Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kutsuttu yllätyssynttäreille :-(

Vierailija
16.06.2009 |

Ystävälläni oli tasasynttärit, tai se päivä ei oo vielä. Ja luin facebook-päivityksestään, että hänellä oli miehen järkkäämät yllätyssynttärit... mua ei siis kutsuttu.

Ollaan tunnettu 13-v asti, kun tultiin samalle yläasteelle ja oltiin pitkään parhaat kaverit vaikka välillä asuttiin eri maissakin. olen tuntenut siis tuon miehenkin niin kauan kuin kaverinikin ja ollaan oltu toistemme polttareissa, häissä jne. Mies siis tuntee mut että en sen takia jäänyt pois.

Nyt ehkä viimeiset 4-5 v en voi sanoa että olisi mun paras kaveri, mutta hyvä ystävä kumminkin. ollaan nähty, käyty lastemme synttäreillä ym. Mutta aika harvoin nähdään, ja aika harvoin hän soittelee. Olen laittanut sen kiireen piikkiin (hän on jo töissä ja mä vielä nuorimmasta hoitovapaalla). Kutsuin hänet omiin juhliini, mutta ei päässyt kun oli reissussa ulkomailla silloin.

Joten otan tän nyt vinkkinä, että en oo enää ystäväsi... vai kuinka?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta on melkoinen osoitus ystäävyyden itsestäänselvänä pitämisellä, jos suuttuu kaverin viettäessä juhlia toisten kanssa. Et sä omista sitä ystävääsi.

Ja kertoopa toi sun ystävyyden laddusta jo jotakin ... Sulla ei kovin montaa aitoa ystävää taida olla.

mutta kyllä mäkin ihmettelisin helvetisti, jos mun hyvä ystävä jättäisi mut ulos synttäribileistään! Ei ap:kaan ole mitään kahdenkeskistä romanttista illallista halunnut, vaan kutsun MUIDEN ystävien mukaan bileisiin!

Vierailija
42/48 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin paljon kavereita, koska olen sosiaalinen ja avoin. Nyt aikuisenakin olen ystävystynyt työpaikalla ja tässä kotivuosinakin toisista äideistä olen saanut kavereita ja yhden ystävä, jonka kanssa ihmetellään että kuinka emme ole aiemmin tavanneet ja ysdtävystyneet (ollaan samalla alalla ja meillä on yhteisiä tuttuja).

En luule omistavani ketään (edes miestäni tai lapsiani), mutta luulin olevani sen verran tärkeä ystävä, että mut kutsutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin että "Ai sulla oli kumminkin juhlat, onnea!" (näin siis siksi kun aiemmin sanoi, kun kutsuin mun juhliin, että ei pidä juhlia, lähtevät perheen kesken lomamatkalle silloin oikeana päivänä).

Vastasi että "Jeps, X järjesti yllätyskekkerit." X= miehensä nimi.

Joten ei selitellyt mitään ym. Taitaa olla vaan parempi unohtaa koko entinen ystävyys.

mutta olisi varmaan pahoitellut asiaa sinulle jälkikäteen jos olisi halunnut sinut mukaan.

Rohkea rokan syö. Laita se kommentti ja kerro mitä vastaa.

Vierailija
44/48 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin minä ainakin tuollaisen "ystävän". Onneksi sinulla on muitakin!

Vierailija
45/48 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö vieraslistan teki? Ehkä kaverillasi ei ollut asiaan mitää osuutta.

Mun mies voisi ihan hyvin unohtaa jonkun mun kaverin kokonaan moisista juhlista.

Vierailija
46/48 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä on parempi että laitoin kommentin. Nyt hän tietää, että mä tiedän että ko. juhlat olivat.

No jaa, nyt sitten vaan odottelen, että ottaako ylipäätään enää yhteyttä. Mutten pidättele henkeäni. Aika varmaan tää oli nyt tässä. varmaan kävi niin, että kasvoimme erilleen, kun ensin mulla oli hyvin vakava sairaus, ja sitten odotin kaksosia, jotka syntyivät väkisin viikoilla 25 ja toinen kuoli päivän päästä. Hän ei osannut näissä tilanteissa oikein suhtautua mitenkään.

Onneksi tosiaan ei oo ainut ystäväni.

ap

Vierailija
47/48 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenteista päätellen ei tiennyt mitään.

Mutta jos unohti vahingossa, niin itse siinä tilanteessa ehkä sanoisin sen, että esim. luulin kyllä että sutkin kutsuttiin, mutta miehet on miehiä ym.

Vierailija
48/48 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tässä tylyjä kommentteja... että omistaa ym.

Minä kyllä ap:na vähän ihmettelisin myös ja varmaab tekisin saman johtopäätöksenkin. Ihan hyvä että laitoit sen viestin. Vastaus musta kertoi, että ei ainakaan kaivannut sua. Joten taitaa olla ystävyytenne hiipumassa.

Mulle kävi tylysti, sain vammaisen lapsen (downin syndrooma) ja moni ystävä tai ystäväksi luultu hävisi ja ystävyydet hiipuivat. Sunkin surut on leimanneet sua, et enää ole se huoleton tyttö, joka ehkä olit kun tutustuitte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan