Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi loukkaantui kun ei oltu kotona vaikka olisi tullut kylään

Vierailija
16.06.2009 |

Sanoi noin kolme viikkoa sitten että kun palaamme kanarialta, niin katsotaan jos poikkeamme.

Soitti eilen sieltä kanarialta että oletteko kotona jos huomenna poikkeamme. Olimme sopineet jo muuta menoa. Anoppi otti nokkiinsa.

Pitääkö minun nyt myös mennä itseeni, kun en ollutkaan kotona vaikka anoppi oli kolme viikkoa sitten että EHKÄ tulee kylään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää tavallaan ja vieraat käy ajallaan

Vierailija
2/6 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on aina täällä av-palstalla ihmetyttänyt että minkä takia nämä miniät selittelee näille anopeilleen että ei sovi ja ei n yt päästä yms ja sitten anopit loukkaantuu heille? Ei meillä ainakaan anoppi minulle soita vaan pojalleen, miehelleni, ja sopivat sitten siinä, mies toki kysyy minulta mutta hän se on se joka kertoo sitten äidilleen miten on, en minä missäänb nimessä siihen sotkeennu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä juuri ne hirviöanopit soittelee miniälleen ja tupppaa joka välissä kylään, kuten omanikin. Sellaiset 'normaalit' anopit, kuten miehelläni, hoitavat asiat omien lastensa kanssa...

Vierailija
4/6 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihmetellyt. Meillä meni varmaan 10 vuotta etten ollut koskaan ollut anopin kanssa puhelimessa. Soittaa yleensä miehelle ja nyt kun lapsilla jo omat puhelimet, niin lapsille suoraan, mikä minusta ihan mukavaa. Meillä ainakin niin paljon omia menoja, että jos ei anoppi tai kuka tahansa muukaan soittaisi ennen tuloaan, niin varmaan saisi oven takana turhaan odotella.

Vierailija
5/6 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun anoppi soitti ovikelloa ilmoittamatta etukäteen juuri kun olin laittamassa pieniä nukkumaan. Tiesi, että olen yksin kotona, mies oli vielä töissä.

Eli ap, mun mielestä toimit ihan hyvin.

Vierailija
6/6 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy.

Meilläkin muuten anoppi hoitaa asitat miehen kautta, vaikka kyllä minä joskus hänelle suoraankin soita, jos on jotain selvää sovittavaa, johon mies ei liity mitenkään. Ja joskus soitetaan lasten kanssa minun puhelimestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä