Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muuten hyvin pukeutuvat naiset EI satsaa KENKIIN???

Vierailija
16.06.2009 |

Juurikin ihmettelen monesti että asiallisessa jakkupuvussa olevat ihmiset käyttävät tasapohjaisia kävelykenkiä. Pieni korko antaa ryhtiä ja asuun vakuuttavuutta. Kukaan muu kuin suomalainen nainen ei käytä moukkamaisia lattakenkiä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät on kävelyä varten, Mutta sitä en ymmärrä ollenkaan, etteti kenkistä pidetä huolta. Monilla hyvin pukeutuvalla ihmisellä on likaiset, pölyiset, hoitamatomat kengät.

Vierailija
2/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain tasapohjaisissa kengissä. Mä en ole kulkenut tasapohjaisissa kengissä sitten teinivuosien, ei tulisi mieleenkään (paitsi jossain rannalla tai mökillä). Kyllähän koko kroppa on paremman näköinen kun on vähän korkoa kengissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

H...TIN huonoja ja kalliita kenkäkauppoja.

Vierailija
4/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät.. Tykkään kulkea samoissa vanhoissa. On niiiin mukavat. Enpä kyllä itekään kiinnitä huomiota toisten kenkiin.. Siinä sitten kauhistelette miten hirveet kengät mulla on :O

Vierailija
6/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michellellä on kyllä varaa, sillä Barackin itsetunto ei siitä mene. vaikka vaimo olis jopa pidempi korkokengissä.

Vierailija
7/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattapohjaiset kengät on! Vie ryhdin koko asulta!

Vierailija
8/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttavat jalkavaivoja, kuten vaivaisenluita ym.

Käytän korkokenkiä hyvin harkitusti, muutoin sellaisia kenkiä, jotka ovat hyväksi jalalle.

Korkokengissä on toki eroja ja osa kengistä on suht hyviä jalalle, mutta kyllä suurin osa Suomessa myytävistä korkokengistä on jalkojen turmio.

Minä en ainakaan ehdoin tahdoin halua jalkavaivoja itselleni, mutta jokaisen oma valintahan se on. Minustakin korkokengät ovat ihania ja tosi naisellisia, mutta valitettavasti ne eivät ole parhaat kengät jalkojen hyvinvoinnin kannalta.

Vierailija
9/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan kyllä juhlakengät, mutta arkena pidän lähinnä erilaisia tennareita. Kuljen päivittäin monia kilometrejä pyörällä, ja usein myös jalkaisin, joten mitään sieviä korollisia kenkiä en todellakaan käytä, tosin en jakkupukujakaan. Jalathan siinä vain pilalle menisivät

Vierailija
10/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se heti vaikuta, mutta annapa olla kun ikää tulee. Ystäväni anoppi on hiukan yli 60-vuotiaana jo varsinainen raajarikko, kyllä mä haluaisin tossa iässä vielä liikkumaan pystymään.

Vierailija
11/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei nyt missään piikkikoroissa kulje kokoajan! Päinvastoin, korkokengät muovaa vartaloa, esim. pohkeita, niistä tulee pidemmän ja siromman näköiset! Sen näkee heti naisesta, joka ei ole käyttänyt korkokenkiä koskaan, pohkeet on sellaiset tasapaksut. Mä olen käyttänyt korkokenkiä (ei siis tarkoita piikkikorkoja) jo kohta 25v, eikä ikinä ole mitään jalkavaivoja ollut. Korkokengissä ,kuten kaikissa kengissä, tärkeintä on istuvuus ja sopiva koko!

Vierailija
12/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on ihan fysiologisesti selvää.

Vierailija
13/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisinko hankkia vai tyydynkö punaisiin nokialaisiin?

Vierailija
14/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt korkokenkiä enkä käytä. Olen reilusti yli 180-senttinen ja miestäni pitempi. En koe mitään tarvetta hankkia korkokenkiä, vaikka niitä jostain sattuisi näihin megakavioihin löytymäänkin. Ylipäätään kenkien löytyminen, kuten muidenkin vaatteiden, on tosi vaikeaa. En edes osaisi kävellä korkeissa kengissä, koska en ole ikinä harjoitellut. Siispä kuljen matalissa, siisteissä ja huolletuissa kengissä arkena ja pyhänä tykkäsitte siitä tai ette!

Vierailija
15/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa suuri osa ihmisistä asuu esim. tiheän metroverkon ulottumattomissa toisin kuin länsieurooppalaisissa suurkaupungeissa, joihin ap epäilemättä tässä vertaa suomalaisia. Meillä naiset kävelevät keskimäärin aika pitkiä matkoja ja usein heillä on vielä kauppaostoksetkin mukanaan, joten kenkien on hyvä olla sellaiset, että niilä on nopea kävellä ja ylipäätään mahdollista kävellä pidempään kuin henkilöautolta kotiin tai työpaikalta lähimmälle metroasemalle.

Vierailija
16/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneet pilalle viimeisten päivien aikana. Ja yksi mikä pilaa kenkiä on autolla ajo...joo on olemassa hyviä ihmisiä, jotka jaksavat vaihtaa kenkiä 10 kertaa päivässä tekemistensä ja säiden mukaan. Mutta normaali työ-lapset-harrastukset päivänä järkevät kengät on vaan parhaat!

Vierailija
17/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon korkokenkiä, ja ostan vain hyvälestisiä. Lisäksi autossa aina mukana ajokengät, sillä piikkarit kuluu autossa. Lisäksi kenkiä voi myös päivänmittaan vaihtaa.

Vierailija
18/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut korkokengät mitään pohkeita muovaa!

Mutta se on kyllä totta, että itse asiassa selälle on PAREMPI, jos kengässä on pieni korko. Kunkin jalat/vartalo on hiukan yksilöllinen, mutta parhaan koron korkeuden jokainen voi testata siten, että istuu tuolilla sellaisella korkeudella, että jalan päkiä ottaa maahan. Reidet jännittämättä tuolia vasten, jalat roikkuvat vapaasti. Kun päkiä ottaa lattiaan, kantapään ja lattian välisestä raosta näkee, miten korkea koron pitäisi olla.

Lattakenkiä on hyvin monenlaisia. Eivätkä kaikki korkokengät ole oikeasti jalalle hyvät tai kauniit. Tai päinvastoin. Joten kauneus on - hyvä ap -ihan katsojan silmissä!

-fysioterapeutti-

Vierailija
19/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on kulkea aina niissä tasapohjaisissa, mutta kun sellaisia tyylikäämpiä jalalle hyviä kenkiä en juuri koskaan löydä. Mulla on jaloissa sellaisia vikoja, että kovin korkeita korkoja en voi käyttää.

Vierailija
20/31 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parhaan koron korkeuden jokainen voi testata siten, että istuu tuolilla sellaisella korkeudella, että jalan päkiä ottaa maahan. Reidet jännittämättä tuolia vasten, jalat roikkuvat vapaasti. Kun päkiä ottaa lattiaan, kantapään ja lattian välisestä raosta näkee, miten korkea koron pitäisi olla.

Jos istun tavallisellä tuolilla selkä selkänojassa, mun päkiät ei yllä lattiaan. Jos istun työtuolillani jossa on kaasujousi, niin kuinka korkealle sen silloin säädän? Tällä hetkellä minulla on koko jalkapohja lattiassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme