Jos joku kysyy,miksi edes yhdessä ollaan niin se oli miehen valinta, minä olisin ollut valmis eroamaan...
Mieheni petti suhteen alussa 9 vuotta sitten,eikä ole luottamus palannut, eikä tule palaamaan, enkä ole myöskään antanut anteeksi... Jos joku kysyy,miksi edes yhdessä ollaan niin se oli miehen valinta, minä olisin ollut valmis eroamaan...
nyt osaat itsekin päättää, ollako yhdessä miehen kanssa vai ei! Oletko kuullut semmoista termiä kuin jättäminen? Ei mitään järkeä olla suhteessa, jossa ei edes luota toiseen, ja kantaa vielä kaunaa. Mutta taidat jollain tapaa nauttia tilanteesta, et muuten olisi siinä.
sanoin jo silloin,että sitte mennään minun ehdoilla eteenpäin jos yhteistä taivalta jatketaan..
11 kai..
Tai itse asiassa olisin saattanut jättää hänet toisen miehen takia. "Fyysistä" pettämistä ei vielä ollut tapahtunut, enemmänkin vain ehkä henkisellä puolella.
Omatunto alkoi kuitenkin soimaamaan ja kerroin hänelle koko jutun. Ilmeisesti on antanut anteeksi vaikka tunnen välillä olevani suurennuslasin alla.
vaatii molemmilta osapuolilta paljon omistautumista. Pettäjältä jatkuvia vakuutteluita kerta toisensa jälkeen, ja petetyltä kiukun nielemistä ja epäluuloja vastaan taistelemista.
itse petin edellistäni monta kertaa. nykyisen kanssa ei ole käynyt mielessäkään. eli väitteeni on: jos olet toimivassa parisuhteessa niin et petä. mutta jos kerran pettää, niin aita on aika matala, lupauksista huolimatta.. kokemusta on.
ja nainen joka antaa anteeksi. Kuinka moni mies antaa anteeksi vaimon syrjähypyn?
Aikoinaan annoin exälleni anteeksi kymmeniä kertoja, mies petti minua monta monta kertaa, ja lopulta sain voimia erota, kun tajusin, että se mies pettää aina ja kaikkia.
Nykyisin hänellä on uusi suhde vanhempaan naiseen, ja edelleenkin pettää, olisi ollut valmis pettämään uutta naistaan jopa minun kanssani,mutta ehdottomasti tyrmäsin hänet.
Se joka pettää kerran, mitätöi samalla oman parisuhteensa arvon, ja sama koskee sitä että edes suunnittelee pettämistä.