Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALSTAN UUDISTUS SURKEA, ylläpidolle viesti - moniko allerkirjoittaa?

19.12.2008 |

Anteeksi huutamiseni, ei ole yleinen taipumukseni huutaa täällä.

Olen palstaillut itse täällä lähes 10 vuoden ajan ja tämä palsta on kokenut sinä aikana useita muutoksia. Aina on ollut muutosvastarintaa, mutta kaikkiin muutoksiin on tähän mennessä tottunut, mutta nyt minun mielestäni ei ole mitään hyvää seurannut viimeisestä muutoksesta, olen mielestäni jo pitkään odotellut parannusta asioihin.

Palsta tökkii jatkuvasti, jos siirtyy palstalta toiselle, voi lentää ulos tai koko sivua ei löydy, tämän tästä ilmoittaa, että koko palstaa ei ole olemassakaan, puhumattakaan haku-toiminnosta, joka on täysin merkitystä vailla. Tätä on tässä nyt seurattu jo _todella_ pitkään, joten mielestäni enää kyse ei ole mistään lastentaudeista, joita voi tulla järjestelmästä toiseen siirryttäessä ja jotka sitten paranevat pois.

Jos tälle palstalle ei pystytä enää saamaan kunnollista toimivuutta, niin kuinka moni olisi innokas palaamaan vanhaan systeemiin? Onko rahat loppuneet ja tätä palstaa ei saada sen vuoksi toimimaan? Vai onko kyseessä se, että ne, jotka tätä sivustoa ovat rakentaneet eivät pysty tätä saamaan toimimaan? Oli kyse kummasta tahansa, niin mielestäni tämä viimeisin uudistus pitäisi poistaa ja palata vanhaan, jos tätä ei saada toimimaan.

Kuinka moni allekirjoittaa tämän?

Jos allekirjoittaneita löytyy useampi, niin osaisikohan, joku linkata tämän ketjun jollekin, jolla olisi asiaan jopa vaikutusvaltaa?

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo todellakin aika saada homma toimimaan.

Vierailija
22/137 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti haku-toiminto harmittaa, eihän tuosta ole mitään hyötyä. Toivoisin sellaista hakutoimintoa, millä voisi hakea myös nimimerkin perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

allekirjoitan

Vierailija
24/137 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä kanssa!

KOvin on oma palstailu vähentyny. Aina kun kirjottaa jonnekin ja lähettää, menee hetki ja tulee teksti: keskustelut on hetkellisesti pois käytöstä. Tooosi harvoin lähtee teksti suoraan. Palsta miettii, tökkii ja pomippii! Vanha oli paljon parempi.

Meidän poika synty just niihin aikoihin, kun sivusto uudistettiin. POika on kehittyny jo tässä 7 ja ½ kuukaudessa..

Vierailija
25/137 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALLEKIRJOITAN!

Vierailija
26/137 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAKU- toiminto kuntoon!!!!!

Vierailija
27/137 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi nuo uudet värit ovat oksettavat.

Vierailija
28/137 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla olen ollut v. 2002 lähtien, ja tämän uudistuksen myötä palstan käyttö on vähentynyt.

Pahimmat ongelmat mielestäni:

* Hakutoiminto todella surkea vanhaan verrattuna

* Palsta tökkii tai on pois käytöstä luvattoman usein

Vierailija
29/137 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on kaiksita surkein.. joten. siis minäkin allekirk´joitan tämän!!!!!!

Vierailija
30/137 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olisi kiinnostava tietää, mikä firma uudistuksen on toteuttanut.. Tiettyjä epäilyksiä on :)

Vierailija
31/137 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermo on menny aika päiviä sitten.. Palstailu on jääny vähiin ja oon huomannu, että kovin on hiljentyny yleensäkin...

Vierailija
32/137 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää tuo onneton haku, jolla ei löydä edes omia aloituksiaan päivän, parin takaa, vaikka sanamuoto on täsmälleen sama!!!

Vierailija
33/137 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "naamat" ovat hölmöin idea, mikä keskustelupalstoilla on nähty! Tää on erittäin tyypillistä toimintaa monissa yrityksissä: tehdään uudistuksia kysymättä mitään käyttäjiltä... Ymmärrän, että "naamat" ovat olleet it-väen ja toimituksen mielestä hyvä idea ja tarkoitus on ollut hyvä, mutta eipä noita kukaan käytä. Naamat voisi poistaa kokonaan.

Hakukone on SURKEA!

Olen ollut palstalla vuodesta 2000.

Vierailija
34/137 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoasu ok, mutta toimivuus on ihan syvältä.

Vierailija
35/137 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut palstalla vuodesta 2001 ja nämä uudet sivut ovat tosi surkeat. Pahinta on tuo vähän väliä tuleva ilmoitus, että sivut eivät ole käytössä ja hakutoiminnan surkeus.

Vierailija
36/137 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistuksen jälkeen palstaa ei ole enää voinut lukea kännykän selaimella, näkyy vain valkeaa ja selain valittaa muistin tukkoisuudesta ja pian kaatuu koko selain, eikä mikään auta. Lukisin tätä kaikkein mieluiten juuri kännykän kautta esim. bussissa tai jossain odotellessani (parempaa lukemista kuin odotushuoneiden vanhat naistenlehdet).

Haku on ihan päätön, taisin kerran löytää erään hakemani ketjun Googlella, en suinkaan tällä hakutoiminnolla.

Ketju pitää käyttää kiinni tai vaihtaa viestipuumuotoon ja takaisin ennen kuin voi päivittää viestin kirjoittamisen jälkeen, tai menee sama viesti uudestaan. Turhaa rassaamista!

Nuo viestinarvosteluhymiöt ovat ihan turhia.

Vierailija
37/137 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakutoiminto on surkea!

Vierailija
38/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan kirjoitusvirhe. Moniko allekirjoittaa piti toki olla ;-)

Vierailija
39/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hermot tähän palstaan ja mulla on sentään lehmänhermot.

Vierailija
40/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa kyllästyttää nuo samperin palvelinvirhe tms. ilmoitukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi