Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en osaa nauttia tästä raskaudesta, koska pelkään nyt

Vierailija
16.06.2009 |

tuota sikainfluenssaa, jonka on todettu olevan erityisen vaarallinen raskaana oleville. tämä lapsi jota odotan on meidän toinen ja tosi toivottu. laskettu aika on vasta tammikuussa joten tulen olemaan raskaana koko syksyn ja ison osan talvea ja tuolloinhan sen taudin ennustetan riehuvan suomessa.

aiemmin en tätä kovinkaan paljon osannut pelätä. en halua kuolla, ja jättää miestän pärjäämään lasten kanssa, en halua jättää ihanaa taaperoani suremaan nminua :( sanokaa mulle että mä olen ihan idiootti, takokaa järkeä mun päähän..

koska olen alkanut jo katumaan koko raskautta, mutta sekin tuntuu epäreilulta, olisiko minun sitten pitänyt luopua unelmistani..

aiemmin olen sanonut etten usko sen meihin kovin nopeasti tarttuvan, koska meidän läheiset ei matkustele ja me eletään aika tylsää elämää, lähinnä kotosalla, mutta nyt pelkään sen saavani seuravan 7kk aikana jolloin olen raskaana.

koskahan se rokote mahtaa tulla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella asiaa.

Tuskin muuten raskaana olevaa edes rokotettaisiinkaan...

Vierailija
2/8 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisen vaarallinen raskaanaoleville, vaan raskaanaolevilla on heikentynyt puolustus, ja siksi on herkimmin sairastuvien listoilla vanhuksien ja sairaiden kanssa, kuten yleensäkin aina on. Se briteissä kuollut synnyttäjä oli muutenkin sairas, jos siitä pelkosi kasvoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä kuolleella äidillä oli muitakin ongelmia kuin pelkkä raskaus.

Vierailija
4/8 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis sikamuotoa tai ei.

Vierailija
5/8 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en juuri edes aatellut asiaa, mutta tämän palstan panikointi on saanut minutkin mietteliääksi. On kai vaan ajateltava, että jos taudin saa niin sitten saa, se ei murehtimalla parane. Ainahan voi jäädä auton alle, sairastua vakavasti ynnämuuta, se riski tässä elämässä vaan on :-(

Mikäli tauti yltyy oikeen pahaksi epidemiaksi niin sitten varmaan hyssytellään pienimmän lapsen kanssa omassa pihapiirissä, mies menee töihin omalla autolla julkisten sijaan, pestään käsiä raivokkaasti jne

Vierailija
6/8 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlasin ja pelotavimmat tiedot tosiaan löytyi tältä palstalta.

jos se syksyllä tänne ihan kunnolla rantautuu niin on kai vaan välteltävä paikkoja joissa on enemmän ihmisiä ja pidettävä itsestä ja perheestä tosi hyvää huolta.

pakko nyt yrittää unohtaa tämä.

-ap

Aiemmin en juuri edes aatellut asiaa, mutta tämän palstan panikointi on saanut minutkin mietteliääksi.

Vierailija
7/8 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartte pelata enempaa kuin tavan influenssaa, sehan kulkee joka vuosi eika siita nyt mitaan paniikkia oteta, oli raskaana tai ei.

muuten miksi raskaudesta pitaisi jotekin niin hirveasti nauttia. ma en ainakaan nauttinu yhtaan, musta se oli aika kauhea olotila ja olin huolissani suurimman osan aikaa siita onko vauva terve/vammainen, olenko syonyt jotain kiellettya, paino nousee ja nousee, synnytys pelottaa jne jne.

Vierailija
8/8 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin vasta alun hirveen pahoinvoinnin jälkeen.

onhan se aika ainutlatuista aikaa, nopeasti ohi, ihanaa aikaa..

-ap

muuten miksi raskaudesta pitaisi jotekin niin hirveasti nauttia. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi