Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALSTAN UUDISTUS SURKEA, ylläpidolle viesti - moniko allerkirjoittaa?

19.12.2008 |

Anteeksi huutamiseni, ei ole yleinen taipumukseni huutaa täällä.

Olen palstaillut itse täällä lähes 10 vuoden ajan ja tämä palsta on kokenut sinä aikana useita muutoksia. Aina on ollut muutosvastarintaa, mutta kaikkiin muutoksiin on tähän mennessä tottunut, mutta nyt minun mielestäni ei ole mitään hyvää seurannut viimeisestä muutoksesta, olen mielestäni jo pitkään odotellut parannusta asioihin.

Palsta tökkii jatkuvasti, jos siirtyy palstalta toiselle, voi lentää ulos tai koko sivua ei löydy, tämän tästä ilmoittaa, että koko palstaa ei ole olemassakaan, puhumattakaan haku-toiminnosta, joka on täysin merkitystä vailla. Tätä on tässä nyt seurattu jo _todella_ pitkään, joten mielestäni enää kyse ei ole mistään lastentaudeista, joita voi tulla järjestelmästä toiseen siirryttäessä ja jotka sitten paranevat pois.

Jos tälle palstalle ei pystytä enää saamaan kunnollista toimivuutta, niin kuinka moni olisi innokas palaamaan vanhaan systeemiin? Onko rahat loppuneet ja tätä palstaa ei saada sen vuoksi toimimaan? Vai onko kyseessä se, että ne, jotka tätä sivustoa ovat rakentaneet eivät pysty tätä saamaan toimimaan? Oli kyse kummasta tahansa, niin mielestäni tämä viimeisin uudistus pitäisi poistaa ja palata vanhaan, jos tätä ei saada toimimaan.

Kuinka moni allekirjoittaa tämän?

Jos allekirjoittaneita löytyy useampi, niin osaisikohan, joku linkata tämän ketjun jollekin, jolla olisi asiaan jopa vaikutusvaltaa?

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muutoksia tehdään, pitäisi ne olla muutoksia _parempaan_. tästä uudistuksesta ei voi sitä sanoa!

Vierailija
2/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä uudistuneet sivut ovat todella syvältä! Kertaakaan en ole päässyt palstalta toiselle suoraan, vaan aina tulee se virhe-teksti ja täytyy klikkailla pari kertaa, että pääsee sinne palstalle, minne haluaa. Haku-toiminto on niin surkea, etten edes tajua, mikä järki siinä on. Ja muutenkin tökkii ja tosi pahasti.

T:vuodesta 2001-2002 (en muista tarkkaan) palstaillut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa aivoon koko palsta, mitään ei ole tehty palstan toimivuuden parantamiseksi.

Vierailija
4/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uudistuksen jälkeen oleellisesti vähemmän kuin aiemmin.

Aihe vapaalle pääsee parhaiten muita keskusteluaiheita ei välttämättä löydy ollenkaan ei ainakaan jos on asettanut 100 viestiä tai 100 avausta kerralla nähtäville. Jos vaihtaa 10 otsikkoa näkyviin voi jopa päästä muillekin keskustelualueille.

Uudistus on syvältä sieltä minne päivä ei paista. Sama sivusto on sekä perhe.fi ja vauva.fi väriero ainoastaan ja käytänkin perhe.fi koska sininen väri on miellyttävämpi kuin kokonaan vihreä.

Ainut hyvä uudistus on se että sivuille voi heittää linkkejä pätkimättä niitä pisteen jälkeen, muutoin sivujen uudistus on mennyt poskelleen.

Vierailija
5/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:palstailija vuodesta 2001

Vierailija
6/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan täysin. Harvoin enää täällä palstailen.

Ennen luin aina innolla tuota lastenvaatteet-keskusteluosiota, mutta sekin on nykyään ihan kuollut paikka.

Vierailija
7/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen notkunut täällä enemmän ja vähemmän vuodesta 1998.

Alkuaikoina viestit tulivat viiveellä, välillä ne tuli reaaliajassa, mutta tän viimeisen uudistuksen jälkeen tuntuu, että on palattu taaksepäin. Kun kirjoittaa viestin, ei ole mitään takeita, että se ikinä ilmestyy. Se vaan katoaa jonnekin. Ja kun on painanut tuota lähetä viesti- painiketta, kestää pitkään ennenkuin viesti tallentuu. (Riippumatta viestin pituudesta)

Haku-toiminto on todellakin onneton.

Muutenkin sivusto on sekava. Ihan liikaa tungettu kaikkea.

Tavallaan kiva, että eri-ikäisten lasten vanhemmille on omia palstoja, mutta eipä tuolla muutamilla palstoilla ole kovin vilkasta keskustelua.

Harvoin mä täällä enää käyn, mutta välillä kun haluais jotain kysyä, aloitan haku-toiminnolla, josko sitä kautta jo löytyis vastaus. Ennen se toimikin, nyt ei.

Vierailija
8/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen sai värit teksteihin mut en oo enää saanu!

Vierailija
9/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministinä ja aihetta tutkivana olen sitä mieltä että tälläiset keskustelupalstat ovat todella suuri tuki äideille ja sellaisiksi tuleville. Jokunen isäkin on joukossamme ja varmaan olisi useampikin, jos PALSTA SAATAISIIN TOIMIMAAN JA RIISUTTAISIIN PASTELLISÄVYISTÄ!!!!!!!!!

Onko ylläpidon mielestä tosiaankin niin, että suomalaiset vanhemmat eivät ansaitse toimivaa, kulttimaineessa jo olevaa, keskusteluväylää? Onko se ihan sama että "palvelinvirhe" iskee silloin kun masentunut ja yksinäinen äiti purkaa sydäntään tai että "sivut ovat väliaikaisesti pois käytöstä" keskellä kiihkeintä keskustelua? Olemmeko me vanhemmat jotenkin vähäpätöisempiä netin käyttäjiä kun emme ole vieläkään saaneet takaisin vanhaa palstaamme, jota niin moni on kaivannut?

Me emme pyytäneet mielipiteen arvostelu-naamoja. Emme myöskään sivustoa täynnä pop-up-mainoksia. Halusimme vain toimivan, luotettavan keskustelupalstan- miksi ette sitä meille antaneet?

Vierailija
10/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: palstalla vuodesta 2000

Vierailija
11/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerta, kun vierailen palstalla, se on "hetkellisesti epäkunnossa". Ja tätä on jatkunut kauan!

Vierailija
12/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman vuoden palstalla roikkunu, eikä tää enää oo oikein kivaa. Haku kuntoon ja homma toimimaan!!!!

Vierailija
13/137 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on omituista kun kirjoitan ylös paperille jopa kokonaisen lauseen, niin sitä ei löydy haulla. tämä vika monen muun yllämainitun lisäksi.

Vierailija
14/137 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki halukkaat huomaavat ja voivat halutessaan allekirjoittaa tämän. Onko siitä mitään hyötyä, se onkin toinen juttu1

Vierailija
15/137 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tämä on ok, mutta kun tökkii jatkuvasti. Jos haluaisivat ajaa ihmiset täältä pois, niin eikö sitä voisi suoremmin ilmaista?

Vierailija
16/137 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen jo edellä mainitun ongelman lisäksi (haku-toiminnon surkeus, "palvelinvirhe", vanhat ketjut eivät löydy, vaikka olisi laittanut favoritseihin) minua riepovat sivulla silloin tällöin olevat äänelliset mainokset, mm. tämä Colgate vai mikähän se oli. Kun se alkoi mölistä ihan miten sattuu eikä sitä oikein tahtonut saada pois päältä.

Vierailija
17/137 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee ilmoitus viesti liian pitkä tai linkittäminen kielletty.

Vierailija
18/137 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään se on niin huono että Googlestakinkin löytää etsimänsä vauva-lehden kirjoituksen nopeammin kuin teidän haulla. Hei haloo.

Vierailija
19/137 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut niin mehevä ilta, etten malta olla nostamatta.

Vierailija
20/137 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaillut olen n. 7 vuotta ja olen verkkoviestinnän ammattilainen.

Kaikki uudistukset ottavat aina aikansa, mutta tämä sivusto ja varsinkaan sen tunnelma ei ole palannut läheskään ennalleen.

Seuraavaa versiota odotellessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan