Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALSTAN UUDISTUS SURKEA, ylläpidolle viesti - moniko allerkirjoittaa?

19.12.2008 |

Anteeksi huutamiseni, ei ole yleinen taipumukseni huutaa täällä.

Olen palstaillut itse täällä lähes 10 vuoden ajan ja tämä palsta on kokenut sinä aikana useita muutoksia. Aina on ollut muutosvastarintaa, mutta kaikkiin muutoksiin on tähän mennessä tottunut, mutta nyt minun mielestäni ei ole mitään hyvää seurannut viimeisestä muutoksesta, olen mielestäni jo pitkään odotellut parannusta asioihin.

Palsta tökkii jatkuvasti, jos siirtyy palstalta toiselle, voi lentää ulos tai koko sivua ei löydy, tämän tästä ilmoittaa, että koko palstaa ei ole olemassakaan, puhumattakaan haku-toiminnosta, joka on täysin merkitystä vailla. Tätä on tässä nyt seurattu jo _todella_ pitkään, joten mielestäni enää kyse ei ole mistään lastentaudeista, joita voi tulla järjestelmästä toiseen siirryttäessä ja jotka sitten paranevat pois.

Jos tälle palstalle ei pystytä enää saamaan kunnollista toimivuutta, niin kuinka moni olisi innokas palaamaan vanhaan systeemiin? Onko rahat loppuneet ja tätä palstaa ei saada sen vuoksi toimimaan? Vai onko kyseessä se, että ne, jotka tätä sivustoa ovat rakentaneet eivät pysty tätä saamaan toimimaan? Oli kyse kummasta tahansa, niin mielestäni tämä viimeisin uudistus pitäisi poistaa ja palata vanhaan, jos tätä ei saada toimimaan.

Kuinka moni allekirjoittaa tämän?

Jos allekirjoittaneita löytyy useampi, niin osaisikohan, joku linkata tämän ketjun jollekin, jolla olisi asiaan jopa vaikutusvaltaa?

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Perhe sivusto on hetkellisesti toiminta kunnossa, vai miten se meni.

Vierailija
82/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänne kirjoittelusta tehdään todella näin hankalaa, niin täytyy sitten vaihtaa jonnekin muuallle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä sivut kirjasivat minut sisään jonkun tuntemattoman ihmisen tiedoilla!!!

Näin siis ko. ihmisen nimimerkin, s.postiosoitteen ja asuinkaupungin, osoitetta ei muistaakseni ollut.

Yllätys, ylläpidosta ei koskaan tullut mitään vastausta!

Vierailija
84/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: v:sta 2005 palstaillut.

Vierailija
85/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en pysty ymmärtämään, miten asioille EI TEHDÄ MITÄÄN! vaikka monesti valitettu ja kerrottu puutteita. Hyvällä ja pahalla. Yhtään ylläpidon vastausviestiä en ole lukenut - enkä toimituksenkaan viestejä koskien tekniikkaa.

Huomaahan sen, että jengiä on lähtenyt ymmärrettävästi jo pois, keskustelut eivät käy läheskään yhtä kiivaana kuin aiemmin.

Av:lla vuodesta 2004.

Vierailija
86/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "vauvatauti" palstalla on kestänyt todellakin liian kauan. Ei vissiin viitsi koodarit tehdä hommiaan kunnolla. Nyt viimein palstat kuntoon pliis!

Vierailija
87/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään merkitystä ihkuilla väreillä ja koristeellisella yläpalkilla jos homma ei toimi, ts. palvelinvirhettä pukkaa ja hakutoiminto on surkea.

Vierailija
88/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka vauva-lehti olisi lopettamassa. Tämmöinen selittäisi sen, että ei enää kannata panostaa. Toivottavasti näin ei ole.

Tuleeko teille muita mahdollisia syitä mieleen?

Onko kukaan soittanut Sanoma Magazineen ja kysynyt tästä palstan toimimattomuudesta. Kyllähän täällä paljon palstailevaa luulisi sen verran kiinnostavan.

Vierailija
89/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on jotain kirjoittanut se ei mene perille tai sitten meneekin? Bad-Bad-Bad!!

Vierailija
90/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hakutoiminta ei toimi

- fontin väri ja koko huono

- jos lukee esim 100 viestiä kerralla niin pitää rullata takaisin ylös päästäkseen takaisin otsikkoihin.

-järjestelmä pätkii

Vierailija
91/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa yrittänyt laittaa myynti-ilmoitusta, mutta sivut tökkii AINA!!!!!!

Vierailija
92/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistus ei ollut onnistunut!!!

Vierailija
93/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Nimet-palstalla usein ottamassa osaa nimivisoihin. Nyt en viitsi. Kun kirjoitan vastauksen ollessani viestipuussa, en vastauksen lähetettyäni palaa viestipuuhun, kohtaan, jossa olin, vaan ketjun ensimmäiselle sivulle. Siitä pitäisi palata takaisin viestipuuhun, jos sattuu pääsemään. Sivusto voi olla tilapäisesti pois käytöstä! Tai viesti ei menekään perille ja lähetän uuden. Kohta onkin molemmat viestini listalla.

Olen ottanut ylläpitoon monta kertaa yhteyttä. Kerran sain oikean vastauksen,toisellä kerralla yleistä läpinää ja kiittelyä yhteydenotosta, viimeisiin viesteihini ei ole vastattu.

Vierailija
94/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALLEKIRJOITAN.

-haku aivan surkea ja uudistus meni muutenkin metsään

Vierailija
95/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää uus on ihan paska... vanha oli paljon paljon parempi!!!

Vierailija
96/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti HAKU pitäisi olla vanhaa mallia, kuten ennenkin. Nyt HAKU on perseestä!!!!

Vierailija
97/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t palstailija vuodesta 2005

Vierailija
98/137 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt niin monta palauteviestiä Sanoma Magazinesille, ettei mitään raajaa, yhteenkään ei ole vastattu.

Vierailija
99/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyisin vähäisten palstalla käyntien vuoksi. Ennen vietin tunnin päivässä tällä palstalla, nykyisin voi mennä viikko että käyn tutkailemassa josko jo toimisi.

Siis Allekirjoitan ja varoen lähetän viesti, sillä todennäköisesti taas palsta on tilapäisesti pois käytöstä.

Vierailija
100/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkii tosi usein. Parannuksia odotellessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän