asiaa suhteesta, joka heiluu liitoksissaan
Eli historia on tämä.. Olemme uusperhe. Olemme vuoden alusta asti asuneet saman katon alla. Hänen lapsensa tosin eivät täällä päin Suomea, minun osan aikaa täällä..
Meillä on luottamuspula.. Mies tehnyt temppuja viha ja juovuspäissään, mm. laittanut ilmoituksen s24- treffit palstalle, soitellut minun ollessa työmatkalla ( paljon poissa kotoa) ex-panokumppanilleen, salaillut puheluita entisiltä chat-ystäviltään.. Minä taas reagoinut ¨tähän mm. puhelimen kyttäämisellä, josta tosiaan löytänyt näitä asioita.. Osan mies pakon edessä tunnustanut. Taas on palattu alkuun ja luvattu avoimuutta ja rehellisyyttä ja minä uskonut. Aina turhaan.
Tilanne nyt kärjistynyt. Perjantaina riidan päätteeksi sanoin lähettäneeni hänen ex-vaimolleen viestin, jossa olisin maininnut ettei sillä naisella ole oikeutta lukea meidän skypekeskusteluja saatikka avata mieheni postia.. mieheni lähetti exälleen viestin, että varautuu asiaan, eikä usko kaikkea mitä sanon..
- s24 treffiviestit sain lopulta lukea.. Olin v-mäinen exä ym...
- Kerran työmatkalla ollessani mies laukoi, että olen hänen elämässään numero 6.. eka tulee kolme lasta ja sitten 2 veljeä ja sitten minun vuoro.. Aluksi olin nro.8, joka sitten parani hieman, kun asiasta mainitsin..
- ei halunut minua tämän viikonlopun sukulaisvierailulle, koska én kuulu sinne ja tehnyt sitä ennen minuakin. Minusta tuntuukin, että minä olen hänen kanssaan vain tämän talon sisällä. Tästä kun hän lähtee on hän tai hän ja lapset, ei me. Itse ottanut hänet täysillä elämääni mukaan.. Perheeseeni, töihini, ja kavereideni joukkoon.
Koko ajan hän todistelee, että minä olen hänen ainoansa ja minua rakastaa. Kyyinkin, miksi minun ollessa 9000km päässä pitää soittaa ex-hoidolleen.. En minäkään niin tee, miksi tekisin.
Olen antanut oikeasti anteeksi niiin paljon ja aina uskonut, että nyt se muuttuu ja asiat selkiintyy.. Saan vihdoinkin kaipaamaani avoimuutta ja rehellisyyttä..
Alkoholistakin tullut sanomista. Hän juonut usein minun oleessa pois kotoa. Täyttelee pulloja vedellä, etten huomaisi. Ja kaikki tämä koska haluaa välttää konflikteja. Samoin puhelutietojen ym. salaaminen. Ei halua konflikteja. Jos ei ole salattavaa, niin miksi salaa.. Siihen en saa vastausta. Ex-hoidolleen soitosta sanoi, että onneksi se ei vastannut. Kolme kertaa oli yrittänyt soittaa.. Minkä vitun helvetin takia.
Kosikin minua.. Nyt kun ajattelen, niin varmaan luuli, että muuten tulee lähtö, jos ei näytä että on tosissaan. Tosin sain selville, että eräälle naispuoliselleen tutulle oli sanonut, että meni kihloihin extempore ja pienissä hiprakoissa.. Se sattui ja sattuu edelleen. Muhun sattuu noi kaikki ja lujaa..
mEILLÄ ON MYÖS AIWAN MAHTAWia hetkiä.. Siksi mä aina uskonut ja toivonut, mutta nyt en uskalla.. Enkä pysty. Mulla muitakin huolia nyt niskoilla, mm.lastenhuoltajuudesta kiistellään työni takia..Ym.. ja mies vaan jatkaa noita juttujaan. Nyt oeln käskenyt pohtia mitä haluaa.. Kuulemma haluaa olla suhteessa mun kanssa suhteessa, mutta ei tiedä haluuko/pystyykö ylipäätänsä olemaan missään suhteessa..
Mun tekis niin mieli vaan lopettaa tää pelleily, mutta oikeasti rakastan miestäni ihan kamalasti. Ja tiedän, että taas annan anteeksi. Mutta tämä ruvennut jo vaikuttaa mun työhön, elämään ja kaikkeen. Olen ihan rikki ja masennus iskee.. Mä en jaksa. Mä ansaitsen oikeasti arvostusta, enkä mitään tällästä. Ei kukaan tällästä ansaitse..
oLEN SANONUT, ETTÄ nyt saa pysyä poissa, kunnes asia selkenee..En halua häntä nyt arkeemme, enkä hänen lapsiaan.. Haluan, että tämä nyt loppuu tai muutos tapahtuu.. Mies oisi valmis myös parisuhdeterapiaan.. Kai se nyt tajunnut, että mä en jaksa ja oon valmis lähtee koko suhteesta.. :( Muhun kuulkaas sattuu ihan sairaasti. Haluaisin oikeasti voimia olla niin urhea, ja jättää tän kaiken.. Mutta kun mulla on sairaasti tunteita...
Kommentit (11)
en kehtaa ees kavereille kaikkea kertoa, ja siksi tänne purkaannuin..
Kaikki luulee, että kaikki on hyvin. Me kun ollaan niin hyvä pari ja kuin luotuja toisillemme.. Niin mäkin luulin.. :(
En ymmärrä alkuunkaan miksi olet suhteessa tuollaisen moukan kanssa. Ykkösasia rakkaussuhteessa on luottamus, sen täytyy olla aivan ehdoton. Älä tuhlaa aikaa parisuhteeseen joka noin hankala jo alkumetreillä. Rohkeutta ja voimia.
Jaksamista sinulle oikeisiin ratkaisuihin.
Mieleeni tuli, että mies tahallaan provosoi sinua, jotta tekisit ratkaisun hänen puolestaan. Mitenkään muuten tuollainen käytös ei ole selitettävissä - paitsi ehkä tyhmyydellä.
Minut pitää tässä suhteessa rakkaus ja ne meidän hyvät hetket, jotka on aiwan upeita.. :( ehkä mä vaan oon heikko, koska aina annan uuden mahiksen.. tai sitten mä pelkään, mitä mun elämä ois ilman sitä. en mä halua sitä menettää..
miksi hyysäisit epärehellistä juoppoa?
Rakkaudesta voi parantua, mutta ne haavat joita sen suhteen pitkittäminen tekee, kestää kauemmin parantua. Siispä mitä nopeammin hankkiudut miehestä eroon, sen parempi itsesi kannalta. Ei tuo mies muutu! Lakkaa kuvittelemasta, että joku voisi muuttua sinun takia.
Ota terveempi linja elämääsi ja etsi mies, jota kohtaan et tunnetta tarvetta muuttaa häntä. Mieti myös sitä huoltajuuskiistaasiaasi: haluatko tuollaista sekavaa elämää lapsillesi?
no minä en sinne oikeuteen mene, mutta kun exänä paska rahanahne joka haluaa lapset vain rahan takia niin anna olla.. Lapsillani vakaat olot, mutta isän kanssa nuorena somittu liitto ei vaan kestänyt varttumista..
entäs jos mentäis sinne parisuhdeterapiaan, johon mieskin suostuvainen?? koska tässä liitossa rakkautta ja paljon
Ihmeellisiä virityksiä joillain on. Eihän tuo ole normaali suhde millään tapaa.