Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALSTAN UUDISTUS SURKEA, ylläpidolle viesti - moniko allerkirjoittaa?

19.12.2008 |

Anteeksi huutamiseni, ei ole yleinen taipumukseni huutaa täällä.

Olen palstaillut itse täällä lähes 10 vuoden ajan ja tämä palsta on kokenut sinä aikana useita muutoksia. Aina on ollut muutosvastarintaa, mutta kaikkiin muutoksiin on tähän mennessä tottunut, mutta nyt minun mielestäni ei ole mitään hyvää seurannut viimeisestä muutoksesta, olen mielestäni jo pitkään odotellut parannusta asioihin.

Palsta tökkii jatkuvasti, jos siirtyy palstalta toiselle, voi lentää ulos tai koko sivua ei löydy, tämän tästä ilmoittaa, että koko palstaa ei ole olemassakaan, puhumattakaan haku-toiminnosta, joka on täysin merkitystä vailla. Tätä on tässä nyt seurattu jo _todella_ pitkään, joten mielestäni enää kyse ei ole mistään lastentaudeista, joita voi tulla järjestelmästä toiseen siirryttäessä ja jotka sitten paranevat pois.

Jos tälle palstalle ei pystytä enää saamaan kunnollista toimivuutta, niin kuinka moni olisi innokas palaamaan vanhaan systeemiin? Onko rahat loppuneet ja tätä palstaa ei saada sen vuoksi toimimaan? Vai onko kyseessä se, että ne, jotka tätä sivustoa ovat rakentaneet eivät pysty tätä saamaan toimimaan? Oli kyse kummasta tahansa, niin mielestäni tämä viimeisin uudistus pitäisi poistaa ja palata vanhaan, jos tätä ei saada toimimaan.

Kuinka moni allekirjoittaa tämän?

Jos allekirjoittaneita löytyy useampi, niin osaisikohan, joku linkata tämän ketjun jollekin, jolla olisi asiaan jopa vaikutusvaltaa?

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kypsynyt tähän - allekirjoitan!!!

Vierailija
122/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta kun täällä yrittää aikaansa viettää ja keskustella, vähintään kerran jumittuu ja tulee se raivostuttava ilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olenkin pyörinyt plussalla, pitänee siirtyä sinne, toimii kuin junan vessa.

Vierailija
124/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella. Nytkin sain yrittää lähes kymmenen kertaa vastaamista ja aina vaan "tilapäisesti pois käytöstä"

Vierailija
125/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa hakusanaksi/sanoiksi mitä tahansa, koskaan en ole löytänyt etsimääni.

Sitä ei tapahdu millään muulla keskustelupalstalla, missä vietän aikaani.

Ja tämä tökkiminen on raivostuttavaa, etenkin jos itse on juuri vastaamassa jollekin pitkällä viestillä ja sitten koko teksti häviää taivaan tuuliin.

Vierailija
126/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla ilmoitan etten enää jaksa pyöriä täällä ku tää on niin surkeeta! Käyn jossain välissä sitten kattelemassa josko olis tullu muutosta asioihin (tuskinpa, valitettavasti)....

Vierailija
127/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla näin tän avauksen ja ajattelin ihan huvikseen tehdä vähän laskentaa palstan toimivuudesta kun lomalla olen :D juu en oo hullu aikaa vaan on niin paljon.

Tän viikon aikana oon joka päivä yrittänyt tänne päästä useempaan otteeseen, tarkasti ottaen olen 32 kertaa kirjottanut vauva.fi tuonne osoiteriviin, ja tadaa perille oon päässy 11 kertaa mutta näistäkin vain 4 kertaa keskustelupalstalle.

Sisäänkirjautuminen ei onnistu aina, ja kun oot sisään päässy kirjautumaan niin sitten et pääse uloskirjautumaan.

Ihme tumpelot kyllä hoitaa tätä palstaa.

IHAN VAAN VINKIKS MODEILLE : Antakaa jollekin opiskelijalle näyttötyön aiheeks parantaa tätä palstaa. Jos nimittäin haluutte tätä ylläpitää eihän tätä jaksa kukaan kattoa kauaa...

nimim. muille palstoille jo oikeesti siirtynyt entinen vauva.fi -keskustelujen vaki palstaaja

Vierailija
128/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä kysyjällä akuutti ongelma, johon minulla olisi ollut hyviä vinkkejä. yritin vastata monta kertaa eilen ja tänään. ei onnistu. sama käynyt monta kertaa aikaisemminkin. TEHKÄÄ NYT JOTAKIN TÄLLE ASIALLE!

Vierailija
129/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen tähän hyvin tottunut, mutta tökkiminen on raivostuttavaa ja haku on niin perseestä ettei voi enempää sitä kuvaillakkaan....

Palsta olis tosi hyvä jos huoltokatkot loppuis, tai ainakin radikaalisti vähenis ja jos hakutoiminto saatais yhtä hyväksi kuin entisellä sivustolla.

Minäkin jo huomattavan paljon pyörinyt muilla sivuilla.....

Vierailija
130/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. muille palstoille jo oikeesti siirtynyt entinen vauva.fi -keskustelujen vaki palstaaja

Vierailija
131/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

allekirjoitan samalla osta&myy palstankin puolesta. kiva kun ei saa kuvia, oskus ei koko ilmoitusta lisättyä...

Tosi nautinto, kun jännityksellä oottaa, meneekö viesti läpi vai onko palvelinvirhe

Vierailija
132/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule jokin häiriö. ja osta/myy palsta ei toimi sekään :(

Vierailija
133/137 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hidasta ja epävarmaa.

Vierailija
134/137 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jumittaa nämä sivut

Vierailija
135/137 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

allekirjoitan

Vierailija
136/137 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimimattomuus tuntuu vaivaavan paitsi keskustelupalstaa, myös esimerkiksi blogiosiota. Yhtä kaikki, käyn jatkossa nettikeskusteluni muualla, blogini siirsinkin muualle jo aiemmin.

Vierailija
137/137 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta tökkii ja aina kun saa jotakin kirjoitettua, palstalla muka ruuhkaa yritä uudestaan.Ärsyttävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän