Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hikoilu

Vierailija
17.06.2009 |

Hikoileeko kukaan muu mielestään tosi paljon? En tiedä johtuuko jännityksestä, mutta hiki suorastaan virtaa sosiaalisissa tilanteissa (ei ihan tuttujen kanssa sentään). Aina on läikät paidan kainaloissa ja selässä... :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen kans sosiaalisissa tilanteissa, lähinnä kainaloista, mutta myös nivusista. Kiusallista jos pitää istua pitkään ja pelätä hikiläiskiä housuissa.

Vierailija
2/3 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän paniikkioireinen kai. Saattaa saada metrossakin hikoilukohtauksen, ja joutuu nousemaan kesken matkan pois. Häissä kun äitini piti puhetta mies alkoi raukka hikoamaan kesken sen. Kesti onneksi, ja mentiin sitten yhdessä ulos viilentymään ja rauhoittumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hikoilen ihan sairaasti! Ja se ei liity mitenkään sosiaalisiin tilanteisiin. Kainalot on aina märät ja jo tunnin päästä pukemisesta on kivat 10cm hikiläiskät paidassa vaikkei mulla olis edes kuumakaan. Hiki ei onneksi haise (olen kysynyt myös mieheltäni)

Hikoilen tosi herkästi myös vähäisessäkin ruumiillisessa rasituksessa. Mun ei tarvitse kuin esim. 5min haravaoida lehtiä tms. niin jo hiki virtaa pitkin päänahkaa niin että meikit leviää!! Ja ei auta vaikka olisi vaan 15C lämmintä, kova tuuli ja mä teepaitasillani.