Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kaikki vouhottaa juhannuksesta...

Vierailija
19.06.2009 |

meille se on tavallinen päivä...ei ole mökkiä ni ei tunnu miltään ja mieskin huomen ja ylihuomen töihin...kohta siivouspäivä alkaa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pimesässä pohjolassa mun ehdottomasti suosikkijuhla! Uudet perunat, mökkiranta, ihanat ihmiset suviyössä. Kukaan peruspessimisti ei saa multa Jussia pilattua! Joskus olen sen töissäkin viettänyt, mutta ei haittaa... Ihanaa Juhannusta kaikille!

Vierailija
2/9 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en perustä esim. joulusta. On mennuyt niin materiasähläykseksi.

Jussina on ihanaa Suomen kesä (ihan sama mikä keli), valo, luonto (pääsee ihailee myös jos lähtee kerrostalosta pihalle) ja sen vehreys ja vihreys, uudet potut, kesäinen yhdessäolo jne. Nauttikkaa immeiset ihanasta, lyhyestä kesäsätä, johon Juhannus kuuluu kun nenä päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudesta vuodesta, vapusta jne. Mieheni sanoo, että em. juhlat ovat amatöörien juhlia, ts. pakko juhlia, kun allakassa on merkintä. Minulla nämä päivät merkitsevät vain ylimääräistä vapaapäivää. Esim. vappuna pesen perinteisesti ikkunoita. En sentään yo-lakki päässä...En ole muuten pitänyt sitä sitten yo-juhlien, joista on jo 30 vuotta! Meillä on mökkikin, mutta en viitsi lähteä sinne itikoiden syötäväksi. Mies ja lapset ovat nyt siellä. Itse vietän juhannusta kotona, koska maanantaina jälleen työpäivä. Miehellä on nyt loma.

Vierailija
4/9 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudesta vuodesta, vapusta jne. Mieheni sanoo, että em. juhlat ovat amatöörien juhlia, ts. pakko juhlia, kun allakassa on merkintä. Minulla nämä päivät merkitsevät vain ylimääräistä vapaapäivää. Esim. vappuna pesen perinteisesti ikkunoita. En sentään yo-lakki päässä...En ole muuten pitänyt sitä sitten yo-juhlien, joista on jo 30 vuotta! Meillä on mökkikin, mutta en viitsi lähteä sinne itikoiden syötäväksi. Mies ja lapset ovat nyt siellä. Itse vietän juhannusta kotona, koska maanantaina jälleen työpäivä. Miehellä on nyt loma.

Vierailija
5/9 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kaksi juhannusta ja jätän joulun välistä, kiitos!

Vierailija
6/9 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes koko suku yhteen kuten joulunakin. Ja monessa paikassa on isoja juhlia, haloo.

Vierailija
7/9 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa aivan älyttömästi. Parempi kotona tällaisella ilmalla. Juhannus=ylimääräinen vapaapäivä.

Vierailija
8/9 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole sinun mielestäsi hauskaa, niin sen kun kärvistelet kotona. Turha sitä on tulla muiden juhlaa pilaamaan.

Vierailija
9/9 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia aina juhlapyhien aikana täällä on joku russuttamassa, että miksi juhlitaan. Onko se sitten jotenkin hienompaa, kun ei pidä juhlapyhiä minään? Oli sitten joulu, vappu tai juhannus niin aina joku arvostelee niitä, jotka kyseistä juhlaa jotenkin viettävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän