Mua ei kutsuttu yllätyssynttäreille :-(
Ystävälläni oli tasasynttärit, tai se päivä ei oo vielä. Ja luin facebook-päivityksestään, että hänellä oli miehen järkkäämät yllätyssynttärit... mua ei siis kutsuttu.
Ollaan tunnettu 13-v asti, kun tultiin samalle yläasteelle ja oltiin pitkään parhaat kaverit vaikka välillä asuttiin eri maissakin. olen tuntenut siis tuon miehenkin niin kauan kuin kaverinikin ja ollaan oltu toistemme polttareissa, häissä jne. Mies siis tuntee mut että en sen takia jäänyt pois.
Nyt ehkä viimeiset 4-5 v en voi sanoa että olisi mun paras kaveri, mutta hyvä ystävä kumminkin. ollaan nähty, käyty lastemme synttäreillä ym. Mutta aika harvoin nähdään, ja aika harvoin hän soittelee. Olen laittanut sen kiireen piikkiin (hän on jo töissä ja mä vielä nuorimmasta hoitovapaalla). Kutsuin hänet omiin juhliini, mutta ei päässyt kun oli reissussa ulkomailla silloin.
Joten otan tän nyt vinkkinä, että en oo enää ystäväsi... vai kuinka?
Kommentit (48)
mutta facebookissa kiitti vieraitaan ja erityisesti miestään juhlien järkkäämisestä. Joten jos ei ollut, niin melko säälittävää :-). En usko että olisi olemattomista juhlista kiittänyt, jos ei oo jotain piilovinoilua miehelleen :-).
mutta on kyllä ollut ihan kiltisti ja oma-aloitteisesti mun pyytämättä yhteyksissä häneen, kun olin esim. ennen aikojani synnärillä, toinen kaksosista kuoli jne. Kun on ajatellut että haluan ystäväni paikalle.
Ystäväsi mies ei halunnut sinua kutsua, mies ei taida sinusta pitää.
mutta facebookissa kiitti vieraitaan ja erityisesti miestään juhlien järkkäämisestä. Joten jos ei ollut, niin melko säälittävää :-). En usko että olisi olemattomista juhlista kiittänyt, jos ei oo jotain piilovinoilua miehelleen :-).
"ai sulla oli juhlat, onnea!" tmv. ja katso mitä vastaa.
Mä juttelin kaverin kanssa ja kun tiesin että sillä on lähiaikoina synttärit, niin kysyin "millon juhlitaan"?. Kaveri vastas "mä juhlin niitä jo, oltiin meillä ja mentiin sen jälkeen bohemiaan".
Kyllä muakin otti päähän. Lapsuudesta asti ollaan tunnettu ja koko aikuisiänkin ollaan oltu tekemisissä.
No, en mä hernettä nenuu vedä, mutta ihmetyttää vaan?
mutta ei vaan oo, niitä vieraita on kommentoinut facebook-päivitystään ja kaikki ei ole sukulaisia (tai vain yksi on miehensä sisko).
Eikä hänellä ole kuin 2 siskoa, joista toisen kanssa ei oo ollut 10 v tekemisissä ja toinen asuu kaukana, missä meidän vanhemmatkin asuvat. ei ikinä mitään serkkuja ym. missään häissäänkään.
jos haluaa olla ystävänä vielä... Voin heittää tekstarin oikeana päivänä.
Se kuuluu hyviin tapoihin.
Mikä siinä on niin vaikeaa kysyä, että ai, sulla näky olevan jo juhlat, olin aika yllättynyt etten saanut kutsua? Sillähän se selviää, ei tartte täällä jahkailla ja pähkäillä.
kutsua ja ne turhimmat tyypit jätetään sitten ulos.
kehtaanko. Onko se aika noloa... Koska varmaan tajuaa että oon vähän ihmeissäni miksi ei kutsuttu.
"ai sulla oli juhlat, onnea!" tmv. ja katso mitä vastaa.
että muita ystäviä on, mutta se että mua ei enää lueta niiden tärkeiden ystävien joukkoon oli.
ap
Miten sä kehtaat pitää toisen ystävyyttä itsestäänselvänä?
Mä olen varmaan ilkeä ihminen mutta, nautin kun pääsisin kysymään jotain josta toinen joutuu selittelemään. Joskus selitys on hyvä ja joskus naurattaa kun toinen pulassa yrittää nopeasti keksiä jotain järkevää selitystä, mutta ei siinä kuitenkaan onnistu.
En ymmärrä miten pidän sitä ystävyyttä itsestäänselvänä? Mut on aiemmin kutsuttu jopa perhejuhliin, joihin yleensä rajataan enemmän kuin johonkin tällaisiin juhliin ja muutenkin on tavattu.
ja miksi vaikutan inhottavalta?
että se on huomion kerjäämistä jos laitan FB:hen jotain.
Mutta toisaalta, sittenpähän on kortit pöydällä, että tietää että tiedän. Jatko on sitten hänen vallassaan. Jos ei tuu yhteydenottoa, niin se oli siinä sitten.
Mä olen varmaan ilkeä ihminen mutta, nautin kun pääsisin kysymään jotain josta toinen joutuu selittelemään. Joskus selitys on hyvä ja joskus naurattaa kun toinen pulassa yrittää nopeasti keksiä jotain järkevää selitystä, mutta ei siinä kuitenkaan onnistu.
mutta olisi varmaan pahoitellut asiaa sinulle jälkikäteen jos olisi halunnut sinut mukaan.
Rohkea rokan syö. Laita se kommentti ja kerro mitä vastaa.
että se on huomion kerjäämistä jos laitan FB:hen jotain.
Mutta toisaalta, sittenpähän on kortit pöydällä, että tietää että tiedän. Jatko on sitten hänen vallassaan. Jos ei tuu yhteydenottoa, niin se oli siinä sitten.
että se on huomion kerjäämistä jos laitan FB:hen jotain. Mutta toisaalta, sittenpähän on kortit pöydällä, että tietää että tiedän. Jatko on sitten hänen vallassaan. Jos ei tuu yhteydenottoa, niin se oli siinä sitten.
Kyllä musta on melkoinen osoitus ystäävyyden itsestäänselvänä pitämisellä, jos suuttuu kaverin viettäessä juhlia toisten kanssa. Et sä omista sitä ystävääsi.
Ja kertoopa toi sun ystävyyden laddusta jo jotakin ... Sulla ei kovin montaa aitoa ystävää taida olla.