Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudutko sinä tai miehsi olemaan töissä jussina?

Vierailija
18.06.2009 |

Mun mies on palomies ja hänen työvuoronsa alkaa huomisaamuna klo 8.

Itselläni on tänä vuonna lomaa, yleensä olen ollut juhannuksena töissä ja mies kotona lasten kanssa. Itse olen kätilö.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampana vuonna opiskelijoina oltiin töissä molemmat juhannuksena. Tehtiin luontokartoituksia, joten ihmiset kyllä ihmetteli että mitäs pirua te juhannuksena täällä TÖISSÄ haahuilette :)

Vierailija
2/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei normaalisti vuorotyötä teekään. Minä olen myös talkootöissä tapahtuman järjestelyissä, mutta selkeä työvuoro siis minullakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koko juhannuksen töissä. Pe-la iltavuoroja, ja sunnuntai aamuvuoro. Kolme tuplapalkkaa käy mun lompsalle hyvin! =) Mies vapaalla ja juhlistaa juhannusta ystävänsä luona perjantaina. Lapsia ei ole(vielä).

Vierailija
4/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ja lauantaina 7-15 ja sunnuntaina yöhön. Mies on lapsen kanssa juhannuksen vietossa.

Vierailija
5/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen sunnuntaina yövuoroon. Neljä yötä vielä, sitten se todella tarpeeseen tuleva loma alkaa!!!!

Vierailija
6/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona iltavuoro, juhannuspöivä aamuvuoro, su aamuvuoro jne. Sairaanhoitaja olen :(

Vierailija
7/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä olen ehkä lauantainkin, mutta "varallaolo" ("päivystys") alkaa lauantaiaamuna klo 6 ja päättyy illalla klo 21. Sunnuntaina sitten aamuvuoroon...

Vierailija
8/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omasta aloitteestani olen. Teen keikkaa muualla kuin omassa työssäni. Näin jo varmaan 15 vuotta, pari vapaata juhannusta mahtuu väliin. Mies on vapaalla ja lähtee mökkeilemään kavereiden kanssa. Lapsia ei vielä ole, paitsi mahassa. :)

Vierailija
9/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäni kutsumanimekseni nimeä "Jussi"... aika erikoinen duuni sinulla ap, jos tosiaan joudut. Onko pomotkin teillä "Jusseja"?

Vierailija
10/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomen aamusta sunnuntai aamuun. Mies just lähti juhannuksen viettoon ja nähdään sit sunnuntai päivällä kun mies jaksaa herätä. Toisaalta harmittaa niin vietävästi, mutta toisaalta ei sitten niin yhtään. Tekee rahapussille hyvää olla juhannus töissä ja kun jokatapauksessa täytyy olla ihan vesilinjalla. Kiitos esikoisen joka köllii masussa:)

Vierailija
11/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen palomiehen vaimo. Hän on töissä juhannuspyhät. Itse olen takapäivystävänä lääkärinä. Mutta ei haittaa, silti keretään grillata ja jussiä viettää. Loma alkaa vasta heinäkuussa. Hyvää jussia kaikille!

Vierailija
12/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista tää elämä on.

Vierailija
13/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäni kutsumanimekseni nimeä "Jussi"... aika erikoinen duuni sinulla ap, jos tosiaan joudut. Onko pomotkin teillä "Jusseja"?

Vierailija
14/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä töissä la ja su.

Mies lähtikin jo reissuun ja minä jäin yksin kotiin.

Hyvillä mielin jätti mut tänne kärvistelemään. Huomisesta vapaapäivästä tulee varmaan todella antoisa. Kaikki tutut jossain mökillä, mutta minäpä en voi lähteä. No, ainakin tulee hyvä tili. Silti ketuttaa.

Vierailija
15/15 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mis poliisi , niin usein juhlapyhät töissä ; minä sitten lasten kanssa kotona: itse nykyisin vain ma-pe töissä joten saan olla vapaalla:)