Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALSTAN UUDISTUS SURKEA, ylläpidolle viesti - moniko allerkirjoittaa?

19.12.2008 |

Anteeksi huutamiseni, ei ole yleinen taipumukseni huutaa täällä.

Olen palstaillut itse täällä lähes 10 vuoden ajan ja tämä palsta on kokenut sinä aikana useita muutoksia. Aina on ollut muutosvastarintaa, mutta kaikkiin muutoksiin on tähän mennessä tottunut, mutta nyt minun mielestäni ei ole mitään hyvää seurannut viimeisestä muutoksesta, olen mielestäni jo pitkään odotellut parannusta asioihin.

Palsta tökkii jatkuvasti, jos siirtyy palstalta toiselle, voi lentää ulos tai koko sivua ei löydy, tämän tästä ilmoittaa, että koko palstaa ei ole olemassakaan, puhumattakaan haku-toiminnosta, joka on täysin merkitystä vailla. Tätä on tässä nyt seurattu jo _todella_ pitkään, joten mielestäni enää kyse ei ole mistään lastentaudeista, joita voi tulla järjestelmästä toiseen siirryttäessä ja jotka sitten paranevat pois.

Jos tälle palstalle ei pystytä enää saamaan kunnollista toimivuutta, niin kuinka moni olisi innokas palaamaan vanhaan systeemiin? Onko rahat loppuneet ja tätä palstaa ei saada sen vuoksi toimimaan? Vai onko kyseessä se, että ne, jotka tätä sivustoa ovat rakentaneet eivät pysty tätä saamaan toimimaan? Oli kyse kummasta tahansa, niin mielestäni tämä viimeisin uudistus pitäisi poistaa ja palata vanhaan, jos tätä ei saada toimimaan.

Kuinka moni allekirjoittaa tämän?

Jos allekirjoittaneita löytyy useampi, niin osaisikohan, joku linkata tämän ketjun jollekin, jolla olisi asiaan jopa vaikutusvaltaa?

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon mukana!

Vierailija
42/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudistus ei ollut parannus vaan pahennus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin niin tökki se vanhakin. Mutta ainakin haku toimi

Vierailija
44/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta allekirjoitan väitteesi, että uudistus on surkea ja toimimaton. On aivan naurettavaa, että yksi netin vilkkaimmista suomalaisista keskustelupalstoista on KÖKKÖ! Uudistus näyttäisi keskittyneen kosmetiikkaan toimivuuden kustannuksella. Ajatteliko nörtit kenties, että tytöillehän on tärkeää vaan ulkonäkö? :O

En kannata sinällään paluuta vanhaan (ellei se ole ainoa ratkaisu), kunhan vaan saataisiin toimivat systeemit!

Palstailija v:sta 2004 :)

Vierailija
45/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässäpä uusi:

Minä allekirjoitan!!!

Vierailija
46/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jopa se aito ja alkuperäinen äitien palsta oli parempi/toimi paremmin kuin tämä.

Eli minä allekirjoitan!!!

Vierailija
47/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minusta tuo haku -toimito on huono. Voisikohan sitä parantaa jotenkin? Vanha haku -toiminto oli paljon parempi!

Vierailija
48/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hidas ja kankea nykyisellään, eikä tosiaan toimi juuri mitenkään. Entinen sentään toimi.

Vierailija
49/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee nyt uudestaan, kun äsken viestin lähetettyäni tuli taas teksti "väliaikaisesti epäkunnossa". Joopa joo, väliaikaisesti.

Olen täysin kypsynyt tämän sivuston toimimattomuuteen. Joka toisen viestin lähetettyä tulee ilmoitus "tilapäisesti pois käytöstä". Ei sitä hullukaan jaksa samaa asiaa kirjoittaa kolmeen kertaan, jotta teksti päätyy ketjuun saakkan.

Muutenkin tökkii jatkuvasti. Monet nimimerkilliset eivät ole päässeet pitkiin aikoihin vastaamaan nimimerkillään, vaikka heitä ei ole bannattu.

Haku on todella huono . Laitoin asiasta palautetta ja vastaus oli tyyliin: "kiitos palautteesta T: Ylläpito". Ei siis mitään infoa siitä, tuleeko haku paranemaan tai muutetaanko sitä mahdollisesti. Ja näitä asioita nimenomaan kysyin palautteessani.

Mielestäni ulkoasu on ihan jees ja noudattaa Vauva-lehden tyyliä. Sen suhteen en ole marisemassa, että pitäsi vanha av saada takaisin, vaan nimeomaan tämä toimimattomuus tuntuu jo huonolta vitsiltä. Miksi ihmeessä pidetään yllä toimintoa, joka ei toimi? Vai onko niin, että ylläpidolla ei ole käsitystä sivujen huonosta käyttöystävällisyydestä, jonka kuitenkin luulisi olevan ykkösprioriteetti vauva-lehdelle.

Vierailija
50/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin kypsynyt tämän sivuston toimimattomuuteen. Joka toisen viestin lähetettyä tulee ilmoitus "tilapäisesti pois käytöstä". Ei sitä hullukaan jaksa samaa asiaa kirjoittaa kolmeen kertaan, jotta teksti päätyy ketjuun saakkan.

Muutenkin tökkii jatkuvasti. Monet nimimerkilliset eivät ole päässeet pitkiin aikoihin vastaamaan nimimerkillään, vaikka heitä ei ole bannattu.

Haku on todella huono . Laitoin asiasta palautetta ja vastaus oli tyyliin: "kiitos palautteesta T: Ylläpito". Ei siis mitään infoa siitä, tuleeko haku paranemaan tai muutetaanko sitä mahdollisesti. Ja näitä asioita nimenomaan kysyin palautteessani.

Mielestäni ulkoasu on ihan jees ja noudattaa Vauva-lehden tyyliä. Sen suhteen en ole marisemassa, että pitäsi vanha av saada takaisin, vaan nimeomaan tämä toimimattomuus tuntuu jo huonolta vitsiltä. Miksi ihmeessä pidetään yllä toimintoa, joka ei toimi? Vai onko niin, että ylläpidolla ei ole käsitystä sivujen huonosta käyttöystävällisyydestä, jonka kuitenkin luulisi olevan ykkösprioriteetti vauva-lehdelle.

Vierailija
51/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyttäjät katoaa, katoaa mainostajat ja sitten tää laitetaan kuntoon.

Vierailija
52/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden "naamojen" lisääminen oli ihan älytön ajatus, siis ne naamat missä oli ensin peukut. Kukaan ei ole ollut niistä kiinnostunut. Huomaa että pikkupojat ovat vähän koodanneet, eikä kohderyhmää tai sen kiinnostusta asiaan ole ajateltu. Ja Vauva-lehden edustus on nyökytellyt päätään uskaltamatta sanoa vastaan. (nimim. tämä on yleistä, joukossa tyhmyys tiivistyy monessakin it-projektissa).

Vierailija
53/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin juuri pitkän aloituksen ja ohjelma hävitti sen "keskustelut tilapäisesti pois käytöstä". AAARGH!

Vierailija
54/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiko tämän uudistus edes oikeasti yhtään mitään parannusta tulessaan, päinavstoin mielestäni välillä, mikään ei tunnu toimivan pätkääkään.

Aivan häpeällistä tämän luokan palstalta!

Vierailija
55/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai katsotaan nyt onnistuuko tämä vai ei...

Vierailija
56/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta tökkii jatkuvasti ja mikään ei toimi kunnolla. Porukkaa on häipynyt tosi paljon kun hermot on menneet näihin virheilmoituksiin ja turhiin lupauksiin siitä, että palsta laitettaisiin kuntoon.

Ei mene päivääkään, etteikö tulisi ilmoitusta "keskustelut tilapäisesti pois käytöstä". Plääh. Minäkin palstaillut vuodesta 2002.

Onkohan uudistuksen tarkoituksena ollut karsia käyttäjiä? Jos on, niin siinä on onnistuttu. Ulkonäkö sivuilla on ok, mutta sillä ei pitkälle pötki, jos sivut ei pelaa :(

Vierailija
57/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-alusta on epävakaa

-haku-toiminto on käsittämättömän surkea

-värit ja fontti edelleen aika pahat silmälle

-refresh-toiminnolla ei voi päivittää avomaista ketjua, muuten lähtee viesti uudestaan, täytyy avata ensin joku muu ketju

-viestit pomppivat eri järjestyksiin

-tikapuurakenne pomppaa välillä päälle pyytämättä

-viestit eivät näy vaikka numeroista näkee että niitä on tullut. Täytyy lähettää oma viesti, niin sitten väkyvät ne aikaisemmatkin

Tässähän näitä, palstailtu 7 vuotta ja nyt on hermo revennyt!

Vierailija
58/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä "uudistusta" joka vie palstaa joka asiassa taaksepäin.... ainut mikä parannus on entiseen verrattuna että linkit voi laittaa pätkimättä

Vierailija
59/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaillut olen vuodesta 2002, ennen sentään toimi, nyt joutuu välillä minne sattuu ja koko av on poissa päältä. Mainokset pois vilkkumasta ja homma toimimaan!

Vierailija
60/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kuulun jo niihin, jotka eivät tällä palstalla enää käy kuin harvakseltaan, sillä usein tulen heitetyksi pihalle. Kaikki toimii hitaasti tai ei ollenkaan, muilla sivuistoilla en tähän ongelmaa ole törmännyt. Haku-toiminto on surkean huonoksi mennyt entiseen nähden, jota taas paljon käytin.

t: entinen ahkera av:läinen, nykyinen satunnaisvierailija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi