Mihin soitan?
Kertokaa. Kynnys hakea apua on mutuenkin suuri, kärsin paniikkihäiriöstä. Mutta nyt huomaan ja tiedän olevani todellakin masentunut. Pitäisi jaskaa kotona vauvan ja isompien lasten kanssa, mutta alakulo estää kaiken:( Lisäksi kärsin erittäin huonosta itsetunnosta. Olen hieman ylipainoinen. Pituutta 180, ja painoa 81. Laihduttanut olen 5 kk, mutta paino ei vaan putoa. Tämä lisää kaikkia ongelmia, enkä enää jaksa:( Mistä ihmeestä saan apua? En oikeasti enää meinaa jaksaa elää. Niin paljon kaikkea paskaa niskassa:(
Kommentit (4)
pelottaa tuo soittaminen, panikoin jo nyt. En tiedä pystynkö siihen, yritän nyt ainakin mutta epäilen etten pysty. KAuhea patti tilanne:(
Täällä kohtalotoverisi :(.
Olen masentunut, sekä tosi ahdistunut ja lisäksi nyt vuoden kärsinyt paniikkikohtauksista. Lisäksi olen huomannut että alan olla kohta alkoholistikin :(.
Minulla suurperhe ja olen aivan loppu mutten kehtaa soittaa enää apua. Olen yrittänyt "kautta rantain" asiasta puhua lääkärille sekä neuvolan tädille mutten ole saanut oikeaa apua enkä enä kehtaa "kerjätä" apua.
Olen netistä etsinyt paljon tietoa ja itselleni on paniikkiin auttanut se että olen jättänyt kofeiinin kokonaan pois sekä lisännyt kalaöljyn päivittäiseen elämääni. Toki oireilen yhäkin mutta se pahin kärki on nyt pysynyt kohta 2 kk pois.
t. kohtalotoveri
ja soita tk'n ajanvaraukseen.
Kerrot tilanteestasi, saat varmasti ajan.
Itselläni samankaltainen tilanne oli pariviikkoa sitten. Soitin sinne, sain ajan parin päivän päähän.Itkuhan siinä tuli kun tilannettani selostin, mutta mitä siitä. Siitä oli todella apua. Suosittelen rohkeasti tarttumaan hetkeen ja tilaamaan apua.
Tsemppiä, yksin ei kukaan jaksa.
tai omaan terveyskeskukseen.