G: mitä nappeja vedät päivittäin?
Itse napsin seuraavat:
Cerazette (ehkäisy), Priorin, Cetirizin (allergia), kalaöljy, magnesium, Rela-tabs ja joskus vielä multivita ja Forfoser memory, satunnaisemmin paracetamolia kolotuksiin.
Kommentit (54)
Onko sulla reumaa vai mitä?
Mulla on Salazopyrin 4kpl,Marevan 1tbl,Bisoprolol 1kpl,Medrol 3kpl,Panacod 3-9kpl, Tradonal 2kpl.
Plus kerta viikkoon piikit Trexan ja Enbrel.
Multitabs, Möller omega-3, Cipralex 10mg ja vielä viikon menee Prednisolonia 10mg.
buranaa tarvittaessa
nro 18 on mukavassa pöllyssä päivät pitkät
allergialääkkeitä pari kertaa kuukaudessa pakon edessä, atoopikkona omistan kyllä sinkit ja kalanmaksaöljyt, taitaa kaapista monivitamiinitablettejakin löytyä, mutta harvassa ne päivät kun muistan aamulla pillereitä popsia... särkylääkkeitä olen syönyt viimeksi ala-asteikäisenä, ja muutenkin kaikki "vahvempia" lääkkeitä välttelen
Mulla Salazopyrin, Oxiklorin, Prednisolon, Trexan ja kipulääkkeitä tarvitse vain 1-2 kertaa kuussa.
Onko sulla reumaa vai mitä? Mulla on Salazopyrin 4kpl,Marevan 1tbl,Bisoprolol 1kpl,Medrol 3kpl,Panacod 3-9kpl, Tradonal 2kpl. Plus kerta viikkoon piikit Trexan ja Enbrel.
Mulla Salazopyrin, Oxiklorin, Prednisolon, Trexan ja kipulääkkeitä tarvitse vain 1-2 kertaa kuussa.
Kalkkitabletteja vielä tuon Prednisolonin takia, olen sitä syönyt 1,5v.
Salazopyriniä, Trexania (tabl+piikki), Meloxicamia ja jotain muuta tulehduskipuainetta on myös kokeiltu mutteivät sopineet.
Onko teillä muilla reumaoireet kurissa? (minulla ei siis ole, diagnoosista 2v, selkärankareuma)
Juu ei saada ei.Reumaa olen sairastanut jo 8 vuotiaasta eli tommoset 25vuotta. Kaikkia mahdollisia lääkkeitä kokeiltu,mutta kun niiltä tuppaa se vaikutus katoamaan runsaan ja pitkäaikaisen käytön jälkeen... Nyt lähes rullatuolipotilas.Kotona voin köpötellä kepeillä itekseen, mutta ulkoilut miehen lykkiessä tuolissa.
Pää ei noin oikeastaan ole kovinkaan pöllyssä kun on tottunut tähän määrään :) Täytyy vain muistaa syödä myös kunnolla ettei tule pahaaoloa.
-M.-
Miksei sulle sopinut? Vaikuttiko veriarvoihin?
Kalkkitabletteja vielä tuon Prednisolonin takia, olen sitä syönyt 1,5v. Salazopyriniä, Trexania (tabl+piikki), Meloxicamia ja jotain muuta tulehduskipuainetta on myös kokeiltu mutteivät sopineet. Onko teillä muilla reumaoireet kurissa? (minulla ei siis ole, diagnoosista 2v, selkärankareuma)
Myös kaveria saa vetää imettäessä
Joskus särkyyn burana/panadol. D-vitskuja ihan silloin tällöin harvakseltaan.
Triptyl, Lyrica, Panacod, Indometin, Panadol Extend
Stella/Mirtazapin/Ketipinor
Pulmicort, Atrovent Comp, Seretide, Singulair
Somac/Nexium
Avamys, Aerius tai vastaava, Prednisolon-kuureja säännöllisesti (tai Solomet)
d-vitskut, joskus kalaöljykapslit, MSM- jauhe, camu camu -jauhe
Lapsella menee:
Celebra, Panadol Extend, Oxiklorin, Arava, Humira-kynä
(hainrusto+vihersimpukka)
Seretide, Ventoline, Singulair,
Nexium tai Somac
maitohappobakteerit joka päivä
kalsium ja magnesium
b-vitskut
d-vitskut
camucamu ja msm
obsidan nyt