Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä nappeja vedät päivittäin?

Vierailija
17.06.2009 |

Itse napsin seuraavat:

Cerazette (ehkäisy), Priorin, Cetirizin (allergia), kalaöljy, magnesium, Rela-tabs ja joskus vielä multivita ja Forfoser memory, satunnaisemmin paracetamolia kolotuksiin.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse napsin seuraavat: Cerazette (ehkäisy), Priorin, Cetirizin (allergia), kalaöljy, magnesium, Rela-tabs ja joskus vielä multivita ja Forfoser memory, satunnaisemmin paracetamolia kolotuksiin.

Vierailija
42/54 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haisen muutenkin ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla reumaa vai mitä?

Mulla on Salazopyrin 4kpl,Marevan 1tbl,Bisoprolol 1kpl,Medrol 3kpl,Panacod 3-9kpl, Tradonal 2kpl.

Plus kerta viikkoon piikit Trexan ja Enbrel.

Vierailija
44/54 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multitabs, Möller omega-3, Cipralex 10mg ja vielä viikon menee Prednisolonia 10mg.

Vierailija
45/54 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

buranaa tarvittaessa

nro 18 on mukavassa pöllyssä päivät pitkät

Vierailija
46/54 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergialääkkeitä pari kertaa kuukaudessa pakon edessä, atoopikkona omistan kyllä sinkit ja kalanmaksaöljyt, taitaa kaapista monivitamiinitablettejakin löytyä, mutta harvassa ne päivät kun muistan aamulla pillereitä popsia... särkylääkkeitä olen syönyt viimeksi ala-asteikäisenä, ja muutenkin kaikki "vahvempia" lääkkeitä välttelen

Vierailija
47/54 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Salazopyrin, Oxiklorin, Prednisolon, Trexan ja kipulääkkeitä tarvitse vain 1-2 kertaa kuussa.

Onko sulla reumaa vai mitä? Mulla on Salazopyrin 4kpl,Marevan 1tbl,Bisoprolol 1kpl,Medrol 3kpl,Panacod 3-9kpl, Tradonal 2kpl. Plus kerta viikkoon piikit Trexan ja Enbrel.

Vierailija
48/54 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Salazopyrin, Oxiklorin, Prednisolon, Trexan ja kipulääkkeitä tarvitse vain 1-2 kertaa kuussa.

Kalkkitabletteja vielä tuon Prednisolonin takia, olen sitä syönyt 1,5v.

Salazopyriniä, Trexania (tabl+piikki), Meloxicamia ja jotain muuta tulehduskipuainetta on myös kokeiltu mutteivät sopineet.

Onko teillä muilla reumaoireet kurissa? (minulla ei siis ole, diagnoosista 2v, selkärankareuma)

Vierailija
49/54 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei saada ei.Reumaa olen sairastanut jo 8 vuotiaasta eli tommoset 25vuotta. Kaikkia mahdollisia lääkkeitä kokeiltu,mutta kun niiltä tuppaa se vaikutus katoamaan runsaan ja pitkäaikaisen käytön jälkeen... Nyt lähes rullatuolipotilas.Kotona voin köpötellä kepeillä itekseen, mutta ulkoilut miehen lykkiessä tuolissa.

Pää ei noin oikeastaan ole kovinkaan pöllyssä kun on tottunut tähän määrään :) Täytyy vain muistaa syödä myös kunnolla ettei tule pahaaoloa.

-M.-

Vierailija
50/54 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sulle sopinut? Vaikuttiko veriarvoihin?

Kalkkitabletteja vielä tuon Prednisolonin takia, olen sitä syönyt 1,5v. Salazopyriniä, Trexania (tabl+piikki), Meloxicamia ja jotain muuta tulehduskipuainetta on myös kokeiltu mutteivät sopineet. Onko teillä muilla reumaoireet kurissa? (minulla ei siis ole, diagnoosista 2v, selkärankareuma)

Vierailija
51/54 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kaveria saa vetää imettäessä

Vierailija
52/54 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus särkyyn burana/panadol. D-vitskuja ihan silloin tällöin harvakseltaan.

Vierailija
53/54 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en mitään.

Vierailija
54/54 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triptyl, Lyrica, Panacod, Indometin, Panadol Extend

Stella/Mirtazapin/Ketipinor

Pulmicort, Atrovent Comp, Seretide, Singulair

Somac/Nexium

Avamys, Aerius tai vastaava, Prednisolon-kuureja säännöllisesti (tai Solomet)

d-vitskut, joskus kalaöljykapslit, MSM- jauhe, camu camu -jauhe

Lapsella menee:

Celebra, Panadol Extend, Oxiklorin, Arava, Humira-kynä

(hainrusto+vihersimpukka)

Seretide, Ventoline, Singulair,

Nexium tai Somac

maitohappobakteerit joka päivä

kalsium ja magnesium

b-vitskut

d-vitskut

camucamu ja msm

obsidan nyt