Huutiksesta!
Tarviiko minun pyytää postikuluista palautusta, kun myyjä on pyytänyt niitä liikaa, mutta ei itse ole ehdottanut palautusta? Myyjä on ilmoittanut pk:t jo huuto kohteessa. Kaupasta haluaisin kyllä antaa muuten positiivisen palautteen, mutta nyt meinaa jo ottaa päästä, kun on niin mones kerta, että myyjät ovat pyytäneet postareita liikaa ja ikinä ei ole tarjouduttu palauttamaan ylimääräisiä takaisin. Minulta on kyllä pyydetty lisää jos postarit ovat olleetkin enemmän kun kohteessa ilmoitetut postikulut.
Eipä se yksi 50-60s niin iso raha ole, mutta periaatteessa kun kyseessä on ollut jotain 2-5e maksavia vaatteita monta kertaa niin suhteessa vaatteen hintaan 50-60s on rahaa. ;)
Kommentit (22)
Kirjoitit että olet uskomaton ja sen jälkeen että ymmärtäisit valituksesi plaa plaa plaa... Juuri tuostahan kirjoitin, mutta se ei mennyt sinulla ymmärrykseen.
Ja olen kyllä töissä, kiitos sille joka kehoitti menemään töihin. Sivutyötä tosin en aio enään ottaa. ;)
Kirjoitin nimenomaan näin: Ymmärtäisin valituksesi lisää perityistä postareista, sillä niitä sinun ei todellakaaan tarvitsisi maksaa jos kohteessa on selvästi ilmoitettu toimituskulut eikä muuta asian tiimoilta sovittu
Kirjoitin nimenomaan näin:
Ymmärtäisin valituksesi lisää perityistä postareista, sillä niitä sinun ei todellakaaan tarvitsisi maksaa jos kohteessa on selvästi ilmoitettu toimituskulut eikä muuta asian tiimoilta sovittu