Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: paras vaippamerkki, ja miksi?

Vierailija
16.06.2009 |

Olen ollut poissa vaippakuvioista jo muutaman vuoden, mietin että mihin merkkiin sitä nyt satsaisi, ovat varmasti jo vähän muuttuneetkin. Esikoistytölle käytin uskollisesti Liberoa, ei koskaan vuotanut, haissut oudolle tms.

Nyt olis ehkä poika tulossa, onkohan vaipalle eri vaatimukset nyt kun pissakin osuu mahdollisesti vähän eri kohtaan...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpoja mutta hyviä vaippoja. pitää pissan pitkänkin yön toisin kuin esim liberot

Vierailija
22/25 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpa, ympäristömerkki, ei hajusteita, ei vuotanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuzzi Bunz

Helppo kuin mikä, edullinen käyttää ja näyttää kivalle.

PS. Pojille erityisesti tärkeitä, kivesten läpi voi imeytyä ties mitkä myrkyt. Mulla ainakin tavoitteena päästä mummoksikin ;-)

Vierailija
24/25 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mothercaren Smart Nappy -kestot (UK:sta) ja välillä sitä sun tätä näytekestoa tai villasysteemiä.

Jos ollaan liikkeellä, sitten käytetään Nature-kertsuvaippoja, eli ei kai siitä kestoilusta tarvitse tosiaan ottaa stressiä. Olen silti huomannut, että kertakäyttövaippojen kanssa pissin haju tulee voimakkaammin nenään kuin kestojen kanssa. Vauva on vielä niin pieni, ettei juuri ilmaise omaa tahtoaan..

Meillä kestovaippojen pyykkäys oli muuten alkuun kovinkin tervetullutta, että saatiin koneen täytettä. Itse kun pukeudutaan melko tummiin ja vaaleita vauvanvaatteita newborn-kokoa ei hankittukaan hurjasti, oli hyvä, että pyykkäämisessä oli nopea kierto.

Alkuinvestointi ei ollut hurja. Meillä council maksaa £50 takaisin, kun käy näyttämässä kuitit kestovaippaostoista, mutta vielä ei ole ihan viidellä kympillä vaippoja hankittu.

Vauva on 6 viikkoa: n. 70 kertakäyttövaippaa ja n. 320 kestovaippaa (osaan laskea käytettyjen linereiden määrästä). Kait ihan ok suhde.

Vierailija
25/25 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi käytettiin pamperseja, tykkäsin kun olivat ohuempia kuin liberot, mutta ei sit sopinu pojalle ku tuli peppu ihan punaseksi. ja kyllähän ne pampersit haisee pahemmalle. lidlin toujoursiakin kokeiltiin mutta siitäkin tuli punanen peppu eikä istunut päälle. ja liberolta kun kerää vaippamerkit niin saa pisteitä lahjoihin.

nature baby care ei kuulemma haise ollenkaan. tuttu käyttää niitä ja sanoi että ei meinaa haistaa onko kakka housuissa kun sitä ennen käytti papmperseja niin ero oli kuulemma huima.