Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako enää jatkaa miehen kanssa?

Vierailija
18.06.2009 |

Olen 22-vuotias opiskelija ja mieheni 25-vuotias työssä käyvä. Yhdessä olemme olleet 4,5 vuotta. Kysyin mieheltäni, että mitä jos ehkäisy jossain vaiheessa, vaikka heti, pettäisi ja tulisin raskaaksi? Haluaisiko hän pitää lapsen vai ei? Itse olen nimittäin päättänyt, että jos tulisin vaikka heti raskaaksi, niin pitäisin lapsen, ja mies päättäisi itse pysyykö kanssamme.

Mies vastasi ettei pysty sanomaan, saattaisi olla, että hän ei haluaisi pitää lasta. Kysyin myös haluaako hän lapsia ollenkaan (joskus ollut sitä mieltä että ei), niin hän vastasi ettei ole varma.

Suhteemme on hyvä, rakastan miestäni ja viihdyn hänen kanssaan, ja tiedän että tunne on molemminpuolinen. Puhuin tästä ystäväni kanssa, ja hän sanoi, että saattaisi jättää miehen nyt heti, niin ei tulisi sitten pettymystä, jos vahinko kävisi! Tekisittekö te niin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies päälle 40. Ensimmäisen lapsen sain exän kanssa kun oli 27. Jälkeen päin olen ajatellut, että liian nuorena. Kannattanee katso onko tuo mies se oikea. Ja siihen asiaan auttaa vain aika.

Vierailija
2/17 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotkaa HETI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen tappamista kuulostaa tosi pelottavalta

Vierailija
4/17 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä haluat perheen ja mies ei ehkä koskaan..

kuulostaa just sellaselta mieheltä kenen kanssa tuhlataan aikaa ja joskus ehkä "heräät" tai eroatte,ja huomaatkin,että olet jo liian vanha tai sitten tulee tosi kiire hankkia lapsia..mun hyvälle ystävälle kävi just näin:(

oli suhteessa yli 10v. ja erosivat naisen ollessa 38v.nykyään on vielä sinkku ja lapseton ja katuu tosi paljon,ettei etsinyt aikaisemmin miestä perheen perustamiseen..

Vierailija