Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä naisen haluttomuudelle sitten voi tehdä?

Vierailija
17.06.2009 |

Kyseleepi haluton nainen. Voitte samantien jättää mainitsematta ne tyypilliset "mies tekemään lisää kotitöitä ja hieromaan hartioita", en ole mitenkään ylirasittunut,voisi sanoa päinvastoin koska olen ollut jo pari kuukautta lomautettuna. Kotityöt ja lastenhoito sujuu ihan luonnostaan enkä koe niitä rasittavina, vaan ihan mukavina elämään kuuluvina asioina.

En voi ymmärtää mistä haluttomuuteni johtuu. Mieheni on hyvännäköinen, hyvinvarustettu, ihan hyvä sängyssä (aikoinaan meillä oli kiihkeä seksielämä). Itsekin olen urheilun ansioista kiinteytynyt joten mistään vartalokompleksista ei ole kyse. Ainoa, mikä kai häiritsee on miehen tuttuus. Hänen kosketuksensa ei tunnu enää miltään, vähän samalta kuin lääkärin kädet kun tekee tutkimusta eli ei-eroottiselta. Joskus jopa ärsyttää, kovempi ote tuntuu kipuna ja hellempi taas kutittaa.

Meillä on muuten hyvä suhde ja parisuhde kunnossa mutta kyllähän mieskin vaistoaa että vaan "annan", en ole itse mukana.

Onko joku löytänyt ratkaisua ongelmaan? Ajattelin nyt ottaa itsekin vastuuta eikä jättää kaikkea miehelle, kuvittelisin että esim. seksileluilla ja vähän tuhmemmalla menolla saattaisi olla vaikutusta. Mitään kynttiläillallisia en kaipaa, tai saahan niitä järjestää mutta seksielämää ne eivät piristä millään lailla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisetkö e-pillereillä? Ne saattavat aiheuttaa haluttomuutta.

Vierailija
2/13 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne korjaantui synnytyksen jälkeen hormonikierukalla. Joka päivä pitäisi saada.

Nyt on ongelmana se, että minua vaivaa vaimon "tuttuus". Haluja kyllä olisi minullakin, mutta aina pitäisi olla jotain kovin erikoista, että jaksaa innostua. Seisokin saan helposti, mutta se hiipuu siinä tylsyydessä, jota on harrastettu 10 vuotta. Väljistynyt tavarakaan ei auta asiaa yhtään. Kaipaan esim. ulkona paneskelua tai jotain vastaavaa. Masturboitua tulee paljon kiinnostavan videomateriaalin kanssa.

M3x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit tosiaan vei halut aikanaan mutta ei kierukka ole tilannetta muuttanut sen paremmaksi

Ap

Vierailija
4/13 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana kun luin juttusi tuli mieleen tosta kynttiläillalliseseta että sää pitäisit sitäkin varmaan vaan syömisenä! :( Sää et vaan osaa nauttia hetkessä olemisesta!! Jos mies nuolee sua niin kutiat, etkä keskity muuhun kun "sua kutittaa", koittasit nyt lopettaa tollasen.

Minusta päinvastoin lomautus stressaa! Oma mieskin on kotona ja ei se mitään vapaata ole kun on huoli tulevasta..

Vaikka siivoaminen kuuluu osana elämään niin kyllä se vaan on niin että siihenkin voi leipiintyä. Katsella etteitoinen tee mitään ja mää teen kaiken, sitten pitää vielä rakastella sitä.

Mikä on niin ihanaa kuin se että mies vie lapset puistoon ja voit hetken olla?

Meilläkin on vakaa parisuhde. Mikä sen mukavempaa? Toinen tietää mistä tykkäät, ei sen tartte hakea tuntia. Jos näin ei ole niin kyllä teillä on vähän suhteessa viilattavaa.

Mää luulen että sää oot päinvastoin kyllästynyt vanhaan kaavaan: toimi ehkä joskus mutta kaipaat roolipelejä tai leluja. Mitä väärää siinä sitten on? No se tietty että sää kyllästyt seksiin, on vaan niin tuttua juttua -etkä hanki jotain lelua ja tee mitä haluat!!

Se siinä on vialla. Sää ehkä ajattelet ettei mies halua, ettei sitä kiinnosta, että sille riittää seksi noin. Mutta mun mielestä voi olla että miehelle on kynnys mennä sanomaan että hankittaisko joku vekotin; varsinkin jos olet semmonen joka sanoo ilkeesti takasin, loukkaantuu verisesti jne. Ehkä sun mies vaan innostuu ja suhde kohenaa jos kertoisit mitä haluat!

Parisuhde vaatii puhumista, joku kaipaa kynttiläillallista tai että mies osallistuu. Eikä niissä ole mitään outoa! Eikä myöskään siinä että sää haluat kokeilla jotain uutta. Se voi olla virhe, mutta tuleepahan kokeiltua!

Vierailija
5/13 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttomuudella on aina syvemmät juuret ja sitä on turha lähteä ratkaisemaan tässä hetkessä, tai ainakaan siitä ei löydy syitä miksi asiat on kääntyneet noin. Jos oikeasti haluat parantua, se on vuosien psykoterapia edessä, mutta se voi olla mielenkiintoisinta ja tärkeintä mitä olet koskaan tehnyt.Tiedän nyt lähipiiristä tältä keväältä jo monta liittoa, joista mies on lähtenyt kävelemään, koska ei saa kotona seksiä. Ihmettelen, että naiset antavat asioiden luisua näin. Nopeasti ne on miehet löytäneet uuden pedin lämmittäjän ja vaikuttaa myös siltä, että on niitä naisiakin SITTEN alkanut se seksi ja baarit kiinnostaa. Että kannattaa miettiä onko se "haluttomuus" kuitenkin vain vallankäyttöä suhteessa.

Vierailija
6/13 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tyhjentävästi sanottu, meillä sama tilanne, akkaa ei sänkyhommat kiinnosta, terapiaa on ehdotettu ja kannustettu, mutta eihän sinne voi aikuista ihmistä kantaa, olen antanut olla kun ei kerran kiinnosta hoitaa asiaa kuntoon...

Nimimerkillä rakastajatarta odotellessa...

Vierailija
7/13 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat itse itsesi syttymään? Auttavatko fantasiat, videot, nettijutut, lelut? Kun olet itse riittävän kiihottunut, myös avioseksi tuntuu taivaalliselta!

Ja itse seksissä: liukkarit tai öljy käyttöön! En itse tiedä mitään sen parempaa, kuin runsaasti öljyä miehen käsiin ja sitten hieromaan... -just sieltä!

Ja te miehet, jotka valitatte löystyneestä tavarasta:

Koittakaapas saada vaimo innostumaan peppuseksistä. Tuo em. kuvattu hierominen motivoi kyllä antamaan sitä mitä mies haluaa...

Ja naiset, eikun jumppaamaan! Itse ajattelin seuraavaksi koittaa geisha-kuulia. Nekin kuulemma voivat tuntua aika kivalta, sen lisäksi että tulee jumpattua niitä ilolihaksia.

Vierailija
8/13 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se tunnu yhtä hyvältä kuin tiukka pillu. Lähinnä tulee itselle riittämätön olo, kun ei pysty täyttämään omalla 16/4 mulkulla enää tavaraa niin, että se tuntuisi mulkussa taivaalliselta. Lisäksi siinä saa aina sisäänviennissä varoa, ettei lipsahda pillun puolelle. Sekin on stressaavaa. Ja se, tykkääkö vaimo siitä oikeasti vai teeskenteleekö. Tällaisia kun miettii, niin siinä seisokki häviää.

Öljyä en kyllä missään nimessä käyttäisi kuin korkeintaan vartalon hieromiseen. Pilluun ja kulliin on ihan kunnon liukkareita olemassa, jotka eivät sotke petivaatteita rasvaisiksi.

M3x

Ja te miehet, jotka valitatte löystyneestä tavarasta:

Koittakaapas saada vaimo innostumaan peppuseksistä. Tuo em. kuvattu hierominen motivoi kyllä antamaan sitä mitä mies haluaa...

Vierailija
9/13 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan luonnollinen asia, joka kuuluu ajoittain meidän kaikkien elämään.

Minäkin suosittelen fantasioita. Anna ajatuksillesi aikaa ja laita mielikuvitus lentämään. Pikku hiljaa huomaat, millaiset asiat kiihottavat sinua. Ja kohta maistuu taas seksikin.

Vierailija
10/13 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla auttoi se että hoidin oman seksielämäni kuntoon ensin. siis opettelin kunnolla itsetyydytystä, hankin vibran, surffailin seksi aiheisilla sivuilla... masturboin joskus monestikkin päivässä.

ok, vaatii hermoa mieheltä koska ne yhteiset seksihetkethän vain aluksi vähenee tossa mutta kyllä se vain kannatti.

lisäksi siis tietenkin puhuttiin miehen kanssa asiasta ja hän lupasi hieman himmata vonkaamista ja miettiä itekkin piristystä petiin. Jonkun ajan kuluttua rupes homma luistaan =)

Yhden synnytyksen jälkeen ei halut meinannu ollenkaan palata niin alettiin "kiintiöseksiin"

keskiviikko oli seksiviikko ja silloin harrastettiin seksiä, ei muulloin, ei edes kinuamista muina päivinä. ei mennyt montaa viikkoa kun rupes kiinnostaan muulloinkin kuin keskiviikkona.

kerroin tämän jo kerran toisessa viestiketjussa ja sain murska tuomion =) kuulemma säälistä annoin ja voi kauheeta tommonen seksielämä. se nyt vain toimi. kiinnostus asiaa kohtaan heräsi jälleen. =)

Vierailija
11/13 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen haluttomuuteen auttaa nainen itse ottamalla vastuun omasta seksuaalisuudestaan ja sen vaikutuksesta parisuhteeseen - jos sellainen on.

Hormonitasapainoja, feromoneja, stressiä, ahdistusta... selityksiä löytyy. Naiset tuntuvat olevan sellaisia, että monet asiat sivuuttavat seksuaalisuuden kovin herkästi. Minun kokemukseni mukaann naisen pitäminen puutteessa muutaman kuukauden auttaa viikoksi tai kahdeksi. Lelut auttavat yhdeksi tai kahdeksi kerraksi.

Jättämisessäkin on riskinsä, tai naisen vaihtamisessa. Suhteen alussa innokaskin tympääntyy muutamassa viikossa tai kuukaudessa, viimeistään vuoden kuluttua.

Naisten seksiongelmien ratkaisu on miesten kuohiminen.

Vierailija
12/13 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä luulen, että vika on siinä, että kumppani tulee niin tutuksi.

Muistatko sen hetken kun tapaat jonkun uuden ihmisen ja menette ekaa kertaa sänkyyn? Haluat tätä uutta miestä ja hän haluaa sinua ihan hulluna, lusikoisi sinut purkista suuhunsa jos voisi? Mikä kiihotaa enemmän kuin se, että toinen käy ihan kiihkosta kuumana?

Vertaapa sitten siihen omaan aviomieheen. Meillä ei ainakaan mies (enää)juurikaan kiehu himosta. Enpä siis sitten minäkään. Seksistä on tullut kaurapuuron tapaista perusrutiinia. Mutta niinä harvoina kertoina kun ehkä pidemmän tauon jälkeen kohtaa taas sen oman miehen himokkaana, palaa jälleen se vanha tuttu into itsellekin.

Satsaisin siis siihen aitoon intohimoon enkä kattiloiden tiskaamiseen.

Vierailija
13/13 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen piston sydämessäni. 13 puhuu asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme